Yasak Elma 147. Bölüm

1 134 349 просмотров
0

🔥 Yasak Elma Her Pazartesi 20:00'de FOX'ta! 🔥

Yıldız, Ender ve Handan şirketin başına geçmişlerdir. Doğan Yıldız’ın şikayeti üzerine cezaevine girmiştir. Yıldız’ın huzurlu yeni hayatı, Doğan’ın intikam yeminiyle bozulacaktır.

Видео «Yasak Elma 147. Bölüm» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 1 час. 44 мин. 35 сек.

Melisa
Melisa
15 дней назад
Her sezonda oldugu kimi kecen sezonda nece oldu sag qaldilar bilinmedi.ustelik cagatay ender qoruyucu kemer taxmişdikar.yildiz amma kemer taxmadan sag qalmiş, cagatay ise ölmüş. Cox mentiqsiz başlayir her sezon evveli. Sanki kecen sezonda hec ne baş vermeyib.sadece ustunden 1 nece muddet kecibmiş kimi.
Nabilaaa Butt
Nabilaaa Butt
15 дней назад
Oh my God finally the wait is over i m too much excited about the new season bcoz this time everyone was like that it's going to end and I was feeling so sad but now my excitement level is so high can't explain in words.
Nisa Can
Nisa Can
15 дней назад
Özlemişiz😢 ❤
tenha
tenha
15 дней назад
Yildiz hakli aşk acisi çeken adam kalmadi
Ayten Qasimova
Ayten Qasimova
15 дней назад
Allah iyilinizi versin gülme krizine girdim sizi cok seviyurum 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Zulfiyye Hadiyeva
Zulfiyye Hadiyeva
15 дней назад
bu sezon hepsi deyişimi göüslerin açmakla gösderiyorlar qaliba
Zeka Esedov
Zeka Esedov
15 дней назад
Her wey iyi de Doganla Yildizin dusman olmasi üzdü😒
Mohinur Khamrayeva
Mohinur Khamrayeva
15 дней назад
Istamiyorum bu diziyi çok kutu bir dizi oldu, buni ne gereği var, yetar artık bikdim bu diziden sadece kutulik yıldızın mutlu gurmek istiyoruz🙄😏😏😏
bs. ly
bs. ly
15 дней назад
Emir ve Caner için çok sevindim ya 🤣🔥🔥❤️❤️❤️
Esmer Memmedova
Esmer Memmedova
15 дней назад
Canerin tayd geyinmesi 😂😂😂
Şahnaz Məmmədova
Şahnaz Məmmədova
15 дней назад
Net bu yil enderlə handanin kardeşi evlenir 😂😂😂😂*1
qurbanov ismayil
qurbanov ismayil
15 дней назад
Tarcan adi olar bu ne af tarkan dan ozenib qoyubalr adi
Sabina İsmayılova
Sabina İsmayılova
15 дней назад
Asuman diziden çikmamismiydi
Ali Qasimov
Ali Qasimov
15 дней назад
CICEK TAKSININ OYUNCUSU VAY BEEE HAYLA KOCALMAMIS.BEN KOCALMISIM O BILE KOCALMAMIS MASALLAH
Melek Zamanova
Melek Zamanova
15 дней назад
Çağatayın mal varlığı Yıldıza kalsın Doğan yıldıza zorluklar yaşatdığı anda Yıldız kendi başınin çaresine baka bilsin
bs. ly
bs. ly
15 дней назад
Beklemekten eski sezonları izliyordum sonunda geldi 🔥🔥🔥🔥
Umud Ezizli
Umud Ezizli
15 дней назад
Yine yildizi birileri ile evlendirmeye calismayin allah askinaaaa😡
Ольга Балжи
Ольга Балжи
15 дней назад
Kıyamam Yıldıza. Onu mutlu görmek istiyorum. Umarım bu sezonda öyle olur. Sezonun başlaması bamba gibi.
sibel
sibel
15 дней назад
Yıldız siyah saç da çok yakıştı yaaa her türlü efsosun 😍
flower darling
flower darling
15 дней назад
Son dakika Endere arayan kis,i kimdi ac,aba?? S,ahikami yoksa
abeera batool
abeera batool
15 дней назад
Bu dramayı 9. sınıftayken izlemeye başladım. Her gün 1 bölüm izliyorum artık liseyi bitirip üniversiteye gidiyorum. ama bu drama hala devam ediyor.
Zain Ali
Zain Ali
15 дней назад
Any one from Pakistan 🇵🇰 love from Pakistan 🇹🇷🇹🇷🇵🇰🇵🇰
Leyla Rauf
Leyla Rauf
15 дней назад
Dizi muhtesem kadrolarinizda Cagataydan baska oyuncu deyisikliyi etmediyiniz icin tesekkurler ❤❤❤❤
Vefa Soltanova
Vefa Soltanova
15 дней назад
Yıldız özude bir katil olmuş indi Doğan katil deyib beyenmir 🙄
Vefa Soltanova
Vefa Soltanova
15 дней назад
Yeni kız babasının yanında ehsen, Yıldız ise her şeyi unutdu heyif Doğan beyden
Malika Xamidova
Malika Xamidova
15 дней назад
🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🫂🫂🫂♾♾♾❤❤❤❤❤❤🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊
hersey daxil
hersey daxil
15 дней назад
bence sacma olmus yildizi bi guclu kadin yapin ya bu ne halitden kalanlar cagtqydan kalanlar noldu onlara simdi kurununun babasi yildizi 5 kurussuz braksa sasrmam
Nisa Can
Nisa Can
15 дней назад
Ben - rahmetli kocamın eski eşi - hapisteki kocamın eski eşi. Biz süper bir 3lüyüz😂
Yagut Bagirova
Yagut Bagirova
15 дней назад
Cox ozlemiwdim.
Banador R
Banador R
15 дней назад
😍😍❤❤
Samux Khan
Samux Khan
15 дней назад
Doğan da belə çıxdı
aydan memmedova
aydan memmedova
15 дней назад
Artık son sezon olsun.Dizi aptallaşdı.Halit nərdesin?Şahika?
Xanım Aliyeva
Xanım Aliyeva
15 дней назад
bu sezon Emire sevgili bulun.. yeter
Elvira Janykeeva
Elvira Janykeeva
15 дней назад
Nihayeeeet❤
yildog
yildog
15 дней назад
3 ayy bunun için bekledik mi? 😕
yildog
yildog
15 дней назад
Bölüm çok sıkıcı ve abartılı ydi😒😑
Turane Bayramova
Turane Bayramova
15 дней назад
Saclar yakiwmamiw enderim
Mohi Madaminova
Mohi Madaminova
15 дней назад
Neden Dogan masum hiç suçsuz gibi davraniyor çok sinir oluyorum
Fatima Mehdiyeva
Fatima Mehdiyeva
15 дней назад
Ya ozlemişdim
Tehrim Fatma
Tehrim Fatma
15 дней назад
Also please allow Captions in English
Tehrim Fatma
Tehrim Fatma
15 дней назад
Want yıldiz n Doğan lovely couple again😕😕💘💘. Missed their couple
Reni Muki Family
Reni Muki Family
15 дней назад
final gelsin artik ya uzadıkca uzadi saçma saçma işler yapıyorlar
София М
София М
15 дней назад
Ya sonunda Dogani kotu yapdiniz!Yildizle arasini bozdunuz,gerisini ben soyliyim,Dogan iceriden cikacak,Ender yada Handani kendi tarafina cekecek,sonra Yildizdan intikam alacak,cocugunu alacak birde parasiz kaldiracak.6- sezon Doganla Yildiz savasi gorecez.
Ferqane Akberova
Ferqane Akberova
15 дней назад
Yildız doğan düşman olmasın
Sebine Xudiyeva
Sebine Xudiyeva
15 дней назад
Oh be sonunda 🥰
A....
A....
15 дней назад
Yillarin sedaisine nolmus la🤣🤣
Khan Mathss
Khan Mathss
15 дней назад
🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Rustem Hesenov
Rustem Hesenov
15 дней назад
Her bölűmű seve seve izledim 🇦🇿
Monshen🌙
Monshen🌙
15 дней назад
Yıldız: Halitcan bu ara çok baba diyor da
Asuman: Hangi babasını bahsediyo acaba
Yıldız: rahmetli olan anne
Asuman : kızım ikisi de rahmetli ya 🤣