İbo Show 2020 - 2. Bölüm (Konuklar: Hülya Avşar & Kubat & Demet Akbağ & Olgun Şimşek)

980 029 просмотров
1 409

Milyonların özlediği ‘İbo Show’ 9 yıllık aradan sonra yeniden yayında. 2. bölümün konukları Hülya Avşar, Kubat, Demet Akbağ ve Olgun Şimşek.

İbrahim Tatlıses, Türk şarkıcı, besteci, yapımcı, oyuncu, televizyon programcısı, iş adamı. İbrahim Tatlıses, müzik kariyerinin dışında, gıda, inşaat ve arama kurtarma sektörlerine de çeşitli yatırımlar yapmıştır. Örneğin, bunlardan, "Tatlıses Çiğköfte" hala devam etmektedir. Ayağında Kundura türküsü ile ünlenen Tatlıses, günümüze kadar otuzdan fazla albüm çıkardı, birçok filmde oyuncu ve yönetmen olarak görev aldı ve 19 yıl süren İbo Show'da sunuculuk yapmıştır. Tatlıses, Türkiye'nin yanı sıra Yunanistan ile Orta Doğu'da da tanınmaktadır.

Müzik, televizyon ve sinemanın yanında İbrahim Tatlıses'in gıda, turizm, inşaat, iletişim (TV kanalı, radyo istasyonu), ulaşım gibi birçok alanda yatırımı bulunmaktadır.

Видео «İbo Show 2020 - 2. Bölüm (Konuklar: Hülya Avşar & Kubat & Demet Akbağ & Olgun Şimşek)» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 2 час. 25 мин. 44 сек.

samir baba
samir baba
4 дня назад
Savaş bitdi zaten 🥰
Mesut Ocak
Mesut Ocak
4 дня назад
Ibo nun boku kimse Olamaz. Sesin dedesi, sef dedi. Insallah bi gun eskiden param olmadigi icin gidemedigim “Ibo show” seyirci olarak katil ve doyasiya seyrederim.
Rotterdam dan selamlar buyuk usta!
m.i. aşık
m.i. aşık
4 дня назад
2020 den önce dünya yaşanılacak bir yermiş 😏 eskileri öyle çok özlemişiz ki gözlerim doldu
Elen Nur
Elen Nur
4 дня назад
Eğer bir gün.Hayattan Zevk Almamaya Başlar.Ve her şeyin gelip.Geçici.Olduğunu Anlayıp Allaha yönelmeliyim dersen Allaha sevgiyle gidilen huzuru bulacağın hayatını değiştirecek veyselkarane zikrine sende davetlisin ..sitemizden zikirle ilgili bilgilere ulaşabilirsin 🌹
@veyselkarane
NL-TR 078
NL-TR 078
4 дня назад
Bu program çocukluğuma götürüyor beni... programaya biraz nostalji eklenirse süper olur
Eyyüp Ercan
Eyyüp Ercan
4 дня назад
Fark eden oldu mu? Önceki programa göre bedeni de daha canlı, sesi de açılmış. Ama tek başına da okuması lazım. O zaman tadından yenmez.
Ayşe Bekgoz Erceylan
Ayşe Bekgoz Erceylan
4 дня назад
90 yılların büyüsü bambaşka, starları net STARRR
Engincan Bozkurt
Engincan Bozkurt
4 дня назад
Reis şu birazdan olayları 10 yıl önceydi kalmadı onlar artık sürekli sürekli yapmayın.
Olcay Bayram
Olcay Bayram
4 дня назад
motor alı gıtmıs baglamaya kıvırcık alı gelmıs (kaderi benzemesin) abı benziyo
Ayhan Yıldız
Ayhan Yıldız
4 дня назад
sarısın vokalıste bayıldım valla ama saat ine daha cok bayıldım vokalist hanımın :):):)
Ramazan Yigit
Ramazan Yigit
4 дня назад
Kurşun bile beyin aradı bulamadı akape her devrin yavsaginda
Musab İslam
Musab İslam
4 дня назад
1:48:10 gülüş efsane yaw :))
Elman Quliyev
Elman Quliyev
4 дня назад
🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷
türkmen oğlu
türkmen oğlu
4 дня назад
Ferdi baba ,orhan baba ve gökhan güney babayıda konuk olarak görmek isteriz.
Zaman aytve
Zaman aytve
4 дня назад
Tan taşçi serkan kaya. Sura isgenderli. gelsin deyener
aleeyk
aleeyk
4 дня назад
Ibrahim Tatlises adamin dibidir
Mekselina Güven
Mekselina Güven
4 дня назад
Ferdi Tayfur gelsin!!!!
Bedri Mustafa Milli
Bedri Mustafa Milli
4 дня назад
Doğarız ve ölürüz biz canlı varlıkların değişmez gerçeğidir bir nefestir bizi yaşatan zorlu mücadelelere elde ettiklerimizi övünenler vardır elbette birde becerememiş bir hiç olarak gelip gidenler var ne olursa olsun tek bir gerçek vardır ölümdür şuan ki dünyanın eski günleri hatıralarla yaşamak zorunda kalan şahsım ise yüzdeye vurduğum zaman bir hiçim zamanın her saniyesi beni o kadar sıkıyorki nefes alıp veremediğin farkında bile değilim bitmez tükenmez olağanüstü bir enerji ile seyretmekten ve sesinin verdiği bir haz ise ibrahim tatlı ses müzikle zaten ilk ve öndedir benim içindeki yeri ise ölümsüzdür her şey helal olsun diyorum bugün günlerden pazar bir taraftan corona belası en gerçek ise insanların çoğu yoksul ben zaten içine kapanık hala canlıyı nefes alıp veriyorum okadar savaşsız coronasız bir dünya istiyorum ne dil ne din nede ırk şarkıdan garpa en sağlıklı mutlu yıllara inşallah diliyorum
Melisa Onal
Melisa Onal
4 дня назад
Geri dönüşünüz muhteşem sayin tatlises
Tutku Kaya
Tutku Kaya
4 дня назад
Ben buraya oturmaya geldim 2 dk sonra yine ben Türkü olsam dillerde cano cano ASHSJSKSKSSLSL
Ferhat Oran
Ferhat Oran
4 дня назад
Kubatta maydanoz gibi herşey e atlıyo
mehmet su
mehmet su
4 дня назад
allah aşkına söyleyin böyle zefkli başka bir program varmı izleyince 2 saat haz alıyorum helall ibo dede
sevil Yurtsever
sevil Yurtsever
4 дня назад
İsmail Türüt ile çok güzel programlar yapardiniz eskiden konuk almanız dileğiyle...
Zeynep Can
Zeynep Can
4 дня назад
çok eğlenceli olmuş keyfiniz dayım olsun 🤲❤️
All İnclusive
All İnclusive
4 дня назад
hükya ibrahimi friendzona düşürmüş 😂😂
Ayse Muradova
Ayse Muradova
4 дня назад
Azerbaycanda şavaş bitdi. Zafer kazandik şükürler olsun. Ne güzel dile getirmeniz. Yüreginize saglik. Kubat diline agzina saglik çok güzel söyledin.
sevil Yurtsever
sevil Yurtsever
4 дня назад
Canlı yayin olmali ayrica birazdan birazdan gina geldi...
Mehmet Taştan
Mehmet Taştan
4 дня назад
Senin nefesin bile yeter. .
Daha nice yıllara imparator.....
SİVASLI. .....
SAMET CANKUŞ
SAMET CANKUŞ
4 дня назад
özlemişim vallahi billahi uzun ömürler versin ibrahim abime saygılar sevgiler ♥️🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Yalcin Yasar
Yalcin Yasar
4 дня назад
hülya avşar efsane
All İnclusive
All İnclusive
4 дня назад
oha demet akbag cok yardımcı oldu ibrahim beye sarkı soylerken de olgun şimsege yardımcı oldu super bi insanöıs ya
Fatma Dogan
Fatma Dogan
4 дня назад
Ibrahım Tatlıses bir numarasın yerin doldurulamaz.Allah sağlık versin
Yalcin Yasar
Yalcin Yasar
4 дня назад
şahane ekip
Mustafa Sahin
Mustafa Sahin
4 дня назад
Cs go da bile keleş tek atıyo bu mafya hala program yapıyo
Ceylan Köseoğlu
Ceylan Köseoğlu
4 дня назад
cokkkkkk ozlemisimmmmmm imparatorrrrrr❤🤲
Севда Гасанова
Севда Гасанова
4 дня назад
👏👏👏🙋😘😘♥♥💐💐🌹🌹😊😊🇦🇿🇦🇿
Elton Emirov
Elton Emirov
4 дня назад
Bizde sizi seviyoruz iyiki varsınız. Sizinle qürur duyoruz
Buse Kaya
Buse Kaya
4 дня назад
Yıldız Tilbe Bülent Ersoy Muazzez Ersoy gelse muhteşem olur
Ercan İme
Ercan İme
4 дня назад
Allah büyük ♥️👏
Nilgün Afşar
Nilgün Afşar
4 дня назад
ya mukemmelsin baska soz bulamıyorum cok az kaldi😍😍💜💜💜🧡🧡🧡🧡💚💚😍😍😍😍
Murat Tamam
Murat Tamam
4 дня назад
Bu programa katlanabilenlere helal olsun
Иса Гулиев
Иса Гулиев
4 дня назад
Allah sizi korusun İbrahim abi 💖
Salih Ceylan
Salih Ceylan
4 дня назад
Çoçukluğa yolculuk vetereler ilr
Hasan Ağar
Hasan Ağar
4 дня назад
ibrahim bey senin ve emeği geçen herkese teşekkürler ellerine emeklerine sağlık muhteşem bir proğram ama bir eksik var tam ibo şov olması için benim gözümde? hani sizin bir şarkınız varya sen yoksan herşey eksik sen varsan herşey tamam diye işte ibo şovun bir parçası eksik kalınca olmuyor bir yanı eksik kalıyor İbrahim TATLISES üstad naciz ana fikrim tabiki didem hanım da gelirse herşey tamam olur saygılarımla kolay gelsin iyi çalışmalar dilerim sana ve saz ekibine
Oktay Iyibil
Oktay Iyibil
4 дня назад
BU birazdan i icad edeni.......
ÇAGLA ADAK
ÇAGLA ADAK
4 дня назад
Kubat helal sana,adamlın,dan efendilinden asla bişi kaybetmemişsin👏👏👏👍👍👍❤
Babbuck211
Babbuck211
4 дня назад
Öööooöģğğğğ geldi🤢🤮🤮🤮🤮🤮
Twin Power
Twin Power
4 дня назад
Hülya ya elini uzattı da hülya vermedi lan
ekrem gurkan
ekrem gurkan
4 дня назад
İbonun sesini duyunca sanki büyük bi tufan bitmiş, her şey eski güzel günlere geri dönmüş gibi hissettim