euphoria | season 1 episode 5 promo | HBO

364 568 просмотров
33

Zendaya leads an ensemble cast that also includes Maude Apatow, Angus Cloud, Eric Dane, Alexa Demie, Jacob Elordi, Barbie Ferreira, Nika King, Storm Reid, Hunter Schafer, Algee Smith and Sydney Sweeney. From behind the scenes content to exclusive interviews, subscribe for future videos from euphoria.

euphoria | season 1 episode 5 promo | HBO

Видео «euphoria | season 1 episode 5 promo | HBO» опубликовано в категории «Люди». Продолжительность: 46 сек.

Annasue
Annasue
1 год назад
I SHIP RUE AND LEXIE
ogobey
ogobey
1 год назад
btw is the volume low on this for anyone else?
Buse Olgun
Buse Olgun
2 года назад
Where can I watch it?
vascobrissos14
vascobrissos14
2 года назад
What's the song used in this trailer?
general atlas Diamokov
general atlas Diamokov
2 года назад
Omg we got father Frank in here
Roy Johnson Jr
Roy Johnson Jr
2 года назад
What's the name of the song that was playing when the police escorted Nate out of school ?
J A M E S
J A M E S
2 года назад
What’s the song anybody?
Jaleelah Taiwo
Jaleelah Taiwo
2 года назад
Does anyone know that song that was playing when they were at the skating rink
Nicole Taborn
Nicole Taborn
2 года назад
It was such a good episode 🤲🏽🤲🏽🤲🏽
Kelly
Kelly
2 года назад
does anybody else think nate looks like matty mckibben from awkward?
Miki
Miki
2 года назад
I’m actually so angry with Jules. I doubt she’s gay. I think she just has experienced so much rejection of love from the people she loves that when someone actually loves her like Rue does she’s taking advantage of it. It’s gonna fucking break Rue’s heart and I’m UPSET
Haizek Haze
Haizek Haze
2 года назад
This is like men,women and children the book!! 😝😝Awesome
Brenda Marcial
Brenda Marcial
2 года назад
Oki but where can we see this on thru the internet tho for free...
dreamergirlbaby
dreamergirlbaby
2 года назад
This is like Degrassi: XXX
T B
T B
2 года назад
I’m addicted to this show😳
keilani w
keilani w
2 года назад
just binged the show earlier and i have to say it is my new favorite. it not only talks about, but also SHOWS real life topics that need to be brought up. this show has already changed my perspective on things within just the four episodes i have seen. i love it so much, and the actors do an amazing job. thank you so so much for creating this.
another_fashion _victim
another_fashion _victim
2 года назад
Totally love alexias character 💜💜💜💜 I’m so excited to see this episode!
Andres Sandoval
Andres Sandoval
2 года назад
So he got a trans fetish huh 🤮🤮
Dezzie
Dezzie
2 года назад
I can’t believe you got a Renewed for season 2 already!!!!!!I’m so excited this show is so good 😁😁😁😁😁😁😁😁
Abcabcabc
Abcabcabc
2 года назад
Yesssss a Maddy episode.. I feel like she’s a character people aren’t crazy about now, but she will grow on and become a favorite because of her confident demeanor. Her , Fez , and ashtray are my favorites 👌🏽 so underrated
clankle
clankle
2 года назад
what day does this come out?
D R
D R
2 года назад
Okay but like why is the volume so low in this promo?
bruh._.
bruh._.
2 года назад
In the trailer, is that Luke on his dad's bed?!?!?
Aldrine Were
Aldrine Were
2 года назад
Y'all in the comments talking bout Jules and whatever..ik I was shook...but yoooooo tf be glad we getting a Maddy storyyy
Aldrine Were
Aldrine Were
2 года назад
That song...Still don't know my name!!!!!!
C
C
2 года назад
Okay, don’t judge me, but...
I always like the abusive, evil, you-shouldn’t-want-this-person-to-be-your-boyfriend, characters. Something is awfully wrong with me. If a guy is nice, I don’t like them, and that even applies to me in real life. Awful, I know.

So, seeing Nate, I 100% know that he’s not a good person, nor should I ship him with anyone (ESPECIALLY Jules), but I kinda like him. He’s the kind of person I would like. Aggressive & abusive cave men are my type for some reason. The people I date are always deemed abusive, but I love them and I’m just weird. Probably Stockholm syndrome. Everyone I know says I have it. OOF ;-;

Some more characters I like (which, I only like them after they do horrible, abusive things):
Ramsay Bolton from Game of Thrones
Nathan Prescott from Life is Strange
Josh from Until Dawn
Solas from Dragon Age Inquisition
And any other characters that are considered bad. I just wish I could like normal nice people, but my brain is odd.
Ana
Ana
2 года назад
Am I the only one who still doesn’t get why Nate it’s so shitty? Like get it together bro..
Sarah Warren
Sarah Warren
2 года назад
When does this come out
Rachel W
Rachel W
2 года назад
Maddy is forsure gonna tell someone about Nate and his dad
Rachel W
Rachel W
2 года назад
everyone ships Rue and Jules so hard but like does anyone else stan Kat and Ethan?
Queenie Marie
Queenie Marie
2 года назад
what’s the songgggg
Paul Jeric Bondad
Paul Jeric Bondad
2 года назад
I officially hate Nate for bullying Jules and hurting her feelings. 🤬🤬🤬
Abiely Flores
Abiely Flores
2 года назад
Holy shit, they get arrested?!???? Can’t wait for Sunday
Elliot Perkins
Elliot Perkins
2 года назад
Best show ever as of now for.me, hands down. Highly recommend it
Ruby V
Ruby V
2 года назад
Ahhhhhhhhhhh the wait is killing me 😭hooked 😭
assyrianprincess
assyrianprincess
2 года назад
Am I the only one who doesn’t really feel bad for Maddy?
Geestar
Geestar
2 года назад
Omg the tea was spilled in ep 4 had me shook
maria babe
maria babe
2 года назад
i can’t wait for maddys next
bruh
bruh
2 года назад
This show got me fucked up bro..
Vanilla Nekopara
Vanilla Nekopara
2 года назад
Hunter Schafer may be the best new actress I've seen in decades. I never cared much for Zendayas acting but she puts on a he'll of a performance in this show. Amazing
Kill Trece
Kill Trece
2 года назад
Am I the only one that don’t ship Rue and Jules I just feel like the only one
Grace Jones
Grace Jones
2 года назад
These promos are so well made
danielle :y
danielle :y
2 года назад
i’m obsessed
Des Des
Des Des
2 года назад
Season 2 Can’t WAIT!!!!!!!!
Yubi K.
Yubi K.
2 года назад
Awesome!
T
T
2 года назад
Am I the only one waiting on Fez.. like man let’s get to it. Straight up addicted to this show.
Captain america
Captain america
2 года назад
NOOOO!! What are you doing Mcsteamy?
kayla w
kayla w
2 года назад
does anyone else like hate maddy
Ray
Ray
2 года назад
Anyone else think Nate is bi
marcela savage
marcela savage
2 года назад
CANT WAIT