Uyanış: Büyük Selçuklu 22. Bölüm🏹

1 938 071 просмотр
1 231

Tekiş‘in saraya gelmesiyle başlayan gizli veliaht meselesi; sarayda en çok yıllardır gönlü ana hasretiyle yanan Tapar’ın ilgisini çekmişti. Tapar bunun üzerine Başulu’nun mezarını açtırmak için bir askerini görevlendirmişti. Tapar’ın askeri Başulu’nun mezarını açamadan engellenmişti. Bu hadise Nizamülmülk tarafından Melikşah’a söylenmiş, Melikşah ile Tapar bu konu üzerinden tartışmışlar ve Melikşah, Tapar’a tokat atarak ordu pazarı imalathanesinden ayrılmıştı.

Tüm bunlar yaşanırken Tapar’ın Başulu’nun mezarını açtırmaya kalkması ve bu yüzden Melikşah ile tartışmasını haber alacak olan Terken; baba ile oğulun arasını açmaya bile muktedir olan bu tehlikeli sırrı öğrenmek için harekete geçecek midir?

Melikşah’ın ordu pazarından ayrıldığı haberini alan Markus oraya bir baskın düzenlemişti. Markus’un baskını neticesinde ağır yaralanan Tapar ölecek midir? Oğluyla son konuşması çok sert geçen ve ona tokat atan Melikşah’ın içi vicdan azabıyla dolacaktır. Kalbini intikam ateşi bürüyen Melikşah, Markus’tan intikamını alabilecek midir?

Öte yandan sarayda saçtığı fitne tohumları neticesinde birçok elim hadisenin olmasına sebep olan Tekiş, Melikşah tarafından saraydan kovulacaktır. Otağını Isfahan yakınlarına kuran Tekiş‘in amacı Melikşah’ı tahttan indirmektir. Bu nihai hedefine ulaşmak için hangi kirli yolları deneyecektir? Melikşah ile Tekiş‘i birbirine düşürüp Selçuklu’yı zayıflatmak isteyen İzakyos, bu emeline ulaşabilecek midir?

Tüm bunların yanı sıra Faysal, Şelemzar’da İlteber’den alacaklı olan tüccarları galeyana getirmeyi başarmış ve yüreğinde taze bir baba acısıyla kavrulan Turna’yı köşeye sıkıştırmaya çabalamış fakat başarısız olmuştu. Vazgeçmeyen Faysal, Sencer’in Şelemzar’daki ağırlığını göstererek Erbatur’u isyan etmesi için kışkırtmıştı. Sencer, Erbatur’u cezalandırıp Şelemzar’da asayişi sağlamıştı. Faysal ile Sabbah’ın yeni planı ne olacaktır?

#UyanışBüyükSelçuklu her pazartesi TRT 1’de!

Uyanış: Büyük Selçuklu Sosyal Medya Hesapları.

Видео «Uyanış: Büyük Selçuklu 22. Bölüm🏹» опубликовано в категории «Фильмы». Продолжительность: 2 час. 26 мин. 47 сек.

Abdula Berdaliev
Abdula Berdaliev
13 дней назад
🔥🔥🔥🔥🔥
madean alhouseany
madean alhouseany
13 дней назад
خرابيط الكاتب وكذبه لاتنتهي اغلب القصه كذب وتلفيق لااساس لها في اي كتاب في التاريخ
Dias Alexandros
Dias Alexandros
13 дней назад
Terken terminator. Surati botoksdan gulemiyor bile.
Gökay Yalçın
Gökay Yalçın
13 дней назад
begenmeyen 224 kısı ıcmımızdekı haclılar bekleyın yakında sıra sızede gelecek la galıbe ıllalah
Yasin bey
Yasin bey
13 дней назад
Kaan taşaner de dizi den ayrılıyor
Murat Gumus
Murat Gumus
13 дней назад
Dizi güzel gidiyor Gazali den güzel telkinler gelmesi dahada güzel Allah razı olsun emeğinize sağlık
S i v a s ' l ı Y i ğ i d o
S i v a s ' l ı Y i ğ i d o
13 дней назад
Dizide ki FON MÜZİĞİ nin Yüksek VOLÜM de verilmesi, kısık sesle ve göya öztürkçe konuşan oyuncuların ne dediklerini anlaşılmaz hale getiriyor. Şu LANET Olası FON MÜZİĞİ nin VOLÜMÜNÜ oyuncuların ne dediğini anlayabilmemiz içiin FON MÜZİĞİ VOLÜMÜNÜ Kıssanız eliniz mi kırılır . Eyyy. Yönetmen veya Yapımcı kardeşş ! VOLÜM YÜZÜNDEN KUMANDA ELİMİZE YAPIŞTI. KOMŞULARLA PAPAZ OLMAMAK İÇİN.
Savaş Baybars han POLIZER
Savaş Baybars han POLIZER
13 дней назад
Dizi Hint dizileri gibi olmuş.
Koskoca Selçuklu imparatoru ağlayarak kendini yerden yere atıyor. Gelmiş geçmiş en büyük siyasetçilerden biri olan nizamülmülk de aynı durumda bu tamamen saçmalık. Her bölümde imparator Küçük çatışmalara giriyor ki bu çok mantıksız sonuçta yönettiği bir köy değil imparatorluk.nizamiye medreselerine çok az senaryo da yer ayırıyosunuz.saçma olan bir başka şey Türklerin bozuk Türkçe konuşması düşmanlarının ise düzgün Türkçe konuşması bu da saçmalık.bu bir çocuk dizisi ise bölüm başında söyleyin. 10 saatlik dizi çekmek için böyle saçma şeyler koymanız düşündürücü.Daha çok şey var ancak bu diziyi artık izlemiyeceğim için yazmaya gerek Yok.erişmek istediğiniz kitle mağlum ancak o kitlede internet dizisi izlemeye başladı. dizilerde artık pek çok ülkede izleniyor ve bir internet dizisi izleyen bir kaç yıla sizi asla izlemez haberiniz olsun.Birinci bölüme koyduğunuz savaş sahnesi beni umutlandırdı ancak diğer diziler gibi olduğunu hemen gösterdiniz.
Sewim Y.buldan
Sewim Y.buldan
13 дней назад
Düşmana gerek yok terken hatun varken hatun nerdeyse hasan sabah la birlik olucak
Prof. Hesen Sebbah
Prof. Hesen Sebbah
13 дней назад
Albert in boğazındaki yara yerçekimin etkisiyle göğsüne düştü :) 01:15:42
Sinan Kozak
Sinan Kozak
13 дней назад
Marcus makus talihine boyun eğdi. Allahu Ekber...
Xayrulla Mamadaliev
Xayrulla Mamadaliev
13 дней назад
Selamün aleyküm
Bu dizide Sencer in askeri olarak oynamak isterdim Musulmon ler sağ olsun 🇺🇿🇹🇷🤲🤝
Arda Kavlak
Arda Kavlak
13 дней назад
markus bence olmemeli çünkü melik tapar çok daha kötü darbeler aldı ve hayatta
Muhammad Hamza
Muhammad Hamza
13 дней назад
Great 🔥, Waiting for another Bolum
muhammedemin elmubeyit
muhammedemin elmubeyit
13 дней назад
lan kont ayberkin arkasındaki ev ne yapar
Oyunlarin guclusu
Oyunlarin guclusu
13 дней назад
İlk
İsmail Kavas
İsmail Kavas
13 дней назад
Markus Öldü.
14Four
14Four
13 дней назад
Kılınçarslan Ertugrulmu olucak?
Emil Rzayev
Emil Rzayev
13 дней назад
İlk bölümden burda olanlar
👇 like atsın
نظام الدین احمدی
نظام الدین احمدی
13 дней назад
❤❤❤❤❤❤❤❤
Mirze Resulov
Mirze Resulov
13 дней назад
Nah sana KılıçArslan ;))
Eda Kayhan
Eda Kayhan
13 дней назад
Yeter artık öğren tapar yaaa
Gülizar Demirpolat
Gülizar Demirpolat
13 дней назад
2.21.40 bu dakikada sırayla adam doğrarlarken koptum 😜
Buse Alkan
Buse Alkan
13 дней назад
Emeklerinize sağlık 🧿
Abdussamed Şahin
Abdussamed Şahin
13 дней назад
Çok güzeldi
Yağmur Naz Sağtan
Yağmur Naz Sağtan
13 дней назад
Anan yanında canın için canım senin için başım feda olsun oğlum
Şerif Yiğit
Şerif Yiğit
13 дней назад
1:03:32 O nasıl bakış lan korktum haa
Bravus X
Bravus X
13 дней назад
Tek-iş sendikasi grev kararı aldı. İşveren Melikşahtan lokavt karari gelecek mi?
Эрлан Раимбеков
Эрлан Раимбеков
13 дней назад
,🇦🇿🇰🇬🇹🇲🇹🇷🇰🇿🇺🇿 улуу турк элдеринин каганаттын курабыз.
GÖKTÜRK GÜZELİ
GÖKTÜRK GÜZELİ
13 дней назад
: Yolumumu kesersin
: haddini aşmaya devam edersen kafanıda keserim.. 😎🐺
elmir orucov
elmir orucov
13 дней назад
Biz her zamam diwe diw kana kan vuruwuruk 👿
Okan Erdihan
Okan Erdihan
13 дней назад
Dizinin bazı sahnelerin de hava karlı bazı yerlerde güneşli ve kar yok buna dikkat edilseydi keşke geçişler olmamış
online offline
online offline
13 дней назад
Akilli ve akil satanlar size Selamu-aleykim
Mustafa Karan
Mustafa Karan
13 дней назад
Kapak fotoğrafına neden son iki hafta öne çıkan Melik Tapar'ın fotoğrafı konmaz anlamıyorum?

Bu hafta duygu yüklü güzel bir bölümdü.
Takvim meselesi de güzeldi.
Gazali sahneleri her hafta olsa güzel olacak.
Birde sahneleri çekerken hava durumuna göre çekseniz iyi olacak. Bir yerde kar var bir yerde yok. Tuhaf oluyor.
Özlem Sertbas
Özlem Sertbas
13 дней назад
Terbiyeziz markus !!!!!!!!!!!!!!!!
ışıltılı Tarifler
ışıltılı Tarifler
13 дней назад
Oleeyyyyy tapar iğleştii
Çağan Ege Garip
Çağan Ege Garip
13 дней назад
Marcus harika oynuyordu rolünün bitmesine üzüldüm gerçekten.
Alper HD
Alper HD
13 дней назад
Filmin 1 saati sarayda geçiyor işte kadınların saçma saçma konuşmaları... Saymakla bitmez, senaryo ilerlemiyor. Müzikleri birazda iyi yapsalarmış bari. Kadro fena değil ama rolunu yapamayan çok kişi var şimdi isim vermiyeceğim. O kadar diriliş izledim kuruluş izliyorum. Ama affedersiniz bu dizi dirilişin, kuruluşun yanından geçemez.
Serhat Tunç
Serhat Tunç
13 дней назад
2.23 markus öldü
Fatih Demir
Fatih Demir
13 дней назад
İyice ilkokul müsameresine çevirdiler diziyi 🤦‍♂️inanılmaz 🤦‍♂️🤦‍♂️
Ölümden Dönen Melik Tapar
Ölümden Dönen Melik Tapar
13 дней назад
"Zaten anamda yok, bi de sen seferden dönmezsen ne yaparım ben"
En güzel replik
London UK
London UK
13 дней назад
Thank you for for another amazing episode. I love how Zubayda helped bashulu. Sultan Melikshah and Tapar relationship is soooo cute. Hopefully the family reunite soon. This needs to go on Netflix!!!
Sheeraz Ghouri
Sheeraz Ghouri
13 дней назад
Great saljuk allah salamat rakhe imaaaaan taaza kardia
Mikayil Alizade
Mikayil Alizade
13 дней назад
Vay o gunler.vay. eskiden sencer bi söz vermisdi.ilk turna hatun bilecelti sırrı. Ama yok olmuyo sır bilinmiyo. Ne zamam izliyicilerin istekleri olucakki
Belki de bozi bu dertden .sadece like partlaması kurtara bilir.😊😊.like.like.like
Fatmanur Kankaloğlu
Fatmanur Kankaloğlu
13 дней назад
Markusun dişlerini görmekten kurtulduk canım gözlerim çok yoruldu ama güzel karakterdi
Hasibenur Güden
Hasibenur Güden
13 дней назад
Ama Sencerinde markusa kutsal mızrakla vurması gerekliydi🤔 çünkü hak ediyor (Bu arada markus gitti diye sevinmeyin Sencerime yeni bir başbelası gelecek)😡Sencerin herkesi biçsin butonu 11+
İlim talebeleri
İlim talebeleri
13 дней назад
Tekişin kellesi gövdesine fazla geldi bu saatten sonra .. Melik şahım sultanım bir kaç bölüme kalmaz alır ..
yusuf özbay
yusuf özbay
13 дней назад
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷👍🌹😘