2022 Dünya Kupası Elemeleri | Cebelitarık - Türkiye (Özet)

870 398 просмотров
786

A Milli Futbol Takımımız, 2022 FIFA Dünya Kupası Avrupa Elemeleri G Grubu beşinci maçında Cebelitarık'ı 3-0 mağlup etti. Milli futbolcumuz Hakan Çalhanoğlu, karşılaşmada bir gol bir asiste imza attı.

Видео «2022 Dünya Kupası Elemeleri | Cebelitarık - Türkiye (Özet)» опубликовано в категории «Спорт». Продолжительность: 3 мин. 34 сек.

Ergin Guldur
Ergin Guldur
1 месяц назад
Sipiker nekadarda abartmış sanki ispanyayla veya bırezilyayla oynuyor
evolta batteries
evolta batteries
1 месяц назад
Sevim kos, milli takim cebelitariki Yendi,,
Twitch Gezegeni
Twitch Gezegeni
1 месяц назад
Bizim en az altı tane atamamız gerekiyordu cebelitarıka
Ramazan Demir
Ramazan Demir
1 месяц назад
Hollandayada böyle yapsak inşallah.
MrSpawnbySnr
MrSpawnbySnr
1 месяц назад
37 yaşındayım o penaltıyı atarım
Fatih Öztürk
Fatih Öztürk
1 месяц назад
Bu kazmalardan halen umutlanan var mı ya bunlarda grm onur şeref yok valeybolcularimiz kadar şerefleri yok ayrıca dünya kupasından umutlanmasın kimse yedirmezler
Black Blue
Black Blue
1 месяц назад
GOAT Karaman
Buiut Oguz
Buiut Oguz
1 месяц назад
Siz biran önce elenin mümkünse rezillik diz boyu yarın belçikaya ingiltereye denk gelir rezil oluruz..
Jon Snow
Jon Snow
1 месяц назад
Herkes sol kanatta Kenan, Kerem falan diyor ama bence en iyisi Efecan. Orada takıma inanılmaz dinamizm ve defans katkısı sağlıyor. Penaltı aldığı pozisyonda ise ceza sahası içine attığı koşu muazzam.
Cuvan Cakir
Cuvan Cakir
1 месяц назад
Annem bile dün dedi İsveç kadar olmadık orda yaşadığım için. Hollanda fena koyar şimdi
Burhan Aydın
Burhan Aydın
1 месяц назад
Sipiker öyle bağırıyor ki sanki İtalya’ya attık gölü.
murathan eryetgin
murathan eryetgin
1 месяц назад
Ben Bizim Millet Kadar Kendi Milli Takımını Kötülemeyi Alışkanlık Haline Getirmiş Başka Bir Topluluk Görmedim ✔
Havva Yazgan
Havva Yazgan
1 месяц назад
Hakaaann calhanoglu atar ordan 😂
Serkan Karakuş
Serkan Karakuş
1 месяц назад
Filozof Istifaaa !
Mehmet
Mehmet
1 месяц назад
İlk golü yesek bitmistik Allah bilir ya
Enes Çelik
Enes Çelik
1 месяц назад
spiker daha maç anlatmasa daha iıi olucak
I am Spartacus
I am Spartacus
1 месяц назад
Net şekilde söylüyorum merih demiral çöp enes çöp 3 5 oyuncu hariç hepsi çöp. Şenol güneş en büyük çöp
Cumaali Aydın
Cumaali Aydın
1 месяц назад
Bir şeyler bozuk gidiyor biraz dirençli takım olsa türkiyeyi yenebilirlerdi, futbol tanrıları türkiyeden nefret ediyor top bize gelince asla yuvarlak değil her zaman bize karşı dörtköşe, top bizim mutsuzluğumuzda zevkten dört köşe oluyor futbol bizim genlerimizi sevmiyor
Dolunay
Dolunay
1 месяц назад
Enes Unal , Kenan Karaman , Şenol Güneş acilen takımdan gitmeli
I am Spartacus
I am Spartacus
1 месяц назад
Cebelitarık zayıf rakibine karşı kaybetmiş sağlık olsun o top direkten dönmeseydi bambaşka bir maç olabilirdi
Harun Arslan
Harun Arslan
1 месяц назад
burak girse atamıyo kenan girse atamıyo niye adam akılı yamuk olmayan bi forvetimiz yok
Veli Krz
Veli Krz
1 месяц назад
İğrenç bir takım bu futbol ile ülke dışına çıkılmaz boşverin eski Türkiye maçlarını izleyin azcik nasıl top oynuyorsunuz hevessiz
Kuzey Alper
Kuzey Alper
1 месяц назад
Hollanda bizi dağıtır yollar bukadar basit bu Cebelitarık takımını bizim 1.lig takımları bile yener,Şenol Güneş kesinlikle milli takıma zarardır,altayi geçen maç suçlayanlar zayıf bir rakip bile elini kolunu sallayarak geliyor,bu tffnin haybeye bu Şenol Güneş gibilere para vermesini anliyamiyorum kardeşim senolun milli takımda ne başarısı var,dünya 3.lugu tamamen şanstı milli takım o dönem kimlerle oynadı bir bakın,senolu milli takım hocası yapmayı bırakın orda malzemeci bile yapmam çünkü takıma zarar veriyor.
Osman Demir
Osman Demir
1 месяц назад
Şenol Günes ve Fatim Terim doymadiniz bi paraya yeter gidin artik
Saki Quaresma
Saki Quaresma
1 месяц назад
Reziler
Faruk
Faruk
1 месяц назад
Ya Yusuf varken niye enese penaltı veriliyor 😅
ULU TÜRK
ULU TÜRK
1 месяц назад
şenol hocayi severim lakin bu kenan israri nedir arkadas resmen 10 kisi oynatiyor
Selim Altıntaş
Selim Altıntaş
1 месяц назад
1:20 de uğurcan kurtarıyor mal spiker görmüyo
Mehmet Gurler
Mehmet Gurler
1 месяц назад
Beceriksizler toplumu para göz topçular kafilesi
Starboy
Starboy
1 месяц назад
Aa özeti şimdi baktım yav bu enes mi dir nedir bunlarla olacak iş değil
gökhan Kahraman
gökhan Kahraman
1 месяц назад
İşte Türkiye, işte zafer.....
Kemal Sas
Kemal Sas
1 месяц назад
Şurdaki yorumlara bakıyorumda herkes türkiyede spor yorumcusu olmuş, dünyanın en iyi takımı bile 11 kisiyle kapanan rakibe karşı karşı zor anlar yaşar burada önemli olan 3 puandır önümüzdeki hollanda maçı için bazı oyuncular oynamadı boş boş yazılar yazmayın bu takım hepimimizin takımi beyler🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Selim Altıntaş
Selim Altıntaş
1 месяц назад
Efecan hem burağın numarasını almış hem burak gibi yamuk bide saçı felan da benziyo kardeşini bulmuş burak
Selim Altıntaş
Selim Altıntaş
1 месяц назад
Efecanın ve enes in acil kadrodan çıkması lazım
Yusuf Yurt
Yusuf Yurt
1 месяц назад
Yahu adam mı kalmadı bu spikere kadar yazıklar olsun
Orhan Dagasan
Orhan Dagasan
1 месяц назад
Coruma gurban olsun milli takım herii
cizza haus
cizza haus
1 месяц назад
Spiker canini birzkio amk
Ahmet Tarek
Ahmet Tarek
1 месяц назад
Su Kenanla Enesi Adamdan Sayanin Adamligindan Süphe Ederim Arkadas
Football | Edit
Football | Edit
1 месяц назад
Ya şimdi kötülemek istemem ama bence etsin tek işe yaradığı şey takıma frikik kazandırması
Apex
Apex
1 месяц назад
Saçma sapan spikerlerden bıktık artık. Maçtan soğutuyorlar insanı. Yapmayın kardeşim şu işi bilene bırakın!
Ar da
Ar da
1 месяц назад
Ses sorununu hala çözememişler. Sadece sağ taraftan spiker sesi geliyor. Ülkede her şey kalitesiz.
Cihan Cihan
Cihan Cihan
1 месяц назад
Anca köy takımını yenersınız
AManOnAMission
AManOnAMission
1 месяц назад
Enesin 45dk da yapamadığını halil 9 dk da yaptı ...
MUSTAFA
MUSTAFA
1 месяц назад
Bu takıma elin oğlu 7...yedi ...7 atıyor sevinmiyor bizimkilerde seviniyor.Gol sonrası spikerin sevinç çığlıkları ayrı bir olay
Salih BALCI
Salih BALCI
1 месяц назад
Cebelitarık kalecisinin kız arkadaşını halı sahaya maç izlemeye çağırdığına eminim ama kanıtlayamam.
Bayar Bayar
Bayar Bayar
1 месяц назад
Herkesin en az 7 - 8 gol attığı takıma ilk 45 dakikada gol atamamamız skandal.
Şenol Güneş ile devam edilmemeli.
Ercan Yildiz
Ercan Yildiz
1 месяц назад
Senol Hoca nasil genclere Engel birisin inanilmaz!
AL sana Dervisoglu ve Aktürkoglu Forveti.
Seni oraya getirende seninle çiktir olup gitmesi lazim, ama o seref nerede sizde? Para için Herseyini satan bir zihniyet.
Kemal Yılmaz
Kemal Yılmaz
1 месяц назад
Spiker neyin gazında? Fransayı mı yendik? Brezilyayı mı yendik?
Faruk Lortoğlu
Faruk Lortoğlu
1 месяц назад
Nazım sangarenin kesinlikle dahil edilmesine gerek kadroya
Faruk Lortoğlu
Faruk Lortoğlu
1 месяц назад
Taylan Enes Efecan kesinlikle dışarda kalması lazım ozan tufanin maçıydı kapanan savunmaya 3 tane aradı uzaktan .