Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 183. Bölüm İlk 20 Dakika

126 524 просмотра
67

Hızır Çakırbeyli, eşi Ceylan Çakırbeyli’yi şebekenin elinden kurtarmanın sevincini yaşayamadan, yeğeni Alpaslan’ın canının derdine düşer. Kendi mekanlarında, dostlarının arasında suikaste uğrayan Alpaslan, hastanede yaşam savaşı verir. İntikam ateşiyle yanıp tutuşan Hızır Çakırbeyli tüm ailesini ve dostlarını bir araya toplayarak iz bulmalarını ister. Hızır Çakırbeyli’nin bu isteğine en hızlı yanıtı ise kimsesizlerin babası Doğan verir. Alpaslan’a yapılan suikastin arkasındaki isme ulaşan Kimsesiz Doğan, okları kontrgerilla İshak’a çevirir. "Benim ciğerime göz diktiler" diyen Kimsesiz Doğan, sokaklardaki tüm kimsesizleri İshak'ın izini bulmaya çağırır.

Doğan Baba'nın bulduğu adreslere tek tek baskınlar yapan İlyas Çakırbeyli, yeğeni Alpaslan’ın intikamını almak için gözünü karartır. Tüm aile perişan halde Alpaslan’dan gelecek haberi beklerken, Ceylan Çakırbeyli'nin tek duası ise Alpaslan'ın ölmemesidir.

Видео «Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 183. Bölüm İlk 20 Dakika» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 18 мин. 59 сек.

Yakup Çiftçi
Yakup Çiftçi
9 дней назад
Bütün bülümleri Süper ama bu bülüm Harikaydı 👏👏👏👍
AbdHmd Kurt
AbdHmd Kurt
9 дней назад
Boktan bir bölümdü...Bu kadar ucuz senaryo olmaz olamaz...Orası Türkiye neyi doğru yaparsınız ki!!!
Mehmet Zengin
Mehmet Zengin
10 дней назад
Ulan neden 18 dakika full versiyon yokmu?
Sniper.156
Sniper.156
10 дней назад
Senaryoya bak ulan bir dizininde tadını kaçırmayın ya
Funda Sahin
Funda Sahin
10 дней назад
Eskiya dizisi insanin ruhuna isliyor deģisleriyle ahmet aslanin türküleriyle bu dizi bitmesin unutmayin alpaslan fedayilerin icine girmekle bedel ödiyeceģini biliyordu kolay deģil mücadele ister her mücadelenin bir zorlugu vardir
Esma Çelik
Esma Çelik
10 дней назад
Yakıştımı alpaslanı nehale koydunuz
Ekrem Özer
Ekrem Özer
10 дней назад
İzleyici olarak bizler Alparslanı fedailierin başı olarak aktif görmek istiyoruz senarist sen adamı felç yaptın 👿👿
Mekan Jumanazarow
Mekan Jumanazarow
10 дней назад
Alpaslana hiç bişey olmasın allahim🥺🥺🥺🥺🥺
oğuzhan yetimoğlu
oğuzhan yetimoğlu
10 дней назад
İlyas reis bınları çıktığı deliğe sokar İlyas reisi kimse durduramaz 👍👌
oğuzhan yetimoğlu
oğuzhan yetimoğlu
10 дней назад
Şerefsizler kendi ayaklarına sıktı Hızır çakırla doğan babayı hafife aldılar Hızır Çakır doğan baba daha güçlü şekilde intikam alacaklar 👏👏 eski bölümler gibi aksiyona dönüldü güzel bölümdü 👏👏 bence ilerleyen bölümler de fedailer ve istihbarat devreye girer Alparslan baba ölmez sakat kalır
Amantia Lici
Amantia Lici
10 дней назад
Alpaslan olmesin 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Amantia Lici
Amantia Lici
10 дней назад
Alpaslan😭😭
Ilyas Ulubeyli
Ilyas Ulubeyli
10 дней назад
Bu yuzden, boyle bir hayati secmeyin. Rezil bir hayattir bu. Ömüre yuklenenler, simdi belki anlarsiniz niye Hizir Aliyi istemedigini ve Ilyas'la baska yere gitmek istedigini.
Serdar Erumit
Serdar Erumit
10 дней назад
3 yonetmen 2 senarist yapimci Kim belli degil anonim herhal de soyleyecegim gikini cikardin iz bu pandemi yaramadi hepsi COVIT mikrobunun sucu zaar
MURAT GELEN
MURAT GELEN
10 дней назад
Saçma sapan bölümlerden biriydi. Salı günlerini iple çekmiyorum artık. Yapamıyorsanız bırakın, bir yapan bulunur...
Enes Öztaş
Enes Öztaş
10 дней назад
TRENDE GİRMESİ İÇİN BÜYÜK HARFLE EMOJİSİZ YORUP YAPIM
Murat Boztepe
Murat Boztepe
10 дней назад
Ayıptır kardeşim kalem elinizde diye bir babayı bu kadar basite indirgeyemezsiniz hayranlık nefrete dönüşüyor dikkat!!! Edin insan biraz vizyon sahibi olur ...
İlker Karaca
İlker Karaca
10 дней назад
Film mallaştı iyice.
Ates Ibrahimov
Ates Ibrahimov
10 дней назад
Alpaslan felc kalirsa bu dizinin boku cikdi demekdir izlemeye deymez
İbrahim Sever
İbrahim Sever
10 дней назад
OKTAY KAYNARCA'DA MENİSKÜS YIRTIĞI İÇIN DIZIDEN AYRILACAK VE TİPİ KARAKTERİNİ DE ÖLDÜRECEKLERMİŞ
yeszr csr
yeszr csr
10 дней назад
İyi oldu alparslan çok abartılmıstı çok büyütülmüştü
Celal Gezer
Celal Gezer
10 дней назад
Vay David Vay. Çömlekçi İdris. Kurulustan buraya
Sorma Söylenmez
Sorma Söylenmez
10 дней назад
Alparslanı felç bırakmak nedir öldür ama felç bırakma ağzımızı bozma senarist senarist seni iriyarı güçlü kuvvetli heybetli bir Afrikalı ya havale ediyorum öpüldün
Mahir Hasanov
Mahir Hasanov
10 дней назад
Bu Tuncay aynı anda 2 diziye mi çekiliyor?! Hem Kuruluş Osmana, hem bura.
Esra Yılmaz
Esra Yılmaz
10 дней назад
Olan garibim Tekin e oldu kime baba dese yetim kalıyo
Mücahit Duman
Mücahit Duman
10 дней назад
piyasa da su doktordan başka adam yokmu ezberlermiş çıkmış oraya biraz yasa filmi ben adam
Serhat Yor
Serhat Yor
10 дней назад
Zaafı olan ölür!
Kamilia Mirkurbanova
Kamilia Mirkurbanova
10 дней назад
Алпаслан после второй операци хорошо будет он жить будет.
penaldo beleş golcü
penaldo beleş golcü
10 дней назад
bir kurtlar vadisine bak birde buna vadiden kimler geldi geçti koskoca çakır bile memati abdülhey bile öldürüldü ama edhoda adam harcamaya korkuyorlar turşusunu kuracaklar ya bırak alparslanda ölsün filme biraz heyecan gelsin film başladı başlayalı herhangi bir çatışmada çakır beylilerden bir tek adam ölmedi arkadaş terminatörmüsünüz tamam hızır reis denilen adam başrol o ölmesin ama diğerlerini bırak ölsün filme renk gelsin çakırbeyli ailesinin karşısına hiç şöyle sağlam bir düşman çıkmıyor şöyle iskender büyük gibi kibritçi cevat gibi ersoy ulubey gibi pala gibi tilki andrey gibi yok arkadaş gelen üç bölüm sonra bir tek çakırbeyli öldüremeden kökü kuruyor birde bu filmde çok karı kız dedikodusu var bir ara izdivaç programına dönmüştü hiç rajon kesme sahneleri yok ancak masada sen hainsin bu hain başka birşey yok ben alparslanın ölmeyeceğini zaten vurulduğunda biliyordum tahminlerimdede yanılmadım dedim ya bu dizide kolay kolay adam harcamıyorlar bir kör kurşun bile gelip öldürmüyor
Vusal Soltanli
Vusal Soltanli
10 дней назад
ALPASLAN ÖLMESİN...❤🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿❤
Kelum Fanny
Kelum Fanny
10 дней назад
Alparslani felc birakamazsiniz
Xalida Piriyeva
Xalida Piriyeva
10 дней назад
Alpaslan ölməsin Allahım🇹🇷🇦🇿🇺🇦
Hüseyin Tükenmez
Hüseyin Tükenmez
10 дней назад
Sankii filimm degilde tiktokk cekiliyoo bu nasil bölümm herkesinn yurusuu durusu bakisiii su filimee renk katinn artikkk inaninn bitkinlikk geldi
Anadolu aslani
Anadolu aslani
10 дней назад
intikam intikam
A777
A777
10 дней назад
Alparslan 😔
Cemile Demir
Cemile Demir
10 дней назад
D
Ramiz Saidov
Ramiz Saidov
10 дней назад
hayda bu ne demek olier bir achiklamasi varmi
Ислам Чаушев
Ислам Чаушев
10 дней назад
Kuruluş çömlekçisi ne arıyor burda 😅
Джошкун Амиров
Джошкун Амиров
10 дней назад
Yutuba nece abune olum
Джошкун Амиров
Джошкун Амиров
10 дней назад
Yardim edin diziye baxim
Bahtiar Karimbaev
Bahtiar Karimbaev
10 дней назад
Сразу тамом булдими тушинмадим
Elçin Cəlilbəyli
Elçin Cəlilbəyli
10 дней назад
İdris bey.
Rovshan Shomurodov
Rovshan Shomurodov
10 дней назад
Davomi qachon boladi
Джошкун Амиров
Джошкун Амиров
10 дней назад
Ilkdefedi mende yazir dizinin davamina baxmaq isdesen abune ol ne edim men
VÜSAL ATAMOĞLANOV
VÜSAL ATAMOĞLANOV
10 дней назад
A
Zamin İsmayilov
Zamin İsmayilov
10 дней назад
Nəhayət başladı
Telma Pio
Telma Pio
10 дней назад
Seria Bom em português.
Инндира Юсупова
Инндира Юсупова
10 дней назад
😢😢😔😔😔💔💔💔😢
Murat Batur
Murat Batur
10 дней назад
Bunda sonra yikilacakkkkk
kara umut
kara umut
10 дней назад
Yeminle Alpaslani harcarsınız bizde diziyi harcarız izlemeyiz