Zübeyde Hatun, Selçuklu Sarayı'nda Baş Hatun Oluyor! | Uyanış: Büyük Selçuklu 16. Bölüm

155 601 просмотр
53

Uyanış: Büyük Selçuklu 16.Bölümünde Neler Oluyor?

Hasan Sabbah, yapmaya mecbur olduğu eylemler neticesinde Nizamülmülk ve Sencer’in şüphelerini üzerine çekmişti. Son olarak; başında olduğu Batıni teşkilatlanmasının birçok sırrını içinde barındıran Sırlar Kitabı‘nın Selçuklu’nun eline geçmek üzere olduğunu bilen Hasan Sabbah, bizzat harekete geçmiş ve kitabı Sencer’den önce bulmayı başarmıştı. Ne var ki; kitabı kurtardığı sırada, Sencer’e yakalanmıştı. Sencer, Hasan Sabbah’ın sırrını açığa çıkarabilecek midir? Hasan Sabbah üzerine yöneltilecek olan kuvvetli suçlamalardan kurtulabilecek midir?

Öte yandan Elçin, Terken’in işlediği tüm suçları canı pahasına Melikşah’a anlatmıştı. Suçları aşikâr olmak üzere olan Terken, içine düştüğü bu durumdan nasıl kurtulacaktır? Adının karıştığı affedilemez suçlar neticesinde başhatunluk makamından azledilecek olan Terken’in yerine geçecek olan yeni başhatun kim olacaktır? Gelecek olan yeni başhatunla birlikte saraydaki dengeler hangi yönde değişecektir?

Şelemzar madenlerini eline geçirmeyi başarmış olan Faysal, Selçuklu Devleti’nin dikkatini üzerine çekmişti. Son olarak Rüstem’in madenlerine ait altının yük taşıyan arabalardan çıkmış olması Tapar’ı kendisine karşı kışkırtmış ve Tapar tarafından cezalandırılmıştı. Faysal kendisine yöneltilen şüphelerden ve uygulanan baskıdan kurtulabilmek için nasıl bir yol izleyecektir?

#UyanışBüyükSelçuklu her pazartesi TRT 1’de!

 Uyanış: Büyük Selçuklu Sosyal Medya Hesapları.

Видео «Zübeyde Hatun, Selçuklu Sarayı'nda Baş Hatun Oluyor! | Uyanış: Büyük Selçuklu 16. Bölüm» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 4 мин. 42 сек.

Umut Alkanat
Umut Alkanat
13 дней назад
Efsane bir giriş oldu. Zübeyde Hatun dişi kartal misali daldı diziye.
Hürünur Öz
Hürünur Öz
13 дней назад
Zübeyde hatun saraya nizam getirecek.
Cemile Nur
Cemile Nur
13 дней назад
Ya tam 2 tane melik var derken 3 oldu
Nurşirin Unaç
Nurşirin Unaç
13 дней назад
Kendini İNŞALLAH bozmassın zübeyde
Jack Parker
Jack Parker
13 дней назад
Zümrüdu ve yuzukleri kafam kadar🙉🙉🙉
Jack Parker
Jack Parker
13 дней назад
Terkenden bin kat güzel
_ Zümra _
_ Zümra _
13 дней назад
Zübeyde Hatun gelirse yanarız dedikten 1 ve saniye sorna içeri girmesi.😂Terken Hatunla Tacilmülk Suratları çok komikti.
ÇILGIN YOUTUBER
ÇILGIN YOUTUBER
13 дней назад
Terken hatunla gevher işbirliği yapacak bence
Feyza
Feyza
13 дней назад
Terken o kadar iyi oynuyor ki ağzına çarpasım geliyor
Efenin Mekanı
Efenin Mekanı
13 дней назад
tipiyle değilde yeteneğiyle,
poz keserek değil oyunculuk yaparak...
beğeni kazanan oyuncular dilerim
Uyanış büyük selçuklu Aşk
Uyanış büyük selçuklu Aşk
13 дней назад
Terken Hatun 2 güne kalma Seferiyye Hatunu ayağa kaldırır🤣. Bana katılanlar bir büğüninizi esirgemeyin.
Ahmet Yivli
Ahmet Yivli
13 дней назад
Oha trendlerde
Melek Koçak
Melek Koçak
13 дней назад
Zübeyde Hatun: Tek başına bir ordu
Terken Hatun: Tek başına bir korkak😂😂😂😂😂
sude tugyan
sude tugyan
13 дней назад
Hoşgeldin Zübeyde Hatunn!😁😊😊
Murat Yağaş
Murat Yağaş
13 дней назад
diriliş uyanış selçuklu izleyince acunun ne kadar boş programları yaptığını şimdi daha iyi anlıyorum
Sefa Arslan
Sefa Arslan
13 дней назад
0.40 ile 1.20 deki arkada çalan müzik ne çok hoşuma gitti
Çeşm-i Siyahım
Çeşm-i Siyahım
13 дней назад
İçimden bir ses Başulu nun sürgüne gitmesinden Zübeyde hatunun parmağı var diyor
Birnur AKTAN
Birnur AKTAN
13 дней назад
Zübeyde hatun çok başarılı helal olsun 👍👏👏👌👌 gurur verici bir hatun 👌👍🙏
asım yaşr
asım yaşr
13 дней назад
Müziğin orjinal dosyasına ulaşamadım. Bilgisi olan varsa yazabilir mi
Ayşenur Kurnaz
Ayşenur Kurnaz
13 дней назад
Zübeyde Hatuna özel yeni arka fon müziği koymuşlar çok güzel 👏🏻
fiesta
fiesta
13 дней назад
Beyaz gelincik hoş geldin be o keskin bakışları özledik
Fidan Huseynli
Fidan Huseynli
13 дней назад
Melikşaha bilmiyorum ama acıdım resmen Zubeyde hatuna değer veriyor. Sanki sevgiye ihtiyaç gibi kalbinde öldüğünü bilse de Başulu var
Turkan Mansyrova
Turkan Mansyrova
13 дней назад
Zubeyde iyi hos cesur akili biri Terkene hadini bildirsin amma Sencerle isi olmasin. Sonucda oda bir ogul anasi kendi oglunu ister hanedan basinda sonradan kotu birine donusmese
Halil Yılmaz
Halil Yılmaz
13 дней назад
Kadındaki asalete bak be
SAm Sameer
SAm Sameer
13 дней назад
Nice
SAm Sameer
SAm Sameer
13 дней назад
Mashallah
Ahmet Yazgan
Ahmet Yazgan
14 дней назад
Muxik ismi
Burhan Baltat
Burhan Baltat
14 дней назад
Kostak Ali zeybek müziği enfes olmuş.
deniz yoldaş
deniz yoldaş
14 дней назад
zübeydeyi sevdim sultanla çocukluk arkadaşlarmış terkenin gerçek yüzünü gösterebilse iyiydi ama gösteremeyecek terkenin melikşahı zehirlediği bile söylenir
Ben Reşha
Ben Reşha
14 дней назад
Çatla Terken hahaha
Metehan Koca
Metehan Koca
14 дней назад
Ha şöyle yahu töre bilen gelenek bilen hatunlar çıkarında örnek olsun çoluğa çocuğa
Bırakın entrikalı hain içi kötülük dolu kıskanç kadınları kötü örnek oluyor
a b
a b
14 дней назад
KENDİME İDOL SEÇTİM. KADIN DEDİĞİN, EŞ DEDİĞİN, ANA DEDİĞİN BÖYLE OLMALI!
Mani Zlatinova
Mani Zlatinova
14 дней назад
Elcin istiyorus🥺🥺
Mani Zlatinova
Mani Zlatinova
14 дней назад
Elcin altu melihsa olsun elcin gitmesin ya🥺🥺🥺
Ülkü Kevser Karakoç
Ülkü Kevser Karakoç
14 дней назад
Yüreğimize su serperek geldin hoş geldin Zübeyde Hatun Baş hatun 😍
Melikşah oğlu Sencer
Melikşah oğlu Sencer
14 дней назад
Bu hatunda bir işler var gibi hissederim
Merve Ergin
Merve Ergin
14 дней назад
Zübeyde hatun tam bir selçuklu hatunu çok iyi
Gunel Mecidli
Gunel Mecidli
14 дней назад
Serialın sonu "Mühteşem 100 yıl" kimi qadınların mübarizəsinə bürünməz inşallah;)
Rabia Yanar
Rabia Yanar
14 дней назад
Sonunda gerçek bir Selçuklu hatunu göreceğiz terken sen dudaklarına bi daha botoks falan yaptırmakla uğraş Zübeyde halleder sarayı
Şevval Tutak
Şevval Tutak
14 дней назад
Arkada çalan müziği bulamadım ben bulan var mı??
Waseem Muavia Production
Waseem Muavia Production
14 дней назад
Full Episode ??????????
archive videos
archive videos
14 дней назад
Ulan ne salak insanlar var kadinlara bok atıyorlar adamin bir düzine karısı var kimse bunu konuşmuyor da sürekli terkene laf atma derdindeler bu ne rezalet , çok yazık burdaki kadinlarin haline...
Mehmet Uzun
Mehmet Uzun
14 дней назад
Bayıldım Zübeyde hatuna
Emine 1453
Emine 1453
14 дней назад
Zübeyde Hatunun gelmesiyle Terken Hatun yaptıklarının bedelini ödüyor.
xayah mehmet
xayah mehmet
14 дней назад
Müzik adi nedir acaba?
Emre Balaban
Emre Balaban
14 дней назад
Günlerdir kostak aliyi istiyordum cok şükür beni duydular su jeneriği hep kulanin muhteşem ya kostak aliiiiiiiiii 😇🙏🙏🙏
LAIBA FATIMA OFFICIAL CHANNEL
LAIBA FATIMA OFFICIAL CHANNEL
14 дней назад
Ertugrul ghazi best Islamic darama in the world 💚💚💚💚💚💚
Ertugrul fans like ❤
amigurumi bebekler
amigurumi bebekler
14 дней назад
İlk eş zubeyde hatummu..sencerin annesimi?
Hatice kls41
Hatice kls41
14 дней назад
Bu terken ile nasil evlenmis meliksah ya
Ayşe İlgün
Ayşe İlgün
14 дней назад
Trt tarihi dizilerin harika senden başka kanal bu isleri yapamiyor erturul ve uyanış selçuklu derim başkada.........