Hercai 44. Bölüm

1 048 157 просмотров
814

Aziaze’nin müdahalesi sonrasında Reyyan ve Miran, ölümle yüz yüzedir. Miran’ın uçurumdan düştüğünü gören Reyyan, bir an bile tereddüt etmeden sevdiği adamı kurtarmak için peşinden koşar. Reyyan, Miran’ı kıyaya çıkarır ancak Miran’ın durumu kritiktir. Bir yandan peşlerinde kimin olduğunu anlamaya çalışan Reyyan, diğer yandan sevdiğini hayatta tutmak için var gücüyle çabalar. Miran’ı ailesi ve evlatları için tehdit olarak gören Cihan ise Reyyan’ın Miran’la kaçtığını düşünür. Bunun üzerine tüm köprüleri yakan ve her şeyi göze alan Cihan, Reyyan ve Miran’ın peşine düşer. Aslan, Azize’yle ilgili şaşırtıcı bilgilere ulaşırken Hazar ve Zehra’yı doğuma gitmek üzere çıktıkları yolda acı bir sürpriz beklemektedir.

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın.

“İntikamdan doğan imkansız bir aşkın hikayesi”

Yapımcılığını, Mia Yapım Banu Akdeniz üstlendiği, "İntikamdan doğan imkansız bir aşkın hikayesi" mottosuyla yola çıkan Hercai'nin başrollerini Akın Akınözü, Ebru Şahin, Gülçin Santıroğlu, Serhat Tutumluer, Ayda Aksel, Macit Sonkan, Serdar Özer, Oya Unustası, Tansu Taşanlar ve İlay Erkök paylaşıyor.

Видео «Hercai 44. Bölüm» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 2 час. 33 мин. 40 сек.

Aybuke Gunes
Aybuke Gunes
1 месяц назад
Tam bi piskopat ya azize kendi vuruyo milletten çikariyo ya bu kadar adilik olamaz ne biçim bir kadın ya
Medine ceferov
Medine ceferov
1 месяц назад
Şadogluda ancaq qiz dogur
Aşiklar şehri
Aşiklar şehri
1 месяц назад
Artık dilşah kızıyorum 😡😡yetmedimi miranin çekdiklleri 😡gel artik mirana sayib çik😡
Hercai i
Hercai i
1 месяц назад
S s s
Hercai i
Hercai i
1 месяц назад
Ddb
Hercai i
Hercai i
1 месяц назад
Dbeb
Hercai i
Hercai i
1 месяц назад
S ss
Hercai i
Hercai i
1 месяц назад
Snsns
Hercai i
Hercai i
1 месяц назад
Sssndd
Hercai i
Hercai i
1 месяц назад
Zbsn
Hercai i
Hercai i
1 месяц назад
Snssn
Hercai i
Hercai i
1 месяц назад
Bsbs
Hercai i
Hercai i
1 месяц назад
Ndnnd
Minka cetin
Minka cetin
1 месяц назад
Ani derler ya iki gönül bir olunca samanlik seyran olurmuş iste reyan ile mirana samanlık seyran oldu😉😉
Burcu Kufteci
Burcu Kufteci
1 месяц назад
Ne kadar bos bir bolumdu
Odina Obidjonova
Odina Obidjonova
1 месяц назад
Миран попадают бальницу аХазарбей его кров дает я так думею и успакою себя
Гулия Гурбавна
Гулия Гурбавна
1 месяц назад
Allahaım azize kimileri özün sil yer üzünden bi insan nasıl bukadar kötü olur yaa.
Sehane Abbasova
Sehane Abbasova
1 месяц назад
Lann turkler nerdesiniz her yer de yabanci yorumu var
نزهة في إسبانيا nozha en españa
نزهة في إسبانيا nozha en españa
1 месяц назад
مشاءالله بس مبعرف تركي حرام والله حرام 😭😭😭😭😭
Bolek Lolik
Bolek Lolik
1 месяц назад
Уфф,так бесит зехра,переигрывает😤
Захра Аббасова
Захра Аббасова
1 месяц назад
Ay Aslan o kenafir gozlu nenenide at o boşqanin icine cirta cirt yansin oda..
yaman man
yaman man
1 месяц назад
🥰🥰
Yoselin N. Villarreal
Yoselin N. Villarreal
1 месяц назад
Ese Miran ta todo agujerado de tanto balazo ajajjajajjajaja
eni eni
eni eni
1 месяц назад
Ben cihani nefret etim😡
Yaralı Ürek
Yaralı Ürek
1 месяц назад
Hemen fraqman gelsin. Nolurrr🥺🥺Miran da olmesin
Aygul Kərimova
Aygul Kərimova
1 месяц назад
Yaxşı ca əzişdirdi Gönülü 😃sağol Azize
Nermin Muqbilova
Nermin Muqbilova
1 месяц назад
Yeni sezona başladıqdan sonrakı ən həyacanlı bölüm idi..👏 Miranın oyunculuğuna deyəcək söz tapa bilmirəm, rolunu resmən yaşayır...👏👏👏👏👏👏👏
S Shaek
S Shaek
1 месяц назад
Да! Блииииииииин! Надеюсь он не умер!
Ogulshat Yazgulyyewa
Ogulshat Yazgulyyewa
1 месяц назад
Muzigin sesini birazjik kisin ya lutfen🙏🙏🙏🙏 anlasilmiyo
Гуля Шеримбекова
Гуля Шеримбекова
1 месяц назад
ya bu dizi bitsin artik andami yok
Cook Yummy
Cook Yummy
1 месяц назад
Miran yoksa Reyyan yok, ikiside yoksa Hercai yok!
Zubeyde Kavak
Zubeyde Kavak
1 месяц назад
Çok saçma bir bölümdü
Giza Akhmedova
Giza Akhmedova
1 месяц назад
Azadi biraz silkeleyin ya bu ne kendine gelsin artık güçlü olsun
Mustafa Kambarov
Mustafa Kambarov
1 месяц назад
😢😢😢😭😭😭miraaàn
Turgonbaeva Aijamal
Turgonbaeva Aijamal
1 месяц назад
Miraaaan 😭😭😭😭😭
Fartun Mohamed
Fartun Mohamed
1 месяц назад
The serie can’t be end lol.
ROZA Jummiyewa
ROZA Jummiyewa
1 месяц назад
Turkmenistandan.selamlar cok sewyorumya bu diziyi coook final olmasn lutfen.😟😟😟😟
Gest Solomon
Gest Solomon
1 месяц назад
Ates yaniyor ama ustendeki(cihanler gormiyor, cok sacma)
Antonieta Amato
Antonieta Amato
1 месяц назад
Que capitulo tan bueno pero muy triste 🙁
Marah Alsulaiman Alnaser
Marah Alsulaiman Alnaser
1 месяц назад
Eğer Miran ölürse diziyi bir daha izlemeyeceğim.😭
Marta España
Marta España
1 месяц назад
¿Cómo puede ser que en un capitulo le pase todas la desgracia, a Miran y Reyyan.? Me encanta esta novela la queremos en Español
Marga Delicado Maestro
Marga Delicado Maestro
1 месяц назад
Excelente capítulo,Ebru y Akin maravillosos son excelentes actores,❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🇪🇦
Sirxan Azizov
Sirxan Azizov
1 месяц назад
Hanife öldümü nasil yani anlamadm
Ugur Kerimov
Ugur Kerimov
1 месяц назад
Bu son bölümle reytinqler düşer. Aynı tekrarlar hic hoş diyil
Ая усманова
Ая усманова
1 месяц назад
Sıkıcı olmaya başladı 🤦🏻‍♀️iki saatte ne Miran gerçeği öğrendi ne Gönül bildi kardeşin.final olsun artık ya🙋🏻‍♀️
Кыргыз Кызы
Кыргыз Кызы
1 месяц назад
Bu filmde hiç de gelişme yok. Sırlar hiç de ortaya çıkmıyor. Çıkmak üzereyken de herşey ters gidiyor. Bıktım artık ama yaaa. İzlemeyi bırakacağım galiba. İnsanı sinirlendiriyor hep
Далер Болтаев
Далер Болтаев
1 месяц назад
Так не честно верните мирана пожалуйста
Damla Sirinova
Damla Sirinova
1 месяц назад
Salam xanim. Hansi olkede olmaginizdan asli olmayaraq sizi ise devet edirem. Bilirem her yerde bele elanlar gorursuz. Bow seydi deyib kecmeyin. Menimde iki evladim var isleye bilmediyim ucun bu komandaya qosuldum evden telefon vasitesi ile caliwiram. Ve cox sevinirem ki bele isim var. Gozel hediyyeler kampaniyalar sizi gozleyir. Hec bir vesait qoymursuz. Itireceyiniz hec bir sey yoxdur. Sizde bize qosulun..
Marmi Sbh
Marmi Sbh
1 месяц назад
Hercai çok uzadın amaaaaaa
Sedat Ismayilzade
Sedat Ismayilzade
1 месяц назад
Eski yönetmen çok iyiydi ya o yeniden gelsinnn