Masumlar Apartmanı 38. Bölüm

1 669 863 просмотра
1 148

İnci’nin ölümünün ardından geçen zamanda kimsenin hayatın yeni zorluklarıyla mücadele edecek hali kalmamıştır. Memduh ve Ege birbirlerine ve apartmandakilere destek olmaya çalışırken, Han’ın hastaneden çıktıktan sonra kendini eski hayatına tamamen kapatması Safiye başta olmak üzere herkesi etkiler. Artık evdeki sorunlar içinden çıkılmaz bir hal almıştır. Han’ın durumu, Naci’nin hastalığı Safiye’nin takıntılarını çok daha ileri bir safhaya taşır. Gülben, her zamanki gibi ailesinin yanında olmak için kendi mutluluğundan vazgeçer. Hikmet ise ilerleyen hastalığının etkilerini yaşarken unutkanlığı sebebiyle herkese zor anlar yaşatmaya devam eder. Sonunda bu duruma dayanamayan Neriman ipleri eline alır ve bir adım atar. Ancak apartmana gelen beklenmedik bir misafir işin seyrini değiştirecektir.

#MasumlarApartmanı her salı 20.00’de TRT1'de!

Masumlar Apartmanı fragmanlar için tıklayın…

Masumlar Apartmanı bölümler için tıklayın...

-------------------------------------------------

Видео «Masumlar Apartmanı 38. Bölüm» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 2 час. 25 мин. 56 сек.

RECEP MERAL
RECEP MERAL
2 дня назад
beynimiz şişti arka fon müziğinden loooo yönetmen................
re lossa
re lossa
2 дня назад
rüyayı asssssla sevemedim daha da izlemem en sevdiğim diziyi...
gurbet şen
gurbet şen
2 дня назад
Deniz hanım hayranlıkla izlediğim diziyi mükemmel bir şekilde uyarlanmışsiniz yazarlığınıza hayranım sizden eğitim alabilme şansım olsaydı keşke
Sule Tasarmut
Sule Tasarmut
2 дня назад
100 bin tane gelen reklamlar 🤦‍♀️
Avagg Abbab
Avagg Abbab
2 дня назад
Niyet ettim kendi dertlerime ...başka dertler eklemeye 😞😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Bulut 7
Bulut 7
2 дня назад
Yine bir dizi senaryosu aşk'a döndürüldüğü ve aşırı gereksiz bir partner diziye dâhil edildiği için çöp oldu. Tek izlediğim diziyi de bırakıyorum.
Not: Aşk herşeyi iyileştirmez.
Sibel
Sibel
2 дня назад
Melisa senolsun gibi vasat bir oyuncunun böyle dev bir kadroda ne işi vardır acaba iyi bir oyuncuya paranız mi yetmedi anlamadım ama beyazın içinde ki siyah gibi duruyor hic beğenmedim oyunculuğunu ve diziye hic yakışmadı üzgünüm bu sezon final yapar büyük ihtimale
Meryem Karaman
Meryem Karaman
2 дня назад
Handa akıllıyken çöp kariştiyordu delirdi tatil yapıyor 😀😀
galena
galena
2 дня назад
Efsane geri döndü 1234 yok abla 2 yaptın iki süs Gülben☺️😂😁
Şükran Haşimi
Şükran Haşimi
2 дня назад
Hiç bir bölümde ciğerim çıkana kadar ağlamadım inci öldüğünde bile..
Gülfer Karabacak
Gülfer Karabacak
2 дня назад
Uzun zamandır bu kadar gerçek ağlamadım.
Muhammed Taşkın
Muhammed Taşkın
2 дня назад
Ya bu yaptığınız ayıptır hayatimfa Bir dizi icin bu kadar goz yaşı dokmemistim
İlayda Usta
İlayda Usta
2 дня назад
ya keşke bebek yaşasaydı sevdiği kişiden hatıra kalırdı
Kübra Kaya
Kübra Kaya
2 дня назад
Safiye neden muslukların acılmasını istemiyo ?
hürrem ÖZKAN
hürrem ÖZKAN
2 дня назад
Yaz tatili girdi diye midir nedir
Bi değişik geldi dizi
Ama yeni kız harbiden yepyeni bir soluk getirecek gibi duruyor
seniha demir
seniha demir
2 дня назад
Safiye ölsen de herkes kurtulsa.
Dilara Sayar
Dilara Sayar
2 дня назад
Tek kelimeyle mükemmel bir bölüm
Fern Weh
Fern Weh
2 дня назад
Yorumları okumayı bile özlemişiim
Ilqar Salami
Ilqar Salami
2 дня назад
Esranın son sahnede ki oyunculığu beni bitirdi sesinin titremesi gözlerinin dolması o kadar güzeldi ki defalarca izleyip her seferin de ağladım😢😢😢😔😔😔
Ezgi Akdeniz
Ezgi Akdeniz
2 дня назад
Sonda çalan şarkının adı ne? Bulamıyorum adını
Betül Acar
Betül Acar
2 дня назад
Inciye gerçek hayatta ne olmuş
Hilal Arı
Hilal Arı
2 дня назад
Dizide kendimi Esra'nın hanla ilgilendigi sahnede tutamadım artik
El Pablo
El Pablo
2 дня назад
ALLAS ASKINA BIR DIZIDEDE BAS ROLDEKI KIZ ÖLÜNCE HEMEN YERINE BIRINI SOKMAYIN!! COK SACMA VE GEREKSIZ
Sule Tasarmut
Sule Tasarmut
2 дня назад
2:11:0 da. Bittik :(
Ayşegül Balkılıç
Ayşegül Balkılıç
2 дня назад
Safiyeye çok haksızlık ediyorlar
Hatice Nilgün Sorkun
Hatice Nilgün Sorkun
2 дня назад
yutupdan seyretme hiç güzel olmad 😡😡
Nigora Muftuoglu
Nigora Muftuoglu
2 дня назад
Bu sezon Hasibeyi görmek istemeyen var mı benim gibi
Zehra
Zehra
2 дня назад
Safiye artık bağırmasın hikmet ortalığı karıştırmasın. Ha bi de esra ve şu otel sahibi birbirini görsün😂
Kulan miyor
Kulan miyor
2 дня назад
Cok iyi dizi ya
Ahmet Can
Ahmet Can
2 дня назад
Görkemli
The Nisa
The Nisa
2 дня назад
22:52
EN-
EN-
2 дня назад
Türkiyede yaşamak yetmiyormuş gibi + olarak öğrenciyim ve bütün bunlar hiiç dertli stresli değilmiş gibi kendime yeni bir stres daha ekliyerek bu diziyi izliyorum tşk
Denız Ewren
Denız Ewren
2 дня назад
El yıkama sahnelerinde yeminle insanın gidip 4 kere elini yıkaması geliyor bunu yaşayan bir tek ben değilimdir inşallah 😁
burakthelion
burakthelion
2 дня назад
Olmamış. Yeni partnerimiz Rüya mı yani? Ucuz senaryo kokusu alıyorum. Artı dünkü bölüm tamamen ilk sezonun ekmeğini yeme üzerine kurulmuş. Yeni ve tekrara düşmeyen bir sürükleyicilik yakalanamazsa korkarım bu sezon sonu final yapar dizi.
Funda Güngör
Funda Güngör
2 дня назад
Rüya karakterini oynayan kız başka bir korku filminde gördüm bu manyaklık rolü tam cuk oturdu yani
fatma kurak
fatma kurak
2 дня назад
Safiye neden bir telefon almıyon gurban olduğum kaçıncı yüzyıldayız
Cansu Gündüz
Cansu Gündüz
2 дня назад
Esra'nın ağladığı yer yoktu bölümde bir de Han'la Rüya'nın partideki sahnesinde Han Rüya'ya dans etmeyi seviyor musun diye soruyordu Rüya'da evet diyordu.
O zaman dans et diyordu o sahne yoktu
Maviş kürtkızı
Maviş kürtkızı
2 дня назад
Allahim 😂😂😂Buz dolabina şifre koymak nedr bittim😂😂🙄🙄😂😂😂😂🙄🙄🙄🙄
Emine Adak
Emine Adak
2 дня назад
Esaaaaaat 😍😍😍😍😍😍
ay güneş
ay güneş
2 дня назад
Rüya çok çok saçma olmuş
Dilek Wish
Dilek Wish
2 дня назад
ben bu bölüm egeye gıcık oldum yazık baba çok kötü oldu ona niye çemkiriyorsa adamın kafa gidiyor zaten duymak istemiyorsan odana git gelince çok kötü oldu yazık yaaaa
gurbet şen
gurbet şen
2 дня назад
Sahneler oyunculuk senaryo diyecek hiç bir şey yok mükemmel kusursuz sorun aramayın lutfen
green watch
green watch
2 дня назад
İncinin gevşek radyocu arkadaşına noldu ?
DADAŞLI
DADAŞLI
2 дня назад
Bunu televizorda gördüm eləbelə oturdum baxdım əvvəlki bəzi bölümlərinə baxmışdığımvar. Filimdə hamı get gedə dəli olur yəni bu da sübut eliyirki film gerçək real hadisələrdən alınıb
beyazboncuk 02
beyazboncuk 02
2 дня назад
52:48 tam hüzünleniyordum ki koptum çok güzel su ne ya 😂😂😂
matchless
matchless
2 дня назад
Ah inci.. mutlu sonlara olan inancım da bu diziyle bitmiştir..
gvz
gvz
2 дня назад
Rüya baba onu kilitlerken anlamasına rağmen engel olmuyor iyi bakarsanız. Bölümün sonunda ise bile isteye kilitli kaldığını manyak stalker ruhundan sonra çok net anlıyorsunuz.
Tic.Ltd.Şti. Derenoğlutemizlik
Tic.Ltd.Şti. Derenoğlutemizlik
2 дня назад
Bu bölüm İnci'nin ardından oluşan enkazı daha derinden hissetik
gurbet şen
gurbet şen
2 дня назад
Tüm göz yaşlarımı bu dizi için saklanmıştım
Melek Çapan
Melek Çapan
2 дня назад
Bence incinin ölmesi çok saçma oldu senaryo en başa döndü inci ölmemeliydi