Mahkum 5. Bölüm

1 148 763 просмотра
0

Ali’den duyduklarından sonra ölümün kıyısından dönen Fırat’ın mücadelesi yeniden başlar. Bu esrarengiz çocuğun söyleyecekleri tüm karanlık sırları aydınlatacaktır. Fakat Ali tahliye edilmek üzeredir. Onu dışarıda arama görevi Cemre’ye düşer. Adli tıptaki imza meselesini çözen Barış, Ferda’nın hayatında Savaş rolünü oynamaya devam eder. Öte tarafta Ali’nin tahliye edildiğini öğrenip harekete geçer. Savcı ile ilişkilerini çözmek adına Ali’ye ulaşmaları gerekmektedir. Bir yanda Cemre, diğer yanda Sasha kilidi çözecek olan Ali’yi köşe bucak aramaya koyulurlar…

Видео «Mahkum 5. Bölüm» опубликовано в категории «Люди». Продолжительность: 2 час. 1 мин. 7 сек.

Emel Kara
Emel Kara
13 дней назад
Birde ciddi olsa” kızım yaşıyor “ derken!
Zaur Nagiyev
Zaur Nagiyev
13 дней назад
Çox sevirəm bu dizini
Suzan Yarim
Suzan Yarim
13 дней назад
Eh artık bu psikopat her bölümde birini öldürür. Bir de iyi oyunculuk falan filan. Kötüler her zaman övülür zaten.
nikki dijk
nikki dijk
13 дней назад
Abbboo baktim koymus .hemen izlemeye basladim..catladim valla gunu gelene kadar.bidaha bu kadar bekletmeyin bizi yaaa❤❤❤en sevdigim dizi oldu valla👍👍👍
Gulnare Zeynalova
Gulnare Zeynalova
13 дней назад
Bem firata cok aciyirommmmm
Zehra Ilya
Zehra Ilya
13 дней назад
Barisa yaziq😢
Xedice Memmedzade
Xedice Memmedzade
13 дней назад
Her kese Saşa gibi bir kanka lazım 😂😂😂😂😂kız sanki FBİ agenti😂😂😂
Aziza Mahmudova
Aziza Mahmudova
13 дней назад
Dizi güzel super hatta ama az bölümlü bir sezon sürermi belli değil gerçeği az bölümdü çünkü😔
Sahin Pasa
Sahin Pasa
13 дней назад
MUHTESEM OTESI
Aziza Qurbonova
Aziza Qurbonova
13 дней назад
Baris gercekden piskopat katil ne zaman yakalanacak yaa
BEXTIYAR Quliyev
BEXTIYAR Quliyev
13 дней назад
Bir kelme ile ifade ediliyor mohtesem.
ZeynepAda
ZeynepAda
13 дней назад
Bügecim lütfen artık dudak dolgusu yapma🤣🤣Balon gibi olmuşlar...konsantre olamıyorum🤪
Yaren Akkoyun
Yaren Akkoyun
13 дней назад
Çocuğa bak melek yüzlü şeytan çıktı dmbfnffbbf
Emin Quliyev
Emin Quliyev
13 дней назад
Tomiris ne güzel oynadı ya
Sevinc Nabiyeva
Sevinc Nabiyeva
13 дней назад
Butun oyuncular mükəmməl .Hamısı öz rollarini cox yaradıcı oynayırlar .
Наджие Мехмед
Наджие Мехмед
13 дней назад
Ya bu Büge niye ikide bir dudaklarini şişirte şişirte konuşuyo dizinin en vasat oyuncusu
Shamsi Ibragimov
Shamsi Ibragimov
13 дней назад
Qardeşim men bu dizinin 5 bolumunude izledim bu diziden birşey anladimsa ne olum
Murat Soyler
Murat Soyler
13 дней назад
Bence şu an Türkiye’nin rakipsiz en iyi dizisi.
Onur Tuna’yı artık ağlatmayın adamın gözyaşları kurudu.
Nezir Alioglou
Nezir Alioglou
13 дней назад
Herkes bügeyi konuşuyor. Ama Sasha da harika bi kadın abi.
kislasladkiy
kislasladkiy
13 дней назад
😢😢😫😫😫😫🥺
Valide Musayeva
Valide Musayeva
13 дней назад
Artik ortaliqa cixsin gercekler .
Nubar Shamiyeva
Nubar Shamiyeva
13 дней назад
Barış vicdansız ve bencil biri
Valuş B-va
Valuş B-va
13 дней назад
Alinin kadından korkup kaçması saçma olmuş biraz
Nuru nuru
Nuru nuru
13 дней назад
Barışdan daha çok aşağılık Tahir alçak
Begim Chieva
Begim Chieva
13 дней назад
Ya şu konak Hayat Şarkısındaki konak değil mi?
edik zeynalov
edik zeynalov
13 дней назад
bu ne ya.sasha tekbaşına bu kadar insanı idare edir)))))))))))))))))))))))))))
Nozima Bayzakova
Nozima Bayzakova
13 дней назад
Kore versiyonunda çocuk Alide olmasi gerekirdi
Ba Ku
Ba Ku
13 дней назад
Zaman su gibi aktı👏👏👏oyuncular hepsi harika 👏👏👏👏👏👏💕
Fistik
Fistik
13 дней назад
Dizide en çok sevdiğim başlanişdeki muzik 😍
Classic music
Classic music
13 дней назад
Barisin her seye ragmen ikizini sevmesi ona her defasinda gururla bakmasi ve sevdigi kadinla evlenmesine ragmen bile kardesinden asla nefret etmemesi ama Savasin Baristan nefret etmesi... cok adaletsiz dunya...
Nuru nuru
Nuru nuru
13 дней назад
insan taleyi ile oynayan nə qeder aşağılıq xebislər var .ekseriyyeti de erkekler .tfu .
Gunel Bayramova
Gunel Bayramova
13 дней назад
Cemre Barisin kardewi cikicak sonunda
Ulya Faradjeva
Ulya Faradjeva
13 дней назад
Ben anliyamadim.biri bana anlatsin.bu sawa rus nagillarda kimi olunmaz kawey kibi.her yerde her kesin pewinde.hatda komisarlari bele rahat oldura bilir
Kim ya bu?
Serdar Akyol
Serdar Akyol
13 дней назад
bu yorumu yapımcı okursa bilgisi olsun. yılbaşı bir ara verdiniz diziden soğuttunuz. öyle güzel gidiyordu ki dizi. maalesef 2 hafta beklerken orijinaline denk geldim yorumlardan. orijinalini izledim bitirdim. bu kadar ara vermeniz yüzünden benim gibi bir çok insan orijinalini izlemiş ve diziyi bitirmiştir.
_zuzu._.2008_
_zuzu._.2008_
13 дней назад
Abi noluyo büge barışı sevsin artık ya sinir oluyom
Alide Balayeva
Alide Balayeva
13 дней назад
Cemrede nasıl avukat yaaa
N&R N&R
N&R N&R
13 дней назад
Onur Tuna rolunun hakkini oyle veriyo ki.Adam sanki oynamiyor,yasiyo.Iliklerine kadar sizmis senaryo.Cok guzel dizi hic bimesin bence
Kamola Sumayya
Kamola Sumayya
13 дней назад
Harika bir bölüm
Gurbet Diyarı
Gurbet Diyarı
13 дней назад
Şu küfürleri yazmasanızda ikide zııt yapmasanız küfür bağımlısı olmuş bizim senaristler
Irem Mamedova
Irem Mamedova
13 дней назад
Yoksa melek yüzlü şeytan Ali mi?
Sabi
Sabi
13 дней назад
Melike İpek Yalovanın dudakları çok itici
Anar Anarov
Anar Anarov
13 дней назад
Çok güzel
Hasret Hasretim
Hasret Hasretim
13 дней назад
Alinın kardeşim Elif diye aglaması canımı yaktı
Gariban Ali Kardeşi için susmuş 😔
dizi manya😅🎭
dizi manya😅🎭
13 дней назад
Yaa bu yorum belki alta kalıcak kimse görmüyecek bu fikrimi ama kesin ben düşünüyorum ki cemre barışın kardeşi teyzeside annesi
MCMXCVIII
MCMXCVIII
13 дней назад
Güzel bi dizi umarım sonuna kadar böyle gider
seide ezimzade
seide ezimzade
13 дней назад
Kaç gündür bekliyorum delirdim yaaaa
Farid Salimov
Farid Salimov
13 дней назад
Sondaki balon sahnesi😟
Ahmet Kaygusuz
Ahmet Kaygusuz
13 дней назад
Nakliya Kartonlari bayagi agirmis Ayrica Kägit toplayicisinada bu kartonlardan Nasip olmus :-)
Rehimexanim Rehimova
Rehimexanim Rehimova
13 дней назад
Allah gercekden cok guzel bolumdu. Sevirem Onur Tunanin oyunculuhunu.mahkumlarda superdiler.twkler Turkiye