Doğduğun Ev Kaderindir 42. Bölüm Fragmanı

1 200 512 просмотра
379

Doğduğun Ev Kaderindir 42. Bölüm Fragmanı

Kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş”

Doğduğun Ev Kaderindir, “kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş. Önce anneler alıyormuş kalemi eline, başlıyormuş yazmaya” ile kaderin sırrını aralayan ve gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanan senaryosuyla aşkın, hayatın ve aile yaşamının gözle görünmeyen odalarına yolculuk ediyor.

Видео «Doğduğun Ev Kaderindir 42. Bölüm Fragmanı» опубликовано в категории «Фильмы». Продолжительность: 47 сек.

MERYEM ATILGAN
MERYEM ATILGAN
4 дня назад
sakine ilk defa guzel giyinmis
Back to the Past
Back to the Past
4 дня назад
Sakine aferin biraz da gülbine sar :D
Zeynep’i rahat birak :D
Farya
Farya
4 дня назад
Dışardaki sokak köpekleri bile yavrularına anne olabilirken insanoğlu yavrusuna anne olamıyor çok yazık böyle bir dünyada yaşadığımızı bilmek acı veriyor
osmanka
osmanka
4 дня назад
Mehdi tekrar diziye geri mi dönecek niye hala kapak resimde Mehdi kullanılıyor
Nagehan Rize
Nagehan Rize
4 дня назад
Zeynep'le Mehdi bir kızı evlat edinmişti hani.. Kibrit vardı bir zamanlar hani cok seviyorlardi falan. Cemile'nin kizini, annelerini bir yerlere gönderip yok ettilerdi zaten şimdi de Kibrit yok oldu anlamsiz bir şekilde. Senaryoda bu kadar bosluk olur mu ya
LİM PAM LPST
LİM PAM LPST
4 дня назад
1. Frakman gelince bişey anlamayıp 2. Frakmani isteyen tek milletiz
Nisa
Nisa
4 дня назад
Helal bee Barış
Paradise Eliyeva
Paradise Eliyeva
4 дня назад
Tanidi heee kizini👌🏻👌🏻
Osi
Osi
4 дня назад
ABOOOWW
Selinay YILDIRIM
Selinay YILDIRIM
4 дня назад
Çok şükür inşallah herşey çok güzel olur yaa
Kulekler şeheri
Kulekler şeheri
4 дня назад
Yinede can kurtaran Baris . Bunlar heyatlarini yasiyirlar Baris toparliyir 😡
Tatiana Pascal
Tatiana Pascal
4 дня назад
Nermin de simdi uzulucek, yazik kadina, mutlu olmaya hak ediyor bence
LORD OF FEAR
LORD OF FEAR
4 дня назад
SAKİNE :KIZIM
ZEYNEP:NE
SULTAN GELİR VE
SULTAN:AMAN NOLİ GIH
Tatiana Pascal
Tatiana Pascal
4 дня назад
Gulbin olsa seni kaybetmekten okadar korkmaydin...azz nize gitti acaba, kim suclu acaba, bir sey yapsaydin gitmesin diye, bir kizi kaybetti dize oburu simdi hic birakmiyor, bir de bu laflari Zeynepe oyle soyluyor sanki Zeynep suclu dinle bakalim...
Ecrin Meyra Doğan
Ecrin Meyra Doğan
4 дня назад
Mehdi dizide olmasa bile kapak resmide neden Mehdi var?










































+1
Ecrin Meyra Doğan
Ecrin Meyra Doğan
4 дня назад
Mehdi dizide olmasa bile kapak resmide neden Mehdi var?










































+1
Ecrin Meyra Doğan
Ecrin Meyra Doğan
4 дня назад
Mehdi dizide olmasa bile kapak resmide neden Mehdi var?










































+1
Ecrin Meyra Doğan
Ecrin Meyra Doğan
4 дня назад
Mehdi dizide olmasa bile kapak resmide neden Mehdi var?










































+1
Ecrin Meyra Doğan
Ecrin Meyra Doğan
4 дня назад
Mehdi dizide olmasa bile kapak resmide neden Mehdi var?










































+1
Ecrin Meyra Doğan
Ecrin Meyra Doğan
4 дня назад
Mehdi dizide olmasa bile kapak resmide neden Mehdi var?










































+1
Ecrin Meyra Doğan
Ecrin Meyra Doğan
4 дня назад
Mehdi dizide olmasa bile kapak resmide neden Mehdi var?










































+1
Ecrin Meyra Doğan
Ecrin Meyra Doğan
4 дня назад
Mehdi dizide olmasa bile kapak resmide neden Mehdi var?










































+1
Ecrin Meyra Doğan
Ecrin Meyra Doğan
4 дня назад
Mehdi dizide olmasa bile kapak resmide neden Mehdi var?










































+1
Ecrin Meyra Doğan
Ecrin Meyra Doğan
4 дня назад
Mehdi dizide olmasa bile kapak resmide neden Mehdi var?










































+1
Ecrin Meyra Doğan
Ecrin Meyra Doğan
4 дня назад
Mehdi dizide olmasa bile kapak resmide neden Mehdi var?










































+1
Ecrin Meyra Doğan
Ecrin Meyra Doğan
4 дня назад
Mehdi dizide olmasa bile kapak resmide neden Mehdi var?










































+1
Aydan Fərəcova
Aydan Fərəcova
4 дня назад
Finql geliyo sanırım
Mehmet Suleyman
Mehmet Suleyman
4 дня назад
Artik izlemiyorum ... Mehti gideli
Ayşegül Tüfekçi
Ayşegül Tüfekçi
4 дня назад
Aga be
Duygu
Duygu
4 дня назад
Yalniz cemile dönmüş masada turuncu saçli biri var
Enes Söyler
Enes Söyler
4 дня назад
:I
Şeyma Biçer
Şeyma Biçer
4 дня назад
Tréndlerde beşinciyiiiizzzzz😝💕
Mefa Ak
Mefa Ak
4 дня назад
Hayret nasıl uzatmadılar ben şokk
Kadife Demir
Kadife Demir
4 дня назад
Ben bu filimde kendimi gördum cok severek izliyorum bir hic uyuruna yaktim kendimi
güzelgünlergöreceğizgüneşligünler
güzelgünlergöreceğizgüneşligünler
4 дня назад
Ayyaş bayram nereler de
Gamze Aytaç
Gamze Aytaç
4 дня назад
Tanıdı sakine ıyı uzatmadılar😂
Takılıyorum öyle
Takılıyorum öyle
4 дня назад
Oha cemile gelmiş
jajsjjdj jjedjjdjf
jajsjjdj jjedjjdjf
4 дня назад
salak mısın sakine insan evladına böyle der mi
HİLAL KARAKAYA
HİLAL KARAKAYA
4 дня назад
Hala kapanışta neden mehti var benimle aynı düşünenler
👇🏻
Sharon Avalos
Sharon Avalos
4 дня назад
Ratings going down as the story line has no purpose. It’s time to end the show before it really flops. How sad it now is just like any other story.
Shopaholic Lady
Shopaholic Lady
4 дня назад
Can't wait.... 😳
fatima nasıbova
fatima nasıbova
4 дня назад
ohaa yaaa cok guzel bolum geliyooooo
Ayten Narince
Ayten Narince
4 дня назад
Barış gibi adam gibi adamlar ile dolsun dünya. Mehdi gibi beyinsiz Mangal yürek yetmiyor...
Safiye Ataç&zekktekk
Safiye Ataç&zekktekk
4 дня назад
0:38 mehdinin ne işi var barışı koysanıza
Safiye Ataç&zekktekk
Safiye Ataç&zekktekk
4 дня назад
Zeynepcim tamam güzel kızsın ama güzel olduğun kadar da safsın niye yeni tanıştığın bi kızla bu kadar sarmaş dolaş olasın ? Bak dolandırıldın işte artık anla yaaa herkese güvenmeyi kes aaa yetti yani ve şu mehdinin ailesine de kol kanat germeyi kes eski kocanın ailesinin niye bakıyorsun mal mısın sen ???!! Sıktın ya umarım Barışa inanmama gibi bi salaklık yapmazsın 😣😣😣
Beengo Beengo
Beengo Beengo
4 дня назад
Artık Mehtinin resmini kaldırsanız?
rojin kubat
rojin kubat
4 дня назад
cemilede gelmiş ya sakinenin yanında oturan
Metin Altın
Metin Altın
4 дня назад
0.31 cemilemi ooo
Sesi Gul
Sesi Gul
4 дня назад
0.31 Cemile??????
Nima Sissons
Nima Sissons
4 дня назад
Like, cannot wait