Uzak Şehrin Masalı İlk Bölümüyle 12 Eylül Pazar FOX'ta!

335 896 просмотров
197

Uzak Şehrin Masalı İlk Bölümüyle 12 Eylül Pazar FOX'ta!

Umay (Aslıhan Güner), kocası Affan’ın (Timur Acar) zulmüne artık dayanamasa da çocukları için yaşadıklarını sineye çekiyordur. Ama Affan bir türlü durulmuyordur. Sonunda Umay’ın sırtına öyle bir hançer saplar ki Umay iki çocuğuyla birlikte konaktan kaçar. Ablası Sonay’ın (Begüm Birgören) yanına, köyü Eskitepe’ye yerleşmekten başka çaresi yoktur. Bu sırada mazisi karanlık ve gizem dolu bir adam olan Kürşat (Barış Kılıç), sınırdan kaçak olarak yurda girmiş, Kars’ın zorlu coğrafyasında ölüm kalım mücadelesi veriyordur. Kürşat, Umay ve Sonay’ın yolları Eskitepe’de kesişir. Birbirlerinin yaralarını sarmaya çalışırlarken Umay, Kürşat ve Sonay’ı sırlarla dolu bir geçmiş, zorluklarla dolu bir gelecek ve imkansız aşklar beklemektedir…

OYUNCULAR: ASLIHAN GÜNER, TİMUR ACAR, BEGÜM BİRGÖREN, BARIŞ KILIÇ, ZEYNEP ERONAT.

YÖNETMEN: MUSTAFA ŞEVKİ DOĞAN & TUĞÇE HÜKEYME KÜÇÜKKALIPÇI

MÜZİK: MAYKİ MURAT BAŞARAN & SUNAY ÖZGÜR & ENGİN ARSLAN

Видео «Uzak Şehrin Masalı İlk Bölümüyle 12 Eylül Pazar FOX'ta!» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 46 сек.

Salma Star
Salma Star
4 дня назад
♥️
Elxan Kovxayev
Elxan Kovxayev
5 дней назад
Merhaba Müslü-man kardeşlerim. Ben Azerbaycanlıyım. Y-utube kazancımla ihtiyacı olan insanlara elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum. Ya-lan söylemiyorum. Senden Pa-ra istemiyorum, ka-nalıma Abu-ne ol, bu benim için yeterli. Yaptığın iyilik ne büyük ne de küçük. Allaha inananlar, Allahın yaptığımız şey için bizi ödüllendireceğini bilirler. İyi insanlar, lütfen kötü yorumlar yazmayın. Şimdiden çok teşekkür ederim🙋
umut güzel şey
umut güzel şey
5 дней назад
İzlemek gerçekten çok güzedi .Eminim Kars'ta çekilmesi diziye bambaşka bir soluk getirmiş.Tarihlerin şehri Kars gerçekten çok güzel bir yer.
Baş Belası fan💖#BaşBelası2.SezonOlsun
Baş Belası fan💖#BaşBelası2.SezonOlsun
5 дней назад
Aslıhan Güner yine döktürmüş👏
Mehmet Nebioğlu
Mehmet Nebioğlu
5 дней назад
Güzel bir diziye benziyor
•MY QUEEN NİNİ•
•MY QUEEN NİNİ•
5 дней назад
Bu akşamı Heyecanla Bekliyoruzzzz
Ayça
Ayça
5 дней назад
Kuzey yıldızını izleyince Aslıhan Güner'i bu role yakıştıramıyorum
AMIN Necefli
AMIN Necefli
6 дней назад
Aslihan günerin sevorum izliyeçem bu diriyi❤❤❤
Lady guiet
Lady guiet
6 дней назад
Bu şey değil mi ya sen anlat karadenizin doğu dizi versiyonu
name surname
name surname
6 дней назад
Çok güzel bir diziye benziyor
Gffhh Bvdghdf
Gffhh Bvdghdf
6 дней назад
0:12 Eh be Aslihan abla bu dizidede tokatlarindan vaz geçmemişsin😂
Blohsh
Blohsh
8 дней назад
eveeeeeet artık kış dizilerimiz olan kadına şiddet dizileri başlayabilir
Nazlı_Kızını💤
Nazlı_Kızını💤
8 дней назад
Aslihanla Timur varsa Net müq dizi bence👌👌
Arif Nehmetov
Arif Nehmetov
8 дней назад
Yine bir yildiz Mollaoglu Tokati 😀❤🌹
BEDİRHAN KANAT ÇUKUR
BEDİRHAN KANAT ÇUKUR
10 дней назад
UZAK ŞEHRİN MASALI 👍
E Atky
E Atky
10 дней назад
Iki kadinda iki erkekte kaliteli oyuncular izlerim bu diziyi
Esma Nin Barbi Dünyasi
Esma Nin Barbi Dünyasi
10 дней назад
Diziyi sırf aslıhan güler olduğu için izleyeceğim
LİM PAM LPSTM
LİM PAM LPSTM
11 дней назад
12 Eylül doğum günüm
Mehmet Sarıyıldız
Mehmet Sarıyıldız
11 дней назад
Bu kadın neden her dizide sinirli lan .d
Melisa Naumova
Melisa Naumova
11 дней назад
Oha, doğum günümde çıkacak dizi 😆
its me
its me
11 дней назад
ÇOOOOK İYİİ😍👏🏼👏🏼
Hamide Bayrak
Hamide Bayrak
11 дней назад
Bu dizi tutmayacak
Elif Uğran
Elif Uğran
12 дней назад
Aslıhan güner var diye aboneyim kuzey yıldızı da çok güzel
Mustafa muzaç köşesi
Mustafa muzaç köşesi
12 дней назад
Bekliyoruz
Adem ARAS
Adem ARAS
12 дней назад
Herhalde fragmana gelen her kes karsli
Kitap Ve Kahve
Kitap Ve Kahve
12 дней назад
Uyy bizim kırmızı kafamıza nolmiş
ELİF BEYZA ÇELTEK
ELİF BEYZA ÇELTEK
12 дней назад
Yıldız'ın meşhur tokatları buraya gelmiş grbjgjrbkfbhjddhjfjd
tolgahan bdr
tolgahan bdr
12 дней назад
Umay sjsjsjs
Melisa Sarı
Melisa Sarı
12 дней назад
ayıptır söylemesi böyle senaryolar bok gibi oluyor artık yeter böyle saçma şeyler yapmayın
SULTAN ABDUKARıMOV
SULTAN ABDUKARıMOV
12 дней назад
istanbul masalı nı şehrin dışına çıkarmışlar gibi bravo senaristlere hep aynı senaryonun içinde döndüğünüz için
Canan Sara
Canan Sara
12 дней назад
Bu dizi çok izlenecek
okancan gurbuz
okancan gurbuz
12 дней назад
Karsta çekiliyor
Gülsüm Bayrambey
Gülsüm Bayrambey
12 дней назад
Kars❤️
Figen Rençber
Figen Rençber
12 дней назад
Yıldızın yine meşhur tokatları
Sıla Sıla
Sıla Sıla
12 дней назад
Yaptığınız dizi bu mu cidden yine kadına şiddet ne yaptığınızı sanıyorsunuz olaylara tepki verdiğinizi bilinçli olduğunuzu falan mı ülkemizde bu kadar kadın cinayeti şiddet varken aman yapımcılar oyuncular siz eksik kalmayın siz de her gün haberlerde okuduklarimizi pekiştirin!!!!
BURCU MERT
BURCU MERT
12 дней назад
hayirli olaun ilgi cekici bir dizi. Aslihan Guner , diger dizide, formati geregi tiyatroda oynar gibi yuksek sesle , buyuk tepkilerle oynuyordu. sahsim adina bunu izlemek bir sure sonra yorucu ve tatsiz oluyor. butun oyuncularin bagirmasi falan. fragmanda digerleri degil ama Aslihan yine ayni yuksek perdede konusmakta. dilerim butun dizide ayni degildir. merakla bekliyorum
{🐼CEMRENİN TAVŞANI🐼}
{🐼CEMRENİN TAVŞANI🐼}
12 дней назад
Çok heyacanlı bölüm olucakğğğ yesss🤭🤭
Pembis Ercoşkun
Pembis Ercoşkun
12 дней назад
Yıldız yine deri tokat tokat
•Aslıhanımmm Cemoşummm Fan•
•Aslıhanımmm Cemoşummm Fan•
12 дней назад
20 bine doru gidiyoruz
Elanur Yıldırım
Elanur Yıldırım
12 дней назад
Biz daima mavişimizin arkasındayız bence bu dizi 4 5 sezon sürmeli 😊
TÜRKpml
TÜRKpml
12 дней назад
TİMUR ACAR VARSA TAMAMDIR AGA BEE ÖNCEDEN KERTENKELDE ŞİMDİ İSE UZAK ŞEHRİN MASALINDA ☺️
iklim
iklim
12 дней назад
aslıhan güner in ekranlarda olmasına aşırı seviniyorum da yine mi konak aşiret dizisi yine mi şiddet:((
aman sharıf
aman sharıf
13 дней назад
❤️🎬🌹
Alpaslan Demirci
Alpaslan Demirci
13 дней назад
Memleketimize hosgeldiniz 😁
ecoslexs
ecoslexs
13 дней назад
Bomba gibi bi film başlıyor
ecrin yusuf
ecrin yusuf
13 дней назад
Çok karışık bir fragram ama dizinin güzle halkülade olcana eminim
İshak oyman
İshak oyman
13 дней назад
Memleketim karsta çekiliyor 😂
Eğlence Medya
Eğlence Medya
13 дней назад
Tutarmi
Ladynellie
Ladynellie
13 дней назад
Yıldızz 😍😍