Kardeşlerim 20. Bölüm Fragmanı | Güzel şeyler de oluyor...

2 582 064 просмотра
818

Kardeşlerim yeni bölümüyle Cumartesi 20.00'da atv'de

Видео «Kardeşlerim 20. Bölüm Fragmanı | Güzel şeyler de oluyor...» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 51 сек.

Zehra Solak
Zehra Solak
9 дней назад
Bence asdor ayrilmamaliydi aşkı basitleştiriyorlar zorluklara rağmen beraber olsalardı daha iyi olabilirdi
Fatma Rustemova
Fatma Rustemova
9 дней назад
AsDor
canim_yaniyor
canim_yaniyor
9 дней назад
Cemile Şengülün parayı çaldığını gördü. aferin kız sevdim seni <3
Hande Belev
Hande Belev
9 дней назад
Üniversite öğrencisiyim YOUTUBE den gelir kazanmak istiyorum aileme yük olmamak için bu kadar insan içinden 4-5 kişi bile gelse bana cesaret vermek için yeter şimdiden çok teşekkür ederim 🙏
Elcin Seferov
Elcin Seferov
9 дней назад
Senarist var yaa diziye mutluluk getirmiyo hep uzuntu kirginlik
duygu işte?
duygu işte?
9 дней назад
Diğer bölümde harikanın sandalyeden düşmesine bi ben mi haykırdım.
Zehra Memmedova
Zehra Memmedova
9 дней назад
Ya xiyari dislemekden elimi disledim saka saka
irem
irem
9 дней назад
O parayi kesin cemile alip kacicak
Elnur Allahverdiyev
Elnur Allahverdiyev
9 дней назад
Bü səfər korxuram pulu teze gələn qiz ogurlayar ureyime daimi
Amin Babayev
Amin Babayev
9 дней назад
"Sen neden sevmiyorsun beni artık bana bir mantıklı açıklamasını yapa bilirmisin bunun? neden? niye?" Doruk yaa, hem iyi bi abi hem iyi bi dost hem de iyi bi sevgili....👏👏💚
Zeynep ve Defne
Zeynep ve Defne
9 дней назад
Trendlerdeyiiiizzz yes yos 2. Ve 3. Neboşum bitir şu komik akifcigin isini artik sen de bee
Zeynep ve Defne
Zeynep ve Defne
9 дней назад
Sanki gözde nin saçı uzayınca harika rolünde daha bir tatlı zararsız az gıcık olmuş ya bana mı öyle geldi tek ? :)
Fidan Kerimova
Fidan Kerimova
9 дней назад
Paralarini yengeleri calmasa bari yine 😒
Zeynep ve Defne
Zeynep ve Defne
9 дней назад
Asiye ve Doruğün yurdun önünde sarılıp birbirlerine gülümsemesi güzel sözler söyleyip Asiye nin çat diye doruğu öpmesi aslında dorugün buna inanılmaz sevinmesi gerekirken içi mutsuz olduğu icin gerçeklerdrn babasından dolayı sevinememesi olsun çok tatlıydılar ve güzeldi Ay Berk de Aybik de harikaydı hele Berk sevince doruktan bile daha tatlis oldu bana göre beybişler bunların hepsi yaa 🤩🤩🤍🤍🥺😗😗😰😇😊😃
@lov@
@lov@
9 дней назад
Arkadaslar aybike mutlu olunca asiye uzuluyor asiye mutlu olunca aybike uzuluyor
Jacqueline Natla
Jacqueline Natla
9 дней назад
O cemile denen kız kesin bi haltlar edecek bence
🌼cookie girl🌼
🌼cookie girl🌼
9 дней назад
Ayy 2. Fragmanda Kaan geliyor vallaha Asiye ve doruğun arası daha da açılacak yaaa offfff
B B
B B
9 дней назад
BERK HADİ ASLANIMM
Nurcan Göktaş
Nurcan Göktaş
9 дней назад
O paralara bişey olacak hadi hayırlısı
a
a
9 дней назад
Şu uyuz cemilede bi şey var da hadi bakam
Nermin Izzetoffa
Nermin Izzetoffa
9 дней назад
Artık öğrensinler ya ve Akif hapise gitsin!😡
Nermin Izzetoffa
Nermin Izzetoffa
9 дней назад
Şengül aynı Şengül yaa. Paragöz niye çalıyon paraları?😠 La Havlee
Gökçe
Gökçe
9 дней назад
Koskoca bölüme 2 tane ayber kaymassın be senarist umarım bu bölüm bol bol görürüz
Dünya Qulamova
Dünya Qulamova
9 дней назад
Şengül yine yapacağını yapdi
yagmur ve poncikleri bff
yagmur ve poncikleri bff
9 дней назад
Ya arklar saat kacda vericekler yazarmiainiz ltfn
kasım efe Sabır
kasım efe Sabır
9 дней назад
O mesajda yazan Kadir in hapse girmesinin sorumlusu Akif Atakul dur yazıyor
HABİBE DOĞAN
HABİBE DOĞAN
9 дней назад
Sengülün elindeki canta paraların oldugu canta değilmi gercekten bunu da mı yaptı ya yuh
Ahadun Ahad
Ahadun Ahad
9 дней назад
Bu çoçuklara nezaman para gelse senarist gözünü ona dikiyor şu yeni gelen kiz çalaçak belli şimdiden
oyun canavarı
oyun canavarı
9 дней назад
O değil de şu Cemile kesin bi haltlar karıştıracak söylemedi demeyin
Умида Маулетова
Умида Маулетова
9 дней назад
O yeni kız neden para dolusu çantaya bi toaf baktı anlamadim ?
Ferhad Mensimov
Ferhad Mensimov
9 дней назад
Şengül yine paralarn usdune yatdi
Nisanur
Nisanur
9 дней назад
Bence cemile paralari calacak
Galatasaraylı,kadınını arıyor
Galatasaraylı,kadınını arıyor
9 дней назад
Harika nın insan olacağını sanan ben😞
Mujixe Fan
Mujixe Fan
9 дней назад
Şu yetimhanede tanıştıkları kız parayı alıp kaçmaz umarım.
Xalidə Sultanova
Xalidə Sultanova
9 дней назад
AyBer' i sevenler
👇
Elif Yılmaz
Elif Yılmaz
9 дней назад
Peki şengülün o çantayla ne işi var yoksa çocukların paralarını kendisi mi alacak?
FREE FİRE ÖMER
FREE FİRE ÖMER
9 дней назад
YAA Bİ İYİ OLUYO Bİ KÖTU Bİ KARAR VERİN YAA BUTUN BOLUM BOYUNCA İYİ YADA KOTU GECSİN UZULUYUM MU SEVİNİYİMİ SASİRDİM YAAAİİ😂❤️🥰
Fadime Aktaş
Fadime Aktaş
9 дней назад
Evde oturun der çalışın lan yarın okul var zaaaaaa💩
Nurullah Temel
Nurullah Temel
9 дней назад
La o degilde kesin o canta calinacak😃
Elif Ebrar
Elif Ebrar
9 дней назад
Ayberr çok müqqq
kelixx
kelixx
9 дней назад
Parayı Cemile çalıcak hayırlı olsun
Ece Yarcan
Ece Yarcan
9 дней назад
0:15
Omer Demirci
Omer Demirci
9 дней назад
vay be bu kadar yoruma bak ben hayatımda ilk defa görüyorum.zzzzzz kuşagi
Sukriye Özbudak
Sukriye Özbudak
9 дней назад
Arkadaslar ben baktım tolganın telefonundaki mesajda "abinin hapse girmesinin sebebi Akif atakuldur" yazıyor
TT-Brawl Stars.
TT-Brawl Stars.
9 дней назад
asdor ve ayber olsun artık
SHADOW ROSE
SHADOW ROSE
9 дней назад
Ömer izle onu hemen
Doruk açıkla artık
Kalite Channel
Kalite Channel
9 дней назад
Nedensizce Tolganin Asiyeye aşik olmasini sonrada Dorugun delirmesini ve sonunda yine ASDOR olmasini istiyorum dskfgh
BANU BİRİCİK
BANU BİRİCİK
9 дней назад
Yeni gelen kız parayı çalar ve herşey eskiye döner....Kısa özet🤣
Dilges Suleyman
Dilges Suleyman
9 дней назад
Cemile paraları alacak ve kaçacak bukadar ❤️😔
Ömer Ergin
Ömer Ergin
9 дней назад
...