Sencer ve Tapar, Anaları İçin Endişeli! | Uyanış: Büyük Selçuklu 16. Bölüm

88 166 просмотров
27

Uyanış: Büyük Selçuklu 16.Bölümünde Neler Oluyor?

Hasan Sabbah, yapmaya mecbur olduğu eylemler neticesinde Nizamülmülk ve Sencer’in şüphelerini üzerine çekmişti. Son olarak; başında olduğu Batıni teşkilatlanmasının birçok sırrını içinde barındıran Sırlar Kitabı‘nın Selçuklu’nun eline geçmek üzere olduğunu bilen Hasan Sabbah, bizzat harekete geçmiş ve kitabı Sencer’den önce bulmayı başarmıştı. Ne var ki; kitabı kurtardığı sırada, Sencer’e yakalanmıştı. Sencer, Hasan Sabbah’ın sırrını açığa çıkarabilecek midir? Hasan Sabbah üzerine yöneltilecek olan kuvvetli suçlamalardan kurtulabilecek midir?

Öte yandan Elçin, Terken’in işlediği tüm suçları canı pahasına Melikşah’a anlatmıştı. Suçları aşikâr olmak üzere olan Terken, içine düştüğü bu durumdan nasıl kurtulacaktır? Adının karıştığı affedilemez suçlar neticesinde başhatunluk makamından azledilecek olan Terken’in yerine geçecek olan yeni başhatun kim olacaktır? Gelecek olan yeni başhatunla birlikte saraydaki dengeler hangi yönde değişecektir?

Şelemzar madenlerini eline geçirmeyi başarmış olan Faysal, Selçuklu Devleti’nin dikkatini üzerine çekmişti. Son olarak Rüstem’in madenlerine ait altının yük taşıyan arabalardan çıkmış olması Tapar’ı kendisine karşı kışkırtmış ve Tapar tarafından cezalandırılmıştı. Faysal kendisine yöneltilen şüphelerden ve uygulanan baskıdan kurtulabilmek için nasıl bir yol izleyecektir?

#UyanışBüyükSelçuklu her pazartesi TRT 1’de!

 Uyanış: Büyük Selçuklu Sosyal Medya Hesapları.

Видео «Sencer ve Tapar, Anaları İçin Endişeli! | Uyanış: Büyük Selçuklu 16. Bölüm» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 8 мин. 22 сек.

YAGMUR DEMIR
YAGMUR DEMIR
11 дней назад
Baş ulu ölürse diziyi izlemem
Berke Han Afşar
Berke Han Afşar
11 дней назад
Tuğutlu ayrıldı ya
GÜLŞAH ORAN
GÜLŞAH ORAN
11 дней назад
az daha ağlıyacaktım ama yanımda amcam vardı utancım dan ağlayamadım:(
Mehmet Emin Köse
Mehmet Emin Köse
11 дней назад
Ulan Diriliş Ertuğrul da Süleyman Şah oğlu Gündoğduydun şimdi ise Sencerin baş düşmanı Markus olmuşsun hiç yakışmamış o saçının hali ne öyle
Tuğçe YALÇIN
Tuğçe YALÇIN
11 дней назад
Hasan Sabbah'ın yakalanacağını öğrenince sevinmiştim. Bunu da görünce üzüldüm yaa.

Üzülsem mi sevinsem mi bilemedim daha doğrusu..
👇
AMİN MV
AMİN MV
11 дней назад
Ulan gündoğdu yaptın yine yapacağını
Ahmet Cem Sönmez
Ahmet Cem Sönmez
11 дней назад
Başulu öldü mü ölmedi mi
IRMAK NEHIR
IRMAK NEHIR
11 дней назад
Bence başulu ölmeyecek
Aybüke Torun
Aybüke Torun
11 дней назад
BAŞULU ÖLMEYECEK MERAK ETMEYİN ÖNİZLEMEDE Kİ CENAZE KORKUTATANIN CENAZESİ
RealTrue RT
RealTrue RT
11 дней назад
Ayyy bu kisimi hic beğenmedim 😠 bu pisliklerde utanmakta yok.
Beyza Asıgül
Beyza Asıgül
11 дней назад
Başulu ölmedi diyenler
👇👇
Kadir Keren
Kadir Keren
11 дней назад
HACLI ZIHNIYETI KAHPEDIR ADIDIR SEREFSIZDIR 1000 YILDIR BIZIM YUREGIMIZI YAKARLAR
Emre
Emre
11 дней назад
İlk defa Sencer'den bir damla gözyaşı gördüm .
Emre
Emre
11 дней назад
Hadi Melik Tapar Neyse Anasını Bilmiyor Çok Özlem Duymaz Ama Zaten Sencer Doğduğunda Ayrı Düştü Babasından Başulu Giderse Sencer Yıkılır
Yusug Top
Yusug Top
11 дней назад
Onu anca melikşah alır
Yusug Top
Yusug Top
11 дней назад
Bu dizi bitmesin
hakan nalpara
hakan nalpara
11 дней назад
başulu ana ölmesin çok üzüldüm o sahneye
Mesut Akkoca
Mesut Akkoca
11 дней назад
Basulu ana ölme sakın çok seviyorum seni
_ Zümra _
_ Zümra _
11 дней назад
😢Duygusal bir bölümdü.
Berk
Berk
11 дней назад
Bu dizi kurulustan 10 kat daha gerçekci ve daha kaliteli savaş sahneleri yeter sadece
Çiğdem Şimşek
Çiğdem Şimşek
11 дней назад
Sancar öyle bir intikam alıcakki Makus tahmin bile edemicek
Elif Göksu
Elif Göksu
11 дней назад
Endişeli diyerek ölmedi mesajımı veriyorsun😄
Alpaslan Dulkadir
Alpaslan Dulkadir
11 дней назад
Çok kan akaçak.
ibrahim kaya
ibrahim kaya
11 дней назад
Ulan gündoğdu....
Metehan Koca
Metehan Koca
11 дней назад
Ya artık iyilerin kötülere üstünlük kurduğu film görmek istiyoruz
Her film de sembol isimleri öldürmek mecburiyetindemisiniz
HAYATA DAİR KESİTLER
HAYATA DAİR KESİTLER
11 дней назад
Başulu ölmeyecek biliyoruz da genel de diziden çıkan oyuncular için bir veda mesajı yayınlanıyor çünkü, ama ilginçtir Korkut Atayı, Korkut Bey'i oynayan Ertuğrul Postoğlu için bir mesaj paylaşılmadı şu vakite kadar acabaa Korkut ata da hayattamı...!!!
HAYATA DAİR KESİTLER
HAYATA DAİR KESİTLER
11 дней назад
TRT endişeli derken, gelecek bölüm için spoiler mı veriyorsunuz acabaa başlığınız la... :) ;)
KNG FebriX
KNG FebriX
11 дней назад
Başulu ölecek mi bilen var mı ?? Lütfen cevap
Yağız
Yağız
12 дней назад
Yav şu kılıç sahnelerinde önde carpisanlar tmm da,biraz arka taraftakilere dikkat edilse,sadece birbirlerine kılıç çarpıyorlar dikkat eden varmi,bide düşman gelirken 10 kişi falan gözüküyo nerden çıkıyorlarsa öldür öldür bitmiyooo
Canan Erçetin
Canan Erçetin
12 дней назад
Sencer ana bırakmayasin beni dedi ya kalbim acıdı resmen
sxdxnz bxstxrk
sxdxnz bxstxrk
12 дней назад
Kalbimi burda biraktim....😥😭💔
İsmail Özdemir
İsmail Özdemir
12 дней назад
O değilde en çok ta korkut ataya üzüldüm
FatihSultanMehmet 1453
FatihSultanMehmet 1453
12 дней назад
Gundogdu ne ara markus oldun sen?
Naciyes
Naciyes
12 дней назад
Vay Korkut atam
Kamile Yıldız
Kamile Yıldız
12 дней назад
Bu sahneden sonra koşup anama sarıldım.
Elif Özdemir
Elif Özdemir
12 дней назад
Sencer taparın kardeşi olduğunu biliyorum u
Ortanca Çocuklar
Ortanca Çocuklar
12 дней назад
Bu güzel diziden sonra sizleri sohbetlerimize bekleriz efendım saygılar. Beğenirsen destek olur musun lütfen? İyi geceler herkese..
Dirilis AlpEditz
Dirilis AlpEditz
12 дней назад
Basulu 😭😭😭
Name ispirli
Name ispirli
12 дней назад
🙁☹
بدر اسماعيل ابو حمزه
بدر اسماعيل ابو حمزه
12 дней назад
اللهمَّﷺ🕌🕋صَلِّﷺ🕌🕋وسَـــلِّمْﷺ🕌🕋وَبَارِكﷺْ🕌علىﷺنَبِيِّنَـــاﷺمُحمَّدﷺ🕌اللهمَّﷺ🕌🕋صَلِّﷺ🕌🕋وَسَـــلِّمْﷺوَبَارِكﷺْ🕌🕋علىﷺنَبِيِّنَـــاﷺمُحمَّدﷺ🕌🕋-اللهمَّﷺصَلِّﷺوَسَـــلِّمْﷺ🕌🕋وَبَارِكﷺْعلىﷺنَبِيِّنَـــا🕌🕋ﷺمُحمَّدﷺ-🕌🕋اللهمَّﷺصَلِّﷺ🕌🕋وَسَـــلِّمْﷺوَبَارِكﷺْ🕌🕋علىﷺنَبِيِّنَـــا🕌🕋ﷺمُحمَّدﷺ-🕌🕋اللهمَّ صَلِّﷺ🕌🕋وَسَـــلِّمْﷺ🕌🕋وَبَارِكﷺْ🕌🕋علىﷺنَبِيِّنَـــا🕋🕌ﷺمُحمَّد
LAIBA FATIMA OFFICIAL CHANNEL
LAIBA FATIMA OFFICIAL CHANNEL
12 дней назад
Ertugrul ghazi best Islamic darama in the world 💚💚💚💚💚💚💚💚
Ertugrul ghazi fans Like kare ❤
Name ispirli
Name ispirli
12 дней назад
Kadınların öldürülüşü beni çok üzüyor ☹😢
Emine 1453
Emine 1453
12 дней назад
Son sahne içimizi parçaladı 😔
Adalet Ölüoğlu
Adalet Ölüoğlu
12 дней назад
Ana sız çok acı😭😢😭😢🕊🌷
Nilgun Capan
Nilgun Capan
12 дней назад
:((((((( Başulu ne şans be
Maryem Abid
Maryem Abid
12 дней назад
Senjar seni brak mam Markus 😭💔
Hatice kls41
Hatice kls41
12 дней назад
Admiiinnn canim cigerim kardesim bolumu tam yukle
ertuğrul can
ertuğrul can
12 дней назад
Atalarımız ne acılar çekmiş.Bizdekilerde ülkeyi başkalarına şikayet eder.
ebru ebru
ebru ebru
12 дней назад
Sencer hic aglamiyor lan önizlemede de aglamiyor babasıyla yakinlasınca da duygulanmıyor anlamiyorum bu çocuu
Hatice kls41
Hatice kls41
12 дней назад
Offff ne guzel at biniyolar.ahh virus ata binmeyi ogreniyodum.kaldi