Şafak Sezer İle İbo Show Nostalji | İbo Show 2020 | 1. Bölüm

80 904 просмотра
36

Milyonların özlediği ‘İbo Show’ 9 yıllık aradan sonra yeniden yayında. İlk bölümde nostaljik bir tur yapıyoruz. İlk bölümün konukları Sibel Can, Deniz Seki, Kutsi, Şafak Sezer ve Aydemir Akbaş.

İbrahim Tatlıses, Türk şarkıcı, besteci, yapımcı, oyuncu, televizyon programcısı, iş adamı. İbrahim Tatlıses, müzik kariyerinin dışında, gıda, inşaat ve arama kurtarma sektörlerine de çeşitli yatırımlar yapmıştır. Örneğin, bunlardan, "Tatlıses Çiğköfte" hala devam etmektedir. Ayağında Kundura türküsü ile ünlenen Tatlıses, günümüze kadar otuzdan fazla albüm çıkardı, birçok filmde oyuncu ve yönetmen olarak görev aldı ve 19 yıl süren İbo Show'da sunuculuk yapmıştır. Tatlıses, Türkiye'nin yanı sıra Yunanistan ile Orta Doğu'da da tanınmaktadır.

Müzik, televizyon ve sinemanın yanında İbrahim Tatlıses'in gıda, turizm, inşaat, iletişim (TV kanalı, radyo istasyonu), ulaşım gibi birçok alanda yatırımı bulunmaktadır.

Видео «Şafak Sezer İle İbo Show Nostalji | İbo Show 2020 | 1. Bölüm» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 3 мин. 57 сек.

Abdullah Doğan Ajansı
Abdullah Doğan Ajansı
8 дней назад
Kanalıma bakar mısınız?
MAT BEST TV
MAT BEST TV
8 дней назад
İbrahim abi diyorya ben biyede sordum bu ne ayak koptum ya
Mustafa Cetin
Mustafa Cetin
8 дней назад
Oda Cok Guzel istir
Mevlüt Tatar
Mevlüt Tatar
8 дней назад
İbrahim abi nediye çıkardın.. Sanatçımı.. Riv Riv konuşup duruyor
Deniz Ada Official
Deniz Ada Official
9 дней назад
Şafak Sezerin yüzünde değişiklik var
Eskisine göre çok farklı baya bı hemde .
Murat Yavaş
Murat Yavaş
9 дней назад
Merhabalar Yeni açtığım youtube kanalıma destek verirseniz çok sevinirim. Bende size destek vermek isterim. Allaha emanet olun...
Mimi Moza
Mimi Moza
9 дней назад
Aramizda hoşgeldin Ibrahim Abim 🇹🇷🇽🇰🎤👍🎶
Serdar S
Serdar S
9 дней назад
Rezalet
marvelouss_ziggan666 VamoS
marvelouss_ziggan666 VamoS
9 дней назад
2005 de Ibrahim bey, Safak Sezere seni biyikli gormedim demis, 2020 ve gordu nihayet🤣
Fevzi Selvi
Fevzi Selvi
9 дней назад
Şafak baba gibi sanatçı gelmez daha da bu ülkeye. Ses desen var mizah desen var oyunculuk desen var. Ülkedeki çoğu sanatçının oyuncunun komedyenin örnek alması gereken bir adam.
Nicat Azeri
Nicat Azeri
9 дней назад
Ceylanin takliti super )))))))
Goncagül Demirci
Goncagül Demirci
9 дней назад
Saygilar sevgiler ibrahim abi almanyadan kucak dolusu slm.lar hayirli yayinlar sizi cok seviyoruz iyiki varsiniz programiniza SOLMAZ i davet edin lütfennnnn eskisi gibi biraz renk gelsin lüttfffeeennnnnnnnnnnn
Kod Adı TÜRK
Kod Adı TÜRK
9 дней назад
Şafak Sezer ❤️
Fariz Buzkuş
Fariz Buzkuş
9 дней назад
Günaydın İbrahim abi seni çok seviyoruz sesin bütün sanatçılardan daha güzel 😃
mehmet 01adana Tv Arşivi
mehmet 01adana Tv Arşivi
9 дней назад
show tv 2003 bölümünerde
Melissa BABY
Melissa BABY
9 дней назад
çok super bir video ibo abicim..iyiki varsın..
bol başarilar😍😍⚘⚘❤❤😍😍😘😘👍👍
ÖMER PEKİNCEGAME
ÖMER PEKİNCEGAME
9 дней назад
Günaydın herkese imparatoru seviyoruz...
ANGARA BEBESİİİ
ANGARA BEBESİİİ
9 дней назад
İmparatorcular sayımızı bilelim cokertin begeni butonunu ❤❤❤
ANGARA BEBESİİİ
ANGARA BEBESİİİ
9 дней назад
Bebeleri pisten alalım İMPARATOR GERİ DÖNDÜ...
MrMuzo
MrMuzo
9 дней назад
IMPARATORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
LIKE ATIN USTTE KALSIN
Тахир Шарипов
Тахир Шарипов
9 дней назад
Уважаемые Ибрахим дай Аллах долгие годи жизни вам. Ваш ПЕРСИДСКИЙ поклонник))))
Özlem Erzincanlı
Özlem Erzincanlı
9 дней назад
Günaydınlar herkese sevgiler Seviliyorsunuz İbrahim Tatlıses çok yaşa inşallah..
Denis Ilieva
Denis Ilieva
9 дней назад
🙏🙏🙏❤❤❤🇧🇬🇧🇬🇧🇬
68 qcitycrew
68 qcitycrew
9 дней назад
Imparator döndü
Pınar Aydoğmuş
Pınar Aydoğmuş
9 дней назад
Günaydın İbrahim abi.Rabbim herzaman seninle olsun..❤️💫
ذو الفقار المندلاوي
ذو الفقار المندلاوي
9 дней назад
😍😍
Hamit Yaylaönü
Hamit Yaylaönü
9 дней назад
Desteğinizi bekliyoruz
MAHMUT ÖZTÜRK
MAHMUT ÖZTÜRK
9 дней назад
Hayırlı sabahlar değerli abim mutlu günler dileriz sevgilerimle ♥️♥️♥️🫖☕🍰🌹🌹🌟🤗🤗👑👑