Yasak Elma 105. Bölüm

852 923 просмотра
584

Şahika, Hasan Ali’nin ona oynadığı oyun karşısında ilk kez yenilmiş olmanın hırçınlığını yaşarken, Ender, Hasan Ali’yle yakınlaşmanın yollarını arar. Şahika ise Hasan Ali’ye kendini affettirmek yerine farklı bir yol çizerek onun dikkatini çekmeye çalışır. Ne var ki Hasan Ali’nin karnı Şahika’nın oyunlarına toktur.

Видео «Yasak Elma 105. Bölüm» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 2 час. 1 мин. 47 сек.

arzu iphonexs
arzu iphonexs
6 дней назад
Yaaa boşverin enderi falan, kayayla zehra yakınlaştırın, mutlu olsunlar
ulya
ulya
6 дней назад
Sahika ile yeni çocuğa baya yakışdiriyorum
Гюллер Исмаилова
Гюллер Исмаилова
6 дней назад
Caner,Emir,Sedai,Òmer kimileri ortalikda qalib, ya qadinlar bu Hasanaliden ne isteyirsiniz,rahat buraxin
Mələk Sima
Mələk Sima
6 дней назад
Ambulansda iki dakikada nasıl geldiyse artıq
Leyla Hemdemova
Leyla Hemdemova
6 дней назад
Şahika Kayayi cağirdi Ender ewlenmesin diye Hasan Aaagggliii beyle
MEHEMMED İSMAYİLOV
MEHEMMED İSMAYİLOV
6 дней назад
Yıldızın ingilizce bilmesi🤣
Bum-Bom Tv
Bum-Bom Tv
6 дней назад
Emili kiraliq askda gidiyodu cok zevzek bir rolu vardi
Big Dreams
Big Dreams
6 дней назад
Hasanali :ne tatlı ne minnoş bir haraket🤣
Cavid İsmayilov
Cavid İsmayilov
6 дней назад
Bu dadı Çağataydan küçük nasıl Çağatayı büyütmüş ola bilirki?
Aysel Niyazbek
Aysel Niyazbek
6 дней назад
Afiyet olsun, boğazindan geçsin - Приятного аппетита, смотри не подавись, типо?
Hulya Kidiman
Hulya Kidiman
6 дней назад
Halit cana gelen dadi Türkçe biliyor
Mahsaw es
Mahsaw es
6 дней назад
aysııııl 🤣🤣🤣🤣
Qusar Qusarrr
Qusar Qusarrr
6 дней назад
Sol yanımdaki
Bar barı kim hatırladı?
Sevda Memmedova
Sevda Memmedova
6 дней назад
Güneşin kızları dizisindeki ev değilmi?
Zeyneb idrisli İdrisli
Zeyneb idrisli İdrisli
6 дней назад
Hasanaaaali Şahikanı kıskanır🤭🤭🤭
Albatros Garasova
Albatros Garasova
6 дней назад
Keeeeeeriiiiiiiiiim geri gelsin
Hulya Kidiman
Hulya Kidiman
6 дней назад
Ellinin körü cok komikti
Mohamad Barzanje
Mohamad Barzanje
6 дней назад
Allahm❤️❤️❤️
Mohamad Barzanje
Mohamad Barzanje
6 дней назад
Allahm
Yusupova Gulkhayokhon
Yusupova Gulkhayokhon
6 дней назад
Asuman hanim onçeden başladi Hasanaliiyi kongluni almani😂😂😂
Yusupova Gulkhayokhon
Yusupova Gulkhayokhon
6 дней назад
Yildiz. Şahika için zeher, bzim yemek gibidir 😂
Hediyye Abishova
Hediyye Abishova
6 дней назад
Şahika hanimmmm🤣🤣🤣🤣🤣🤣
fidan davudova
fidan davudova
6 дней назад
Yildizi seviyorum yaaa
Songül
Songül
6 дней назад
Caner: Disko biraz retro kalıyor ama oyle galiba 😂 koptum 😂
Konul Imanli
Konul Imanli
6 дней назад
Heç bir bölümündə bu qədər gülməmişdim🤣🤣🤣
Rozyhal Fahridinowa
Rozyhal Fahridinowa
6 дней назад
Hasanali sevgili ğarisini kiskandirmaya mi çaliyor😂😂
aylin mexmed
aylin mexmed
6 дней назад
1:07:26😃😃😃😃 koptumm
Yegane 77
Yegane 77
6 дней назад
Coook gozel dizi
Yegane 77
Yegane 77
6 дней назад
Coook guzel
Ümüs Yüksel
Ümüs Yüksel
6 дней назад
Yildiz 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥰🥰
Sevda Memmedova
Sevda Memmedova
6 дней назад
Ömer de çakma Kıvanç
Fezile Hedisova
Fezile Hedisova
6 дней назад
İnşallah Asuman ya diziden gider, ya da kendine gelsin artık.
Sabo Sadillo
Sabo Sadillo
6 дней назад
Bu kapak fotoğrafı degistirmeniz lazım ,
Nubar
Nubar
6 дней назад
Hasanalinin yeni evi Güneşin kızları dizisindeki ev
Mr. Alihandro
Mr. Alihandro
6 дней назад
Bu Çağatay da her sahnede ayrı arabada
Абдушариф Шарипов
Абдушариф Шарипов
6 дней назад
Этот сериал точно САНТА- БАРБАРА
Suaynat Haciehmedova
Suaynat Haciehmedova
6 дней назад
Bana boyle entrikayla gelin ya.O neydi gecen bolumler
Goynul Birtane
Goynul Birtane
6 дней назад
Çok saçma illerliyor DECAVU gibi. seski tadl kalmadl😒
s. teneva005
s. teneva005
6 дней назад
Ömerle Şahika kesin sevgili olucak🤓
Gul Gul
Gul Gul
6 дней назад
Şahika və Hasanali cok tatlılar
Gul Gul
Gul Gul
6 дней назад
Shahikanin oyunculugu muhteshem
Renata Aliyeva
Renata Aliyeva
6 дней назад
- bize ne
- bana ne
-Sanaaaaa neeee🤣😁
Cok koptum hasan ali kiskaniyor galiba😂
Rayan Rayan
Rayan Rayan
6 дней назад
Bu dizi hiç bitmasin yaaaa çok seviyorum
Sultan Talha
Sultan Talha
6 дней назад
Bu ömerle şahikayı behlül ve Bihter gibi olcaklarını düşünmüştüm ama Şahika Hasan Ali’den ayrılınca yengesi değil artık öyle olmaz
cavid cemildasdddv
cavid cemildasdddv
6 дней назад
Bence yıldzn rüyasındaki gibi Hasanali şaikaya aşık olucak.Boşanmıycaklar😂😂
haneen ammar
haneen ammar
6 дней назад
Hasan ve Şahika boşanmasın ya
Eldenz Memmedov
Eldenz Memmedov
6 дней назад
Ya senarist bu cansuyu çıkar artıq dizidən
Musically Aydan
Musically Aydan
6 дней назад
ŞAHIKA RÖLDE BILE RÖL YAPIYO ÇOK IYI 😉
Burxon Diyorov
Burxon Diyorov
6 дней назад
Эй гап йўқ силарга. Қора ниятли хонимлар.
Nafisa Love
Nafisa Love
6 дней назад
hep ayni seyler tekrar uff yaa artik bi ilgili kalmadi