Tokyo 2020 Olimpiyatları | İspanya - Fildişi Sahili (Özet) 7 gollü harika maç!

28 057 просмотров
10

Tokyo 2020'de Erkekler futbolda İspanya'nın çeyrek finaldeki rakibi Fildişi Sahilleri oldu. Normal süresi 2-2 sona eren karşılaşmanın uzatma bölümünde gülen taraf İspanya oldu. Matadorlar yarı finalde ev sahibi Japonya ile karşılaşacak.

Видео «Tokyo 2020 Olimpiyatları | İspanya - Fildişi Sahili (Özet) 7 gollü harika maç!» опубликовано в категории «Спорт». Продолжительность: 3 мин. 52 сек.

Emre
Emre
1 месяц назад
Gradelin emeğine yazık oldu ama takıma döneceği için sevindim
Bilge Kağan
Bilge Kağan
1 месяц назад
Ah be Fildişi 😔
sessiz tepe
sessiz tepe
1 месяц назад
Türkiye nerde ?
Ramazan
Ramazan
1 месяц назад
Rafa mir > Morata
USS Orion
USS Orion
1 месяц назад
olimpiyatlara neye gore katiliyorlar futbolda eleme tarzi bi sey gormedim ben hic
Yasin Caliskan
Yasin Caliskan
1 месяц назад
TRT Spor'un yayımlanan program özetlerini ya da tamamını neden başka youtuber hesaplardan izliyoruz anlayamıyorum? Bu programları "telif haklarını koruyarak" kendi youtube hesabınızda yayımlamanız sizin de biz güvenilir haber almak isteyen sporseverlerin de faydasına olacaktır kanaatindeyim. Başarılar dilerim. Bkz. "Transfer Gündemi"
MAX GRADEL' sivasspor
MAX GRADEL' sivasspor
1 месяц назад
Bana bak sen...
Kerem Yetimova
Kerem Yetimova
1 месяц назад
2 2 2 2 2 2 aklıma nihat kahvecinin golü geldi çeklere 2008 de attığı gol
Mustafa Aydoğan
Mustafa Aydoğan
1 месяц назад
Fildişi Sahilinin defansını ve kalecisini sokaktan bulup getirmişler galiba kdkskskskskkek
Ramazan Karakuş
Ramazan Karakuş
1 месяц назад
Artık maçları izleyince midem bulanıyor
Osmaniyeli Yusuf
Osmaniyeli Yusuf
1 месяц назад
Ispanya'nın 2.golü inşallah FİFA 'dan bi pozisyondur. Böyle bişey olamaz ya
BATU&KAAN
BATU&KAAN
1 месяц назад
Ulan şu son dakika da yapılır mı o hata ya gözünü seveim yaa offff ne güzel gradel atmıştı geçmiştiniz yari finale ahh be
Rahmani Taraftayım
Rahmani Taraftayım
1 месяц назад
Ulan morata çöpü yerine şu rafa miri oynatsaydınızya
Dark Blue
Dark Blue
1 месяц назад
Bireysel hatalar çok fazla
JOHN DALTON
JOHN DALTON
1 месяц назад
mAx grADel
BilalHamza Çakıcı
BilalHamza Çakıcı
1 месяц назад
Fildişili Oyuncular maça cenabet çıkmış
Berat Emre Bozkır
Berat Emre Bozkır
1 месяц назад
Fildişi Sahilli defansı evlere şenlik
Mete K
Mete K
1 месяц назад
fil dişinin kalecisini sokaktan mı alıp gelmişler bune
Mustafa Teke
Mustafa Teke
1 месяц назад
İspanya ilk 3 golü Fildişi Sahilinin bireysel hatalarından bulmuş
Ömer Kaymaz
Ömer Kaymaz
1 месяц назад
MAX GRADEL⚪🔴
Ahmet Orhan Başçi
Ahmet Orhan Başçi
1 месяц назад
Üzülme Baily den bu vatan için çok şey yaptın
Beyaz huzun
Beyaz huzun
1 месяц назад
Oyarzabal kendini çok iyi geliştirdi...
Yiğit Eryiğit
Yiğit Eryiğit
1 месяц назад
Selam
Furkan Ergül
Furkan Ergül
1 месяц назад
ilk
Hakan Mutlu
Hakan Mutlu
1 месяц назад
Şu spikerleri çöpe atın, vizyonsuz trt 🙄😏