Sen Çal Kapımı 40. Bölüm

2 949 232 просмотра
1 826

Serkan’ın geçirdiği hastalık sonrası yolları ayrılan Eda ve Serkan, yıllar sonra yeniden karşılaşır. Birbirlerine duydukları aşk ilk günkü gibi taze olsa da, yıllar bazı şeyleri değiştirmiştir. Aşk kapılarını çalmaya devam ederken Eda’nın Serkan’dan sakladığı büyük bir sır vardır…

Dizi, oyuncu kadrosunda; Kerem Bürsin ve Hande Erçel’in yanı sıra Neslihan Yeldan, Evrim Doğan, Anıl İlter, Elçin Afacan, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt ve Sinan Albayrak gibi birçok başarılı isimleri barındıran diziye son olarak Sinan Helvacı, Sina Özer, Doğa Özüm, Ayşe Akın, Ahmet Efe Metekoğlu ve Maya Başol katıldı.

Видео «Sen Çal Kapımı 40. Bölüm» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 2 час. 24 мин. 38 сек.

Elnur
Elnur
13 дней назад
YouTuber diyil o Eda abla diyen
Asi Mamedova
Asi Mamedova
13 дней назад
Kewke fide cerende olsaydi
Nevin Heyer
Nevin Heyer
13 дней назад
Arkadaşlar reytingler 5 üzerinde olur dedim ne yazık Total'de 3.56- 7 sıradayız lütfen tv izleyelim
Geloos1996
Geloos1996
13 дней назад
Ya Engin😂😂😂
زينب علاء
زينب علاء
13 дней назад
I love Handa.
Yasin Abbasov
Yasin Abbasov
13 дней назад
Edser aski yeniden baslasin nolur
Dyanhanum Mamedova
Dyanhanum Mamedova
13 дней назад
bunnar neden ayrildiler?neden ahnamadim.
Zeyneb Cabarova
Zeyneb Cabarova
13 дней назад
bunlar işde lüt niye gezirlər
Sabrin Chandle
Sabrin Chandle
13 дней назад
Subtitles please..!!!
Daniya AbdulRasheed
Daniya AbdulRasheed
13 дней назад
PLEASE MAKE SUBTITLES AVAILABLE FOR SAUDI ARABIA
elnure haciyeva
elnure haciyeva
13 дней назад
pırilla enginin kavgası hosuma gitti
Nergiz Suleymanova
Nergiz Suleymanova
13 дней назад
Hiç sevmedim yaaa bu ne sezon finali dönüşü🙄Çocuk da hiç güzel oynamıyor.sıkıldım.
Zahra Araye
Zahra Araye
13 дней назад
Pirl ve enginin çocoklari kiz deylmidi?????🤔sonoya gedinda kiz demedimi??
Айдана Әсілхан
Айдана Әсілхан
13 дней назад
Serkan çok kötü bir erkek ölmüşsün..Çok ayıp🤬👎👎
RECEP3481
RECEP3481
13 дней назад
çoçügün sesi sanki spnradan eklen miş gibi :D
Birsen Dunya
Birsen Dunya
13 дней назад
Bu dizide en komik serkan 😊
Claudia Castillo
Claudia Castillo
13 дней назад
Traducción porfavor o donde poder verla ..gracias
Ellaine Joy
Ellaine Joy
13 дней назад
Where I can find the english sub?
Sara Santos
Sara Santos
13 дней назад
Amei 🥰🥰🇧🇷🙌
Hearth Agulay
Hearth Agulay
13 дней назад
I could't understand it!
Hearth Agulay
Hearth Agulay
13 дней назад
I could't understand it!
Nil
Nil
13 дней назад
dizini neden bu hale getirdiniz yaa bakmiycaaammm!
Hicran Rahim
Hicran Rahim
13 дней назад
Bu kino 28 bölümdə final yapmalıydı bu nə bölümdü Sərkanı boğmağıməlir g
Məlahət Cəbiyeva
Məlahət Cəbiyeva
13 дней назад
Bölüm əladır❤️❤️
Камила Акимова
Камила Акимова
13 дней назад
Çok özlemişim 💘
Maya
Maya
13 дней назад
Arapçaya çevirebilir misin, seni seven bir Arap izleyicin var mı?❤❤
مين عربي
Riya Joy
Riya Joy
13 дней назад
Love from kerala India
Lulwa 52
Lulwa 52
13 дней назад
ياكبر الفرحه واخييييييييراً 😭😭😭😭🥺❤️
038,Shreya Sarkar
038,Shreya Sarkar
13 дней назад
Please give english subtitles
سمو ذاتيّ
سمو ذاتيّ
13 дней назад
ممكن الترجمة بليززززز
Y E
Y E
13 дней назад
5 yıldır arabayı degistirememismi Serkan, bu zenginlikle?
Sonsuzadek mutsuz💔
Sonsuzadek mutsuz💔
13 дней назад
45:28 (Kırdıģın yetmedi paramparća olayımmı istiyorsun**😞😠
Celale Babazade
Celale Babazade
13 дней назад
Bu edanın geyimi nədir ya
Virna Luna
Virna Luna
13 дней назад
OMG 😍😍😍😍😍
Manel Sahnoun
Manel Sahnoun
13 дней назад
Aydan ne kadar nankör çıktı , eda olmasaydı hala evde hapis olurdu
زهراء محمحد
زهراء محمحد
13 дней назад
😍😍😍😍😍😍
Hafiz Nesirov
Hafiz Nesirov
13 дней назад
Cok güxel bi dizi diyenler👇❤
Smiti Jain
Smiti Jain
13 дней назад
can you add subtitles plss
Azra Özçelik
Azra Özçelik
13 дней назад
Herkezin öve öve bitiremediği o çok büyük aşk nasıl oldu da artık kavga ile anılıyor ? Serkan ve Eda mutluyken herkes mutluydu şimdi neden Ayfer ve Aydan yine birbirini sevmiyor ve Aydan Eda'yı istemiyor ? o buyuk aşk bitti mi yani , her şey bitti mi ? yazık oluyor güzelim diziye ...
Maryam Alkzairy
Maryam Alkzairy
13 дней назад
Need arbic translation
Inma moya
Inma moya
13 дней назад
necesito verlo subtitulado en castellano!!!!!!
Nurlan Abdullayev
Nurlan Abdullayev
13 дней назад
Pırıl kilo almış
Serine Sysy
Serine Sysy
13 дней назад
Yaa bu kiz cocuguu yiceeem benn😂😍
Army Bangtan
Army Bangtan
13 дней назад
Serkan yeni saclarıyla futbolculara cok benzemiyomu?
Army Bangtan
Army Bangtan
13 дней назад
56:30🤣🤣🤣🤣
Sehriyar Axundov
Sehriyar Axundov
13 дней назад
ALLAH askina 5yil sonraya gidilmis 4yasinda cocuk olmasi gerekirken 6 7 yasinda cocuk ortaya cikiyor
Dursun Soltanli
Dursun Soltanli
13 дней назад
Sen Çal Kaqmı 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Arda Tacalan
Arda Tacalan
13 дней назад
eda ne olusun serkana kizi pldugunu soylemeli
nehir yumerov
nehir yumerov
13 дней назад
meloyu çok özlemiş im😂😂