İbo Show 2. Bölüm Tanıtım | Konuk: Hülya Avşar

190 977 просмотров
98

Milyonların özlediği ‘İbo Show’ 9 yıllık aradan sonra yeniden yayında. İkinci bölümde yine müzik ve sohbete doyacaksınız.

İkinci bölümün konukları Hülya Avşar, Kubat, Demet Akbağ ve Olgun Şimşek.

İbrahim Tatlıses, Türk şarkıcı, besteci, yapımcı, oyuncu, televizyon programcısı, iş adamı. İbrahim Tatlıses, müzik kariyerinin dışında, gıda, inşaat ve arama kurtarma sektörlerine de çeşitli yatırımlar yapmıştır. Örneğin, bunlardan, "Tatlıses Çiğköfte" hala devam etmektedir. Ayağında Kundura türküsü ile ünlenen Tatlıses, günümüze kadar otuzdan fazla albüm çıkardı, birçok filmde oyuncu ve yönetmen olarak görev aldı ve 19 yıl süren İbo Show'da sunuculuk yapmıştır. Tatlıses, Türkiye'nin yanı sıra Yunanistan ile Orta Doğu'da da tanınmaktadır.

Müzik, televizyon ve sinemanın yanında İbrahim Tatlıses'in gıda, turizm, inşaat, iletişim (TV kanalı, radyo istasyonu), ulaşım gibi birçok alanda yatırımı bulunmaktadır.

Видео «İbo Show 2. Bölüm Tanıtım | Konuk: Hülya Avşar» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 59 сек.

Mahmure Bnn
Mahmure Bnn
6 дней назад
Saraydan ve popüler kültürden beslenenleri , iktidar kanalında görmek.Daha ne demek lazımsa şöylemek istiyorum ama hemen dava açiyorlar. Hazirda bekleyen paralı çalışanlar var.
cennet vatan
cennet vatan
6 дней назад
30 sene once hulyaya cakmisti
Hulya Adamcil
Hulya Adamcil
7 дней назад
Bunlara virüs işlemiyor galiba🙄
Sivaslı YolEri
Sivaslı YolEri
7 дней назад
Giritteyiz selanikteyiz sivas sinop amasya corum girit atina selanik midilli otel avm
Sivaslı YolEri
Sivaslı YolEri
7 дней назад
Giritteyiz selanikteyiz sivas sinop amasya corum girit atina selanik midillide otel avm
Sivaslı YolEri
Sivaslı YolEri
7 дней назад
Giritteyiz selanikteyiz sivas sinop amasya corum girit atina selanik midilli otel avm
Tijen Yalchin
Tijen Yalchin
7 дней назад
Çok güzeldi programınız teşekkürederiz
Nar Mobile
Nar Mobile
7 дней назад
Gozelsesli canlmlz Ibrahim bey ..cok sevindik sizi yeniden televiziyonda gormek Ibo sou proqramlnl sunuculugun yapmak inanlz ki sesiniz hemen sesdir gercekden agladlm ..sesnizi esidende ..Allah haylrll ugurlu etsin Ayrlca Azerbaycanda giden doyusler icin rahatslz olursz tabiki qanlmlz birdi ..etkileycek .
Sukurler olsun Karabagl isgaldan kurtardkk zafer caldlk Basda Ilham Eliyev ve Cumurbaskanlmlz Recep Tayib Erdagogana ve Turkeye halklna muzeffer ordumuza derin tesekkurler edirem Ayrlca Kubat bye azeri sarkl oxudugu icin syqllar hurmetler ..Solmaz abla ...hosca kalln
Nayla Harris
Nayla Harris
7 дней назад
BAYHAN gelsin lutfen. 🙏
Gulten Erturk
Gulten Erturk
7 дней назад
10 yıl aradan sonra hala eskisi gibi zevkle izliyoruz allah canına sağlık versin.
Mesut Yüksel
Mesut Yüksel
7 дней назад
Ibrahim tatlıses. Sen hiç şarkı söylemesen bile senin varlığın yeter. Hiç bişey yapma orda otur sadece senin sayende arabesk müzik yeniden doğacak, bu sayede binlerce müzisyen ekmek yiyecek. Müslüm baba ve senin yokluğunda insanları yabancı pop müziğe ittiler herkezi uyuşturucu bağımlısı yaptılar. Orda otur bu insanları kurtar. Varlığın yeter. Bende müzisyenim 8 yıldır mikrofon tutmadım. Çünki ortamı bitirdiler babam. Ve benim gibi niceleri.
Ramazan Altuntas
Ramazan Altuntas
7 дней назад
Otrdugu yrde costracak hralde iboyu ... hanm boslgu dldrun
Bir Anne
Bir Anne
7 дней назад
Hoşgeldin imparator evimize. Çocukluğum, eski günler, anılar.... Çok özlemişiz sizi, sesinizi, güzel konuklarınızı. Gerçekten böyle bir programa çok ihtiyacımız vardı. 💐💐💐
Islam Yıldız
Islam Yıldız
7 дней назад
güçlü abi
erdal tunçdemir
erdal tunçdemir
7 дней назад
Sizi cok seviyoruz sizin için cok dua ettik
Maksut Aydın
Maksut Aydın
7 дней назад
ikinci bir İBRAHİM TATLISES yok arkadaşlar bu adam gibi adamın değerini iyi bilelim ELLERİNDEN ÖPERİM İMPARATOR
Selin Kızılkaya
Selin Kızılkaya
7 дней назад
Sanatçılarımızı görmeyi özlemişiz .😊
Eren Toraman
Eren Toraman
7 дней назад
Bu program da gelen konuklar gereksiz ferdi tayfur ümit besen hakkı bulut gibi ünlüleri bekleriz
Yusuf Basak
Yusuf Basak
7 дней назад
Can ibocum can sen cansın
Selin Kızılkaya
Selin Kızılkaya
7 дней назад
Ailece izlemekten zevk aldığımız bir program elinize ,emeğinize ,yüreğinize sağlık
👏👏👏👏👏👏
cansu Ben
cansu Ben
7 дней назад
👍👏👏👏👏
ATİLA ÖZYIDIRIM
ATİLA ÖZYIDIRIM
7 дней назад
Senin kadar sevilmek isterdim
Ne yalanım seni kıskandım
Gördüm bü gönül yarası
Bitmemiş bitmiyecek gibi
Kürdüğüm düş şimdi bü
Akşam mavişin yanında
Olmak isterdim gördüm
Bü aşk yeni den alev sarmış
Başka bir yellkende açılmaz
Limanda dürüyor bü gönül yarası gine gördüm ibo hülya
Aşk yarası
H YD
H YD
7 дней назад
Acayip gıcık ve yapmacık program. Öncedende böyleydi.

İbrahim Tatlıses eski eşi Derya Tuna’yı vurdurdu, yemediği halt yok, ama bizim toplum İmparator diye baştacı yapıyor!
Canan Büyükkaya
Canan Büyükkaya
7 дней назад
Özledik böyle show ları süper olmusss
Nimet Konuşuk
Nimet Konuşuk
7 дней назад
Efsane döndü🤗🤗🖒🖒👏👏❤❤
hayatin penceresi x hayat abla cekimi
hayatin penceresi x hayat abla cekimi
7 дней назад
Ibo gardas senden gecmis senin istirat etmen lazim
Haticen Sali
Haticen Sali
7 дней назад
Hakan altun gelsin diyenler like👍
gunes gundogdu
gunes gundogdu
7 дней назад
ALLAHINA KURBAN TOPRAGIM
Erkut03 20
Erkut03 20
7 дней назад
Yildiz Tilbe, Bülent Ersoy, Serdar Ortac, Ismail Türüt, Volkan Konak, Ebru Gündes, Orhan Gencebay, Ismail YK, Mahsun Kirmizigül da gelmeli kesinlike
Tuba Anik
Tuba Anik
7 дней назад
İmparator heycanla bekliyoruz hülya Avşar sevmem ama senin için izliyorum zaten ben konukların için değil imparator cokkkk seviiiyorummm cokkkk hasret sona erdi çok şükür ❤️❤️❤️
water water
water water
7 дней назад
Türkiye'nin belkide gelmiş geçmiş en iyi sesi büyük kıymetli bir değer.ALLAH acil şifalar versin hep birlikte dua edelim daha iyiye gitsin İbrahim TATLISES inşALLAH.
Kars Kalesi
Kars Kalesi
7 дней назад
Bu akşam izleyecem ,, ibo şovu bir iki kez izlemiştim,,şimdi daha farklı geliyor
eylül yasemen
eylül yasemen
7 дней назад
Iyi ki yeniden başladın canım benimmmmm🥰🥰🥰
eylül yasemen
eylül yasemen
7 дней назад
Canlarım benim maşallah size🧿🧿💜💜💜💜
Hakan Mor
Hakan Mor
7 дней назад
Adam 9 senedir yoktu... Yerini dolduracak tek adam çıkmadı yaw...
Sardi Baykal
Sardi Baykal
7 дней назад
hülya avşar aşık olmakta nedir ya dallanmadığı adam yok
Kuzey'in Bıyığını Siktiği Adam
Kuzey'in Bıyığını Siktiği Adam
7 дней назад
Bakıcaz Bakıcaz
emre doğan
emre doğan
8 дней назад
Ebru gundes kesinlikle olmalı
Ahmet Ahmet
Ahmet Ahmet
8 дней назад
Degirmenim terse döndü lütfen
Spartacus
Spartacus
8 дней назад
MAHSUN KIRMIZIGÜL'Ü BEKLİYORUZ İBO SHOW'A 🔥🔥🔥🔥
Eğlen oyna TV
Eğlen oyna TV
8 дней назад
Heyecanla bekliyoruz imparator
soner sönük
soner sönük
8 дней назад
Bu milletin değerleriyle dalga geçip Allah'ın emrettiği yasaya uyup başörtü takan kadınlarımıza öcü diyen bir Yeşilçam ....... Varsa bu hafta ben yokum haftaya görüşürüz
Birbilebilsen Ah
Birbilebilsen Ah
8 дней назад
Ya ne şahane elbiseler var .bu şarkıcılar ne biçim tvye çıkıyorlar böyle...geçen hafta Sibel can çok vasattı,şimdi de Hülya!Kasıtlı böyle demode giyiniyorlar bence
Sadece Kamera
Sadece Kamera
8 дней назад
harikasiniz konuklarda harika tskr edyrm Imparator ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤👍
ahmet altun
ahmet altun
8 дней назад
Ulan imparator
EmirAli Güner
EmirAli Güner
8 дней назад
Tamam Anladık Playback Yapacaksın Bari Mikrofonu Ağzına Tutma Zahmetini Göster
Jakop Jako
Jakop Jako
8 дней назад
Ibrahim tätlises dündün hulya avsar ikisi sov güzel senin kalpbin güzel abi Allahin sevdigi kulsun seni böyle görmek yinede sükür dusmanlar catlasin
ewffws dfaafd
ewffws dfaafd
8 дней назад
yeni guilty pleasure'ım olmaya aday bi program
Haci Kamill
Haci Kamill
8 дней назад
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻