Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 193. Bölüm

3 800 071 просмотр
0

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Kanalından Öneriler

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Bölümleri İçin Tıklayın

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz En Sevilen Sahneler İçin Tıklayın

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Efsane Sahneler İçin Tıklayın

Kuruluş Osman Full Bölümler İçin Tıklayın

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın.

Видео «Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 193. Bölüm» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 2 час. 31 мин. 5 сек.

Abdullah Kocbas
Abdullah Kocbas
2 дня назад
06:30 on numara görüntü.
Metin Kaşıkçıoğlu
Metin Kaşıkçıoğlu
2 дня назад
didem bahara diyor pınarın küpesni senin odanda buldm, ömürde pınarın küpesi otelde ne işi var diyor , didem heralde otelde baharın odasnı topluyor saçmalık.
Burak Burak
Burak Burak
2 дня назад
İdris artık ölsün sıktı adamın içinden sürekli hain çıkıyo
Ömür tadını kaçırdı iyice ya ilyas'a kendini affettir sin ya da diziyi terk etsin
Venera Vahab
Venera Vahab
2 дня назад
Selam senarist bey. Bi gün vaktin olursa Hızır, Selim, Tipi ve Emine ablanın çocukluq yıllarına dair bi film çekersin, izleriz. Rekorlari kırırsın, demedi deme.
Eylül İpek
Eylül İpek
2 дня назад
Ve Tipi'nin intikamı böyle alınır. Oh olsun. Şimdi Rado'lar düşünsün.
Azerbaycan Odlar_yurdu
Azerbaycan Odlar_yurdu
2 дня назад
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🌸
Elvin Axmedov
Elvin Axmedov
2 дня назад
Dogan baba )))Pinar bawindan bulanir ve Ilyas))
terane memmedova
terane memmedova
2 дня назад
👍👍👍👍👍🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Mubariz qurbanov
Mubariz qurbanov
2 дня назад
Isakin Reisin ekibine katilsin deyenler?
Sahane Memmedova
Sahane Memmedova
2 дня назад
EDHO... O KADAR DİZİ İZLİORUMMMMM.. AMA EN SEVDİYİM EŞKİYA
Omer Faruk Sonmez
Omer Faruk Sonmez
2 дня назад
193. Bölüm özeti, sucuk ve salak Ömür
Sayyora Karimbekeva
Sayyora Karimbekeva
2 дня назад
Ömür bir kendine gel sana!
Нигорахон Эргашева
Нигорахон Эргашева
2 дня назад
Yanlış yapt ömür.
nezire muqaddami
nezire muqaddami
2 дня назад
ELA BOLUMDUR HAMISI ELADIR COX SAQ OLUN
Onur Ulusan
Onur Ulusan
2 дня назад
Haa bir de ya dünya para kazanıyorsunuz milyon izleyeniniz var bu ne salakca hatadır. 2,07 şefiğin adamı şefiğe refik diyor. zuhahahhaaaa
Kojiro Hyuga
Kojiro Hyuga
2 дня назад
Reiss
kahve falı ve tarot
kahve falı ve tarot
2 дня назад
İlyas diziyi bırakacakmıs bırakmasın yaa
derya yıldız
derya yıldız
2 дня назад
Yavız ozcan yaman super uclu oldu bayılıyorum bunların korkak sempatik hallerine
Hulya Gurcan Coban
Hulya Gurcan Coban
2 дня назад
Tipi ye cenaze töreni niye yapmadilar acaba.
Cengo B
Cengo B
2 дня назад
Kadinlarin triplerinden Haric,, en güzel Bölümlerden biriydi tebrikler,,, ufak tefek kavgalardan ne güzel birlikler oluyor, ve hala icimizdeki hainler de unutulmamis,,, Süper bir bölüm,
mithat ünsal nurdoğan
mithat ünsal nurdoğan
2 дня назад
Herkes illegal işlerle uğraşıyor ama hepsi oruçlu mazallah
LİDER ÇAĞLAYAN
LİDER ÇAĞLAYAN
2 дня назад
Bu aşmeti öldürün yaşamak biyerline battı 😠
Miryunis Seyidli
Miryunis Seyidli
2 дня назад
Hamdi babanin en cok sevdiginiz sozlerini yazin.
Deniz Kilic
Deniz Kilic
2 дня назад
Özcan yeğenim amcana söyleyeceğin son birşey varmı 🤣🤣🤣Hamdi Baba adamsın👏🏻
Makhir Uzunalov
Makhir Uzunalov
2 дня назад
Omuru filmnen atin ya chok sikichi butun filmin tadini kachirior
Yasemin Yasemin
Yasemin Yasemin
2 дня назад
Sevdim bu EDHO yi ya 👏👏👏
Hakan Karal
Hakan Karal
2 дня назад
Özcan yeğenim iyimisin 😀
Mekan Nazarow
Mekan Nazarow
2 дня назад
Kurtlar Vadisi boşluğunu doldurmak için edho izleyenler 🖐️🖐️🖐️
Elnara Rizvanova
Elnara Rizvanova
2 дня назад
BU BOLUM IZLEDIGIM EN EFSANE BOLUMLERDEN BIRIYDI
Idris Mustafayev
Idris Mustafayev
2 дня назад
İlyas olmazsa bu dizi izlenmez
Hakan Karal
Hakan Karal
2 дня назад
Vurulan adamlara dizilerde filmlerde neden iyimisin diye sorarlar ulan adam vurulmuş ölüyor iyimisin? 😀😉
Mithat Kortal
Mithat Kortal
2 дня назад
idrus baba nın Biraderum demur gitti ardından ciğerum sezai de gidecek derken ayağum kurşun a geldu bakalum idrusun akrabasi daha çıkacakmu , itibarum batsın der yakında
Fuat Başkan ile İngilizce ders videoları
Fuat Başkan ile İngilizce ders videoları
2 дня назад
Gel de şimdi gelecek salıya kadar bekle. Şu fragman olayını erkene mi alsanız diyorum. Verem ediyorsunuz insanı.
Onur Ulusan
Onur Ulusan
2 дня назад
Şeref şeref diyip duruyorlar kimi kendi çocuğunu öldürür kimi diyerininkini, yine de birbileriyle yer içerler. ŞU DİZİDEKİ BÜTÜN ADAMLARI, KADINLARI TOPLASAN İLYASIN TIRNAĞI ETMEZ !!!
ibrahim deniz
ibrahim deniz
2 дня назад
2:07:45 şoför şefiğe refik abi diyor öldü neyse problem yok...
Gencer Arslan
Gencer Arslan
2 дня назад
Her sezon sonu façalılarla çakırbeyliler bi oyun çevirip düşman oluyo
diziii
diziii
2 дня назад
hızır ali ve didem ayrılmasıııın
baris dubai
baris dubai
2 дня назад
.........Dogan Baba...... Pınar Başından Bulanır Canım Oy.......ilyas a bakislari .........)
Emre Özden
Emre Özden
2 дня назад
Orası nasıl bir sera biber ler çürümüş
Dark Meat
Dark Meat
2 дня назад
Olum çok iyidi bu bölüm
Hakan tkcn
Hakan tkcn
2 дня назад
Facali Haşmet ne oldu reks edidin😅
Ø Emrah Yahşi
Ø Emrah Yahşi
2 дня назад
Alpaslan olmasa bana para verseler izlemem alpaslan baba olsun yeter adamın dibi ya
Ferqane Mirzezade
Ferqane Mirzezade
2 дня назад
İdrise coxx acidim nasil emine onu vurdugunda yazik yazik bakiyordu😥
Axror Azimov
Axror Azimov
2 дня назад
Omur kesin xamile
Issız adam
Issız adam
2 дня назад
Bu masa neden toplanmıyor?
Veli demir Piton
Veli demir Piton
2 дня назад
İdris reizzz...
Senin itibarına sıktılar 😀😀😀
Anar ar nissan
Anar ar nissan
2 дня назад
İKYASREİS VE HIZIR REİS ARASIN DA Kİ KÜÇÜK ATIŞMA SON BULSUN VE ASLA KAVGA OLMASIN.
Bedirhan Esmer
Bedirhan Esmer
2 дня назад
Bence Ömür derhal diziden çıkarılmalı suyu bulandırmaktan başka yaptığı birşey yok İlyas'ı hak etmiyorsun ömür bu kadar net!
Burkie TAA
Burkie TAA
2 дня назад
Ya bu yavuz'u da sevmeye basladim haaa
Shuhrat Xayitov
Shuhrat Xayitov
2 дня назад
Sizinlede tanıştığıma çok memnun oldum. Ben Ilyas.
Ilyas Çakirbeyli