Uzak Şehrin Masalı Yakında FOX'ta!

640 991 просмотр
371

“Uzak Şehrin Masalı”, çok yakında FOX’ta.

Umay (Aslıhan Güner), kocası Affan’ın (Timur Acar) zulmüne artık dayanamasa da çocukları için yaşadıklarını sineye çekiyordur. Ama Affan bir türlü durulmuyordur. Sonunda Umay’ın sırtına öyle bir hançer saplar ki Umay iki çocuğuyla birlikte konaktan kaçar. Ablası Sonay’ın (Begüm Birgören) yanına, köyü Eskitepe’ye yerleşmekten başka çaresi yoktur. Bu sırada mazisi karanlık ve gizem dolu bir adam olan Kürşat (Barış Kılıç), sınırdan kaçak olarak yurda girmiş, Kars’ın zorlu coğrafyasında ölüm kalım mücadelesi veriyordur. Kürşat, Umay ve Sonay’ın yolları Eskitepe’de kesişir. Birbirlerinin yaralarını sarmaya çalışırlarken Umay, Kürşat ve Sonay’ı sırlarla dolu bir geçmiş, zorluklarla dolu bir gelecek ve imkansız aşklar beklemektedir…

OYUNCULAR: ASLIHAN GÜNER, TİMUR ACAR, BEGÜM BİRGÖREN, BARIŞ KILIÇ, ZEYNEP ERONAT.

YÖNETMEN: MUSTAFA ŞEVKİ DOĞAN & TUĞÇE HÜKEYME KÜÇÜKKALIPÇI

MÜZİK: MAYKİ MURAT BAŞARAN & SUNAY ÖZGÜR & ENGİN ARSLAN

Видео «Uzak Şehrin Masalı Yakında FOX'ta!» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 46 сек.

Salma Star
Salma Star
4 дня назад
♥️
Elxan Kovxayev
Elxan Kovxayev
4 дня назад
Merhaba Müslü-man kardeşlerim. Ben Azerbaycanlıyım. Y-utube kazancımla ihtiyacı olan insanlara elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum. Ya-lan söylemiyorum. Senden Pa-ra istemiyorum, ka-nalıma Abu-ne ol, bu benim için yeterli. Yaptığın iyilik ne büyük ne de küçük. Allaha inananlar, Allahın yaptığımız şey için bizi ödüllendireceğini bilirler. İyi insanlar, lütfen kötü yorumlar yazmayın. Şimdiden çok teşekkür ederim🙋
Sibel Gökalp
Sibel Gökalp
4 дня назад
Sadece Barış Kılıç için geldim. Dizinin konusundan, içeriğinden nefret ettim. Kadınları ezen, eziyet eden, küçük düşüren, şiddet uygulayan lanet dizilerden birisi sadece. En nefret ettiğim içeriklerden biri. Erkekleri (sözde) güçlü gösterip, kadınları hor gören zihniyetten nefret ediyorum, hep de edeceğim.
Baş Belası fan💖#BaşBelası2.SezonOlsun
Baş Belası fan💖#BaşBelası2.SezonOlsun
4 дня назад
Kaliteli diziye benziyor, ayrıca sanki Sen anlat karadeniz'den esinlenmiş gibi, hani kadına şiddet mevzusu falan...👏
•MY QUEEN NİNİ•
•MY QUEEN NİNİ•
5 дней назад
Öldürcem seni dediğinde Kuzey Yıldızının yeni Fragmanı sandım...😣💖
Yalnız Kalp
Yalnız Kalp
6 дней назад
Bu sanki kuzey yıldızının devamı gibi😁😅
Kardeşlerim_fan
Kardeşlerim_fan
7 дней назад
Allah'ım aslıhan güner çok güzel
E Karaca
E Karaca
7 дней назад
Bir an “UHEEEYYYY” diyecek diye gözlemek 😂
ملكه ذاتي
ملكه ذاتي
8 дней назад
شوكت يبلش هذه مسلسل
Halat Doski
Halat Doski
9 дней назад
Heçanla bekleyorum
ဗ Bethi ဗ
ဗ Bethi ဗ
10 дней назад
Yine çoluk çocuk kaplamış burayı...
Robert Eyyubov
Robert Eyyubov
10 дней назад
Olum sondakı resim karabagh şuşa kan cıdız düzü.
Emin Semedli
Emin Semedli
10 дней назад
İnşalah gözleyirik
Nergiz Cebiyeva
Nergiz Cebiyeva
10 дней назад
Iste Aslihan Gunere boyle savas dizileri yakisir. Sefkat Tepede oldugu gibi. InsAllah guzel olur.
⛸️VALENTİNA ZENERE⛸️
⛸️VALENTİNA ZENERE⛸️
11 дней назад
Kuzey Yıldızı bende öyle büyük bir yer yaptı ki her gördüğüm tokat ta aklıma Yıldız geliyor.
Mustafa muzaç köşesi
Mustafa muzaç köşesi
11 дней назад
İzleyecem
meriç online
meriç online
12 дней назад
Aslihan ve timur guzel.match olmuş fakat konu tırt gibi.
💕Gitti💕
💕Gitti💕
12 дней назад
Çok güzel dizi Aslıhan Güner yıldıza benzemiyor ama çok güçlü bir kadın olacak Aslıhan Güner ile gurur duyuyoruz ve diyorumki #KadınaŞiddetHayır
#KadınaŞiddeteDur
#KadınaŞiddeteHayır
Asel Baturoğlu
Asel Baturoğlu
12 дней назад
Kuzey yıldızının yerini alabilecek mi acaba
Mehrane Sukurova
Mehrane Sukurova
12 дней назад
Ahan da başladı "törö, nomus, intikomm" dizisi hayrlı olsun
{🐼CEMRENİN TAVŞANI🐼}
{🐼CEMRENİN TAVŞANI🐼}
12 дней назад
Aslıhan güner oyunculuğu süper yaa💗
Nurdan Kazanccı
Nurdan Kazanccı
12 дней назад
Kaya yasak elmadan ayrılmış tühh yaaaaa
Emirhan Kolo
Emirhan Kolo
12 дней назад
Kuzey Yıldızı 'İlk Aşk' da da böyle hırçın ve asiydi burda böyle sadece Aslıhan Güner için izleyeceğim.
ROSÉ
ROSÉ
12 дней назад
Ben ona hep yıldız derimki kız kuzey nerede😢😕
Zeynep Karaguven
Zeynep Karaguven
12 дней назад
Yine yeni bir töre nomıs intikom dizisi daha başlıyor
Meryem Dadaş
Meryem Dadaş
12 дней назад
booom
Sdsnd S
Sdsnd S
12 дней назад
Bu asli gunere cok kicigim armenileri desteklediyi icin.kicik
*AYŞE AKÇELEBİ*🥰🥰
*AYŞE AKÇELEBİ*🥰🥰
12 дней назад
Sabırsızlanıyorum
Efe İblik
Efe İblik
13 дней назад
Harikalar Yaratan
Vicdanlı Ulka
Vicdanlı Ulka
13 дней назад
Bu adam burdaysa yasak elmadaki Kaya karakteri kim olucaq?
Esma Korkmaz
Esma Korkmaz
13 дней назад
Aslıhan Güner bu dizide biraz da olsun yıldıza benzeyecek bence ama yinede bu diziye kanım kaynamadı
kml
kml
13 дней назад
Bıktım ya her yeni kış dizisinin altına kadına qısmetli yaz dizileri bitdiyse kadına siddetli kış dizileri gelsin yazanlardan .bu standart zaten her yıl böyle Murat Sonerde hakklı ama yeter artık yazıp durdunuz..
saliha yazıcı
saliha yazıcı
13 дней назад
No no no no yanlış kişiye tokat attın kuzey nerede kuzey inşallah oda gelir dicem ama aklımla mi konuşuyor nese iyi geceler
saliha yazıcı
saliha yazıcı
13 дней назад
Yaa ben kuzey yıldızın diyer dizisini bekliyordum Feride öle demisti neden yaaaaa
kardeşlerim Çukurova yasak elma kırmızı oda
kardeşlerim Çukurova yasak elma kırmızı oda
13 дней назад
Ahhha
Oyun kral yt
Oyun kral yt
13 дней назад
İzlerdim ama şiddet çok fazla gözüküyo şiddet olan filimleri sevmem
Oyun kral yt
Oyun kral yt
13 дней назад
Uuheey Yıldız kaptan burdaymış ula.Yine tokatıyla ortalığı dağıttı
شمس الموصل
شمس الموصل
13 дней назад
😭😭😭😭🤍🤍🤍😘😘
شمس الموصل
شمس الموصل
13 дней назад
🤍🤍🤍🤍❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹
Aysu Ibrahimli
Aysu Ibrahimli
13 дней назад
Aslıhannn😍
Sena SB
Sena SB
13 дней назад
Yine bir Türk dizisi yine dayak yemiş bir kadın, hadi bakalım.
Ümüd Memmedli
Ümüd Memmedli
13 дней назад
"SADAKATSIZ"-den baskasi yalan😙
Namiq Shamilov
Namiq Shamilov
13 дней назад
Filize çok bənzəyir
Eda  kurt
Eda kurt
13 дней назад
Nerde bizim kırmızı kafali ,maviş gözlü yıldızımız 😢😢😢
Benim Dünyam
Benim Dünyam
13 дней назад
Arkadaşlar İshak çok az vakti kalmış Sma hastasi bir çocuk. Sizin elini tutmanızı istiyor siz de İshak a umut olur musunuz. Valilik izni ve belgesi bulunmaktadır. Kanalı İshak a umut ol...
Fatma Aslan
Fatma Aslan
14 дней назад
Aslıhan Güler değilmi
🥑QUEEN  Luna🍓
🥑QUEEN Luna🍓
14 дней назад
Sea ülke
🥑QUEEN  Luna🍓
🥑QUEEN Luna🍓
14 дней назад
T
Suzy's Clips
Suzy's Clips
14 дней назад
Hoşgeldin kadına şiddeti içeren kış dizileri bu ülkede müzik türleri bile araştırmaya aliniyo ama bu diziler bitmiyo
nida demiryüleyen
nida demiryüleyen
14 дней назад
ama değilmiş