Aşkın Tarifi İlk Tanıtım

17 932 просмотра
91

Aşkın Tarifi İlk tanıtım yayında! Yapımını NTC Medya, yapımcılığını Mehmet Yiğit Alp’in üstlendiği, başrollerini Kadir Doğulu ve Serra Arıtürk’ün paylaştığı Aşkın Tarifi 7 Haziran Pazartesi 20.00'da Kanal D'de başlıyor!

Kadir Doğulu ve Serra Arıtürk’ün başrolünü paylaştığı dizinin kadrosunda Cem Davran, Alper Saldıran, Yasemin Baştan, Ümmü Putgül, İdil Sivritepe, Atakan Yılmaz, Elif Melda Yılmaz, Mehmet Şeker, Deniz Gürkan, Gökhan Niğdeli, Selim Akgül, Onur Yakıcı ve Batuhan Bayır gibi isimler yer alıyor.

Yapımını NTC Medya, yapımcılığını Mehmet Yiğit Alp’in üstlendiği Aşkın Tarifi dizisinin yönetmen koltuğuna Deniz Koloş otururken, projenin yaratıcı yapımcılığını Birsel Çıkıncı üstleniyor. Dizinin senaryosunu ise Leyla Oter ve Doruk Erengül kaleme alıyor.

Kendi halinde bir kebap ustası olan Fırat, kaderiyle oynayan ünlü yaşam koçu Doktor Aşk’a dersini vermek ister. Fırat’ın öfkeyle çıktığı yolculuk, onu bir Fransız restoranına sürükler. Geçmişte Fransız mutfağında iyi bir şef olan Fırat, tutkunu olduğu mutfağa yeniden kavuşurken; restoranın sahibi, güzeller güzeli Naz Soyluer sayesinde de gerçek aşkla tanışır. Doğu ve batı mutfaklarını harmanlayan, yemek sihirbazı Fırat Şef, herkesi şaşkına çevirecek tarif defterinde bir tek Aşkın Tarifi olmadığını anlayacaktır.

Tarifsiz bir aşk yolculuğuna çıkan Fırat, Doktor Aşk’a “aşk dersi” verebilecek mi? Yoksa ava giderken avlanacak mı? Fırat, Aşkın Tarifini bulabilecek midir, ya da Aşkın Tarifi var mıdır?

Aşkın Tarifi 7 Haziran Pazartesi 20.00'da Kanal D'de başlıyor!

=============================================================

=============================================================

#AskinTarifi #KanalD #NTCMedya #KadirDoğulu #SerraArıtürk #CemDavran #AlperSaldıran #YaseminConka #ÜmmüPutgül #İdilSivritepe #AtakanYılmaz #ElifMeldaYılmaz #MehmetŞeker #DenizGürkan #GökhanNiğdeli #SelimAkgül #OnurYakıcı #BatuhanBayır

=============================================================

Видео «Aşkın Tarifi İlk Tanıtım» опубликовано в категории «Фильмы». Продолжительность: 58 сек.

ZAD 🍑
ZAD 🍑
12 дней назад
Artik menemen yemicem ogkk
THE NİSA 🤡
THE NİSA 🤡
16 дней назад
kuscam🤢🤢
Yemek,rec
Yemek,rec
25 дней назад
Kadir Doğulu ve Serra Arıtürk Harika ikili, süper bir proje, heyecanla diziyi bekliyorum 💙😍👍❤🍴
Sila rojin Güleç
Sila rojin Güleç
25 дней назад
Öğk bu ne bence Türkler özellikle yaz dizisi çıkarmayı bırakmalı
beril kılıç
beril kılıç
27 дней назад
bu fragmandan sonra menemen yiyemicem sanırım🥺
mervetic
mervetic
1 месяц назад
yaz dizisi
Zehra Xocberova
Zehra Xocberova
1 месяц назад
Neslihan nasil izin veriyon kiz ?🙃
Fatime Qasimzade
Fatime Qasimzade
1 месяц назад
Tatli intikam dizisine biraz benzemiyormu?🤔🤭
Fatma K. Tagesmutter&AMC
Fatma K. Tagesmutter&AMC
1 месяц назад
Hiç olmamış...hatta böyle bir Senaryoyu nasıl kabul etmiş Kadir Doğulu şaştım..
Kız ile uyum 0, no Harmony
Serkan Özkan
Serkan Özkan
1 месяц назад
Türk milleti zekidir~ Mustafa Kemal paşa~
Gülşah Öz_
Gülşah Öz_
1 месяц назад
Kızında masallahi var yani
Bekir Arslan
Bekir Arslan
1 месяц назад
Berkcanın gözü yaşlı
Özlemm
Özlemm
1 месяц назад
Eksik olmuş bu sahne bi de kadının iman tahtasında soğan kıracaktın tam olacaktı
Sitare G
Sitare G
1 месяц назад
Ya çok heyecanlandım bu dizi için
Nateroul Kral
Nateroul Kral
1 месяц назад
Akinci Sezon Finali istiyoruz
Dragica Jovic
Dragica Jovic
1 месяц назад
Kadir voli svoju ljubav Nesli, ovo je samo gluma, Nesli i Kadira voli Srbija. ❤️❤️❤️
Çağan shines ツ
Çağan shines ツ
1 месяц назад
çok tatlılar ama
Elif Karadağ
Elif Karadağ
1 месяц назад
yani ama kız guzel
Metin Çevik
Metin Çevik
1 месяц назад
Neslihani bu gece uyku tutmaz artık:))
_BEAUTY_
_BEAUTY_
1 месяц назад
İlk🥰