Erkenci Kuş 48. Bölüm Fragman

1 302 533 просмотра
585

Использование материалов Onliner.by возможно только с разрешения редакции.

Канал сайта Onliner.by: видеорепортажи собственного производства, аварии, обзоры техники.

Видео «Erkenci Kuş 48. Bölüm Fragman» опубликовано в категории «Драма». Продолжительность: 51 сек.

Berin Ada
Berin Ada
1 год назад
Süper♡♡♡♡♡♡
ziya duzgun
ziya duzgun
1 год назад
Can saçlarını açınca güzel ve çirkindeki aslana benziyo sanemde guz3l ve çirkindeki bella ya
Emine Bilge SAYAR
Emine Bilge SAYAR
1 год назад
Hangi bankayı soyıcaz sanem😂😂😂
Gloria Sayavera
Gloria Sayavera
1 год назад
podeis subir mas capítulos apartir del 47...….gracias por favor en español
Cecilia Perez Gamboa
Cecilia Perez Gamboa
1 год назад
Me iré a vivir a Turquía!!! que maravillas tiene ese país.
Echevarria Garcia
Echevarria Garcia
1 год назад
A que hora lo echan en españa
Zlata Tsoy
Zlata Tsoy
1 год назад
Can not die? 😢
Başak Sümer
Başak Sümer
1 год назад
Şaşırdınız iyice suyunu da çıkardınız bence biraz mantıklı istikrarlı yol çizin ya bi öyle bi böyle olur mu hiç ilk başladığı zaman nerde şimdi nerde sizce?
Samir İbrahimov
Samir İbrahimov
1 год назад
Kuzucuma nolacak😯😯
Dilara Tatlı
Dilara Tatlı
1 год назад
Bence şaka inş şaka olur :)
Yes No
Yes No
1 год назад
Ya Can zaten ilk bölümde Sanem' i tanımıyorken kokusundan etkilenmişti şimdide tanımıyor ama kokusundan etkilenmemesi çok saçma
Ayse Ece Yucel
Ayse Ece Yucel
1 год назад
Ah biz bestseller olan bi aşk yaşadık ama hic bişey hatırlamıyorsun. 😘🤣
songül yaman
songül yaman
1 год назад
Dunya turu da yalan oldu .... zaten 2 yil gideceklerine inanmamistim
Yeliz
Yeliz
1 год назад
Cok guzel valla dizi hic bittmesin
The Melis
The Melis
1 год назад
Canın tavırları bakışları falan be bileyim eski ilk bölümdeki can değil bence yalan söyledi 🤷‍♀️😅
auwb galy
auwb galy
1 год назад
زور جوانه
cansu Özdemir
cansu Özdemir
1 год назад
Sanem eski bölümlerini YouTube den izletsin hafızası yerine gelir belki😂😂
Jahan Yagublu
Jahan Yagublu
1 год назад
2.fragman nerede?
Miray Oral
Miray Oral
1 год назад
Alahım çıldırıcam😤😤
Nesi Abdullayeva
Nesi Abdullayeva
1 год назад
ONEMLI!!!!
bunu bekliyordum. can sanemi tanimadan once annesine sinirliydi. eger ki can annesine iyi davraniyorsa bunun 2 sebebi ola bilir. ya senarist ve yonetmen hata yapti ya da bu bir isaret. canin her sey hatirladigina dair. acaba rol mu yapiyor? Saneme supriz mi yapcek? kafamda deli sorular.
Halis Oral
Halis Oral
1 год назад
2. Fragmanı TV de var YouTube de yok 😱😱
Selinay Üremiş
Selinay Üremiş
1 год назад
Fragmani TV de gösterdiler ama tam izleyemedim. Neden kanalda yok?
Zeynep Su Özgen
Zeynep Su Özgen
1 год назад
Instagramda 2. Fragman var burda niye yok 😂
abc abcd
abc abcd
1 год назад
2.fragöanı cıkmadı 😭😭😭😭😭😭
Melek K
Melek K
1 год назад
Ya şu saçma diziye son verilsin artık izlemeyin şu boş insanları nasıl bir kafayla izleniyorsa anlamıyorum şu demet özdemir de o*** zaten bitek böyle insanları izliyosun uz izlemeyin de reytingi düşsün final yapsın da kurtulsak bu diziden şimdi izlemiyosan bari izleyene saygı duy diycek siniz ama bi de demet Özdemirin beyaz show a katıldığı bölümü izleyin o zaman ne demek istediğimi anlarsınız
Sümeyye yıldız
Sümeyye yıldız
1 год назад
Fragman gelsiiiin😍
Duru Sunguralp
Duru Sunguralp
1 год назад
Oyuncu kadrosunda bir yanlışlık var Leyla Aydın değil Leyla Divit olucak
ege DENİZ
ege DENİZ
1 год назад
Ya polene dönerse 😑😑😑
nigar v
nigar v
1 год назад
fragman nerde
sude col
sude col
1 год назад
ya arkadaşlar erkenci kus 2. fragmanları hangi gün veriyo
Afife Kaya
Afife Kaya
1 год назад
Yaaaaaaaaaa öf nerde bu 2. fragman admin at şu fragmanı artık ya kızıyorum bak ama kaç gündür çıldırıcam resmen ya kaldı 2 gün 2. fragman ortada yok çıldırdım ya
leonita
leonita
1 год назад
Yeni fragman yapin
TLF// Free Müzik
TLF// Free Müzik
1 год назад
KANALIMA ABONE OLURMUSUNUZ LÜTFEN😎😍😘
LUCASGAMES
LUCASGAMES
1 год назад
Casa logo esses dois gente 💓💓.
Ayse Ayse
Ayse Ayse
1 год назад
Bu diziyi 6. Bölümde bıraktım buraya kadar izleyen net bordo berelidir.
leonita
leonita
1 год назад
Fragman 2 yok mi
leonita
leonita
1 год назад
Adminn fragman nerde yaaaaa
erika11385
erika11385
1 год назад
New episode please when available sub title in English thanks
Nuray Məmmədli
Nuray Məmmədli
1 год назад
Aydaa hayır olamaz.Biliyordum böyle olacağını
Cagla Askan
Cagla Askan
1 год назад
Bence Can Sanem 'i kandiriyor
Asi Can
Asi Can
1 год назад
Sanem:eski ajansa geri dönüyoruz
Ceycey:nasıl olacak bu hangi bankayı soyucaz sanem
Ben:cepte tepi soyacakaını
Asi Can
Asi Can
1 год назад
Can :biz ne aşk yaşamışız senle böyle arkadaş yaa
Sanem:ah biz beş senedir olan bir aşk yaşadık ama hiç birşey hatırlamıyosun
Miray Oral
Miray Oral
1 год назад
2. Fragman nerde bugün pazar
Emirhan AYGÜR
Emirhan AYGÜR
1 год назад
0:25 Can Sanem'i Kitabını Okuyor Sanem'i Görüncede Saklıyor...
İşin Doğrusu
İşin Doğrusu
1 год назад
Güldür Güldür bile mola verdi, ama siz istikrarla devam. Bravo.
Baran Uygar [BETA]
Baran Uygar [BETA]
1 год назад
Bence can hafızasını kaybetmedi,şaka yapıyor. Rol yapmıyor gerçekten hafızasını kaybetti ise çok iyi rol yapamamış.
Adile Üstündağ
Adile Üstündağ
1 год назад
Bisi diyimmi sadece sanemi hatirlamiyo ya hani poleni aramasin sonucta eski sevgilisi onu sevgilisi sanmasin bilenler kiraz mevsimindede boyle olmustu öykü ayaz kaza yapmisti oyku ayazi hatirlamiyodu asik oldugu meteyi hayirliyodu burdada can poleni sevgilisi sanmasin allah korusunda
Sueda Seyhan
Sueda Seyhan
1 год назад
Ohhhh beeee Can eski günlere döndüüüüü ( saçı giyimi takılar )
leonita
leonita
1 год назад
Of yaa fragman 2 😣
marinka beznec
marinka beznec
1 год назад
How cant he forgot such a great love, common