Deniz Seki - Öğrendim | İbo Show 2020 | 1. Bölüm - Performans

12 195 просмотров
21

Milyonların özlediği ‘İbo Show’ 9 yıllık aradan sonra yeniden yayında. İlk bölümden Deniz Seki'nın "Öğrendim" performansı sizlerle..

İlk bölümün konukları Sibel Can, Deniz Seki, Kutsi, Şafak Sezer ve Aydemir Akbaş.

İbrahim Tatlıses, Türk şarkıcı, besteci, yapımcı, oyuncu, televizyon programcısı, iş adamı. İbrahim Tatlıses, müzik kariyerinin dışında, gıda, inşaat ve arama kurtarma sektörlerine de çeşitli yatırımlar yapmıştır. Örneğin, bunlardan, "Tatlıses Çiğköfte" hala devam etmektedir. Ayağında Kundura türküsü ile ünlenen Tatlıses, günümüze kadar otuzdan fazla albüm çıkardı, birçok filmde oyuncu ve yönetmen olarak görev aldı ve 19 yıl süren İbo Show'da sunuculuk yapmıştır. Tatlıses, Türkiye'nin yanı sıra Yunanistan ile Orta Doğu'da da tanınmaktadır.

Müzik, televizyon ve sinemanın yanında İbrahim Tatlıses'in gıda, turizm, inşaat, iletişim (TV kanalı, radyo istasyonu), ulaşım gibi birçok alanda yatırımı bulunmaktadır.

Видео «Deniz Seki - Öğrendim | İbo Show 2020 | 1. Bölüm - Performans» опубликовано в категории «Музыка». Продолжительность: 3 мин. 16 сек.

Hasan Eker
Hasan Eker
6 дней назад
👍👍👍👍👍👍🇹🇷🌹🇹🇷🌹🇹🇷🌹🇹🇷🌹🇹🇷🌹🇹🇷🌹🇹🇷🌹🇹🇷🌹🇹🇷🌹🇹🇷🌹🇹🇷🌹🇹🇷🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Nezahat Karaer
Nezahat Karaer
6 дней назад
Hiç özlememişiz
Elektrom Sayko
Elektrom Sayko
6 дней назад
Abi en sevdigim 2 sarkici muslum ve sen
AHMET'LE MUHABBET KEYFİ - [AMK]
AHMET'LE MUHABBET KEYFİ - [AMK]
6 дней назад
SEVİLİR YA DA SEVİLMEZ O AYRI KONU...YOUTUBE'DA KENDİ KANALINDA YAYINLANMASINA RAĞMEN O PLATFORMDA1 MİLYON ABONESİ OLAN BİRİNİN 9 YIL ARADAN SONRA BÜYÜK PARALARLA YAPILAN REKLAMLARA RAĞMEN ŞU PROGRAM İÇİN TAA YAYINLANDIĞINDAN BU ZAMANA KADAR TOPLAMDA BEN DAHİL 11 YORUM ALMASI ZATEN SANATÇI OLARAK TOPLUM VİCDANINDAN SİLİNDİĞİNİ GÖSTERİR...HA ALLAH KİMSEYİ GÖRDÜĞÜNDEN GERİ BIRAKMASIN, ELDEN AYAKTAN DÜŞÜRMESİN...
BİR PROGRAMA KONUK OLABİLİRSİN HATTA KONUK OLARAK TV TV GEZEBİLİRSİN...AMA SEN ZAMANINDA GİT SİYASETE SOYUN, TARAF OL, SEN MİLLETİN AYAĞINA SIKTIR, KAFASINA SIKTIR, TV DEN ÖNÜNE GELENE POSTA KOY, GİT YAYIN BAS ŞARKICI ÇOCUĞU CANLI YAYINDA TEHDİT ET EKMEĞİNDEN ET, ÇOCUĞUNUN ANNESİ ESKİ EŞİNİN AYAĞINA SIKTIR, YILDIZ TİLBE'YE DÖNÜP MİLYONLARIN GÖZÜ ÖNÜNDE "Seni P*zevenklerin elinden kurtardım..." DE...ALLAH, KİTAP, PEYGAMBER DE...KABUL EDİLMEYECEK HER ŞEYİ YAP...GELEN HER BAYAN KONUĞA, DANSÖZE GÖREVLİYE ZARF AT, SARK, PAS VERMEDİYSE HEMEN ORACIKTA REZİL ET, "Senden bi halt olmaz"...de...DE...KRALI GELSE BANA Bİ ŞEY YAPAMAZ DE...ONU TAHRİK ET BUNU TAHRİK ET...SONRA GELİP KAFANA SIKSINLAR...ÖLÜMDEN DÖN...PARA BİTSİN SONRA DA HİÇ BİR ŞEY OLMAMIŞ BU HALK SALAKMIŞ GİBİ GEL İBO SHOW ÇEK...BURDAN DA AYNI GELİRİ BEKLE AMA 2 KELİMEYİ BİR ARAYA GETİRME...MİLLETTEN HİMMET BEKLE...REYTING BEKLE...REYTING Mİ KALIR İLGİ Mİ KALIR SEVGİ Mİ KALIR...?
BEN SADECE DURUM U ANALİZ ETMEYE ÇALIŞTIM...
ALLAH HERKESE SELAMET VERSİN...
SAYGILAR...
Hasret
Hasret
6 дней назад
Burda güzel söylemiş dedim, platback miş 😅
Ozan Koçak
Ozan Koçak
7 дней назад
fragman nerde
Cihan Yalcin
Cihan Yalcin
7 дней назад
Deniz seki Bayhan için demişti mahkum dan sanatçı olmaz kendisi düştüğü durumu gördük İbrahim Tatlıses te yıldız tilbe ye büyük haksızlık yapmıştı unutmadık
Tuba cumali
Tuba cumali
7 дней назад
Oldu bitti bu kadini sevmiyorum seki gibi karı
Kedi kız
Kedi kız
7 дней назад
Şarkıyı beğenmedim ama emek var 😊
Ayad kurdi
Ayad kurdi
7 дней назад
4 comment
Diloram Salimova
Diloram Salimova
7 дней назад
Uzbekistan qardash selamlar
sadece kendim
sadece kendim
7 дней назад
sevgili deniz seki birbirinden şahane nostalji şarkılarını neden söylemedi ve çabuk gitti şaşırdım doğrusu ayrıca hareketli şarkılarda dahi ayağa kalkmadı pek insan bir kalkıp ortalığı hareketlendirir hele sevgili kutsi resmen geçerken uğramıştı hareketsiz ve donuktu👎 ama sevgili Sibel Can sağolsun ev sahibi gibiydi nasıl özveriliydi işte arkadaş dost dediğin böyle olur👌🌹
Abdulhadi Özmen
Abdulhadi Özmen
7 дней назад
İlk yorum