Çukur 4.Sezon 25.Bölüm

2 323 024 просмотра
1 685

Yamaç’ın yaşadıklarını öğrenen Vartolu, Kulkan’ı bulmak için harekete geçecek. Vartolu’nun niyetini öğrenen Amca kendi kozunu kullanarak herkesi şaşırtacak bir hamlede bulunacak. Çukur’da olanları kendi gözleriyle gören Yamaç’ın Sultan’la yaşadığı yüzleşme merakla beklenecek. Yamaç, duygu dolu anların sonunda Amca’nın evde yarattığı değişime şahit olacak. Yamaç’ın Amca’nın tarafında yer alacağını düşünen Cumali, verdiği sürpriz kararla büyük bir adım atmak için harekete geçecek. Günden güne kendi sonuna yaklaştığını fark eden Kulkan, hayatını kurtarmak için sürpriz bir isimden yardım isteyecek. Her şeyden habersiz olan Efsun ise çocuğu için bir fedakarlık daha yaparken, Yamaç ve Efsun’un karşılaşması nefesleri kesecek.

Видео «Çukur 4.Sezon 25.Bölüm» опубликовано в категории «Фильмы». Продолжительность: 2 час. 22 мин. 15 сек.

Elnur Agayev
Elnur Agayev
13 дней назад
1;46. 00 da super Norel verdi insana Hala l size .
Хабиб Рахмоновг
Хабиб Рахмоновг
13 дней назад
Круто фильм огонь но ждать неделя тяжело....🤔
SK_Murat7 TP
SK_Murat7 TP
13 дней назад
OLUM BÖLÜM YIKILIYODU MÜKEMMEL OLMUŞ ELLERİNİZE AYAKLARINIZA AĞZINIZA SAĞLIK HELAL LAN SİZE SİZİ SEVİYORUM ÇUKURUUUUM
Vuqar Meherremov
Vuqar Meherremov
13 дней назад
Cox GOZEL BOLUMDU
EZEL BAYRAKTAR
EZEL BAYRAKTAR
13 дней назад
👍🏻👍🏻👍🏻
Alizaman 42
Alizaman 42
13 дней назад
1:40:58 sultamın sonu geliyorr 🤣😂
Berke büyükyarali
Berke büyükyarali
13 дней назад
Çukur bitmesin diyenker like.
OZAN SADEDDİN
OZAN SADEDDİN
13 дней назад
1:46 gene gözlerim yaşardı ,iki kardeşim sarılması.
-Belki de hasrettendir bu gözyaşları.
Murat Defci
Murat Defci
13 дней назад
Ninja nerde ösledim
Enigert Gerti
Enigert Gerti
13 дней назад
Fantastic 🥰🥰
Elnur Agayev
Elnur Agayev
13 дней назад
Cumali super çox yer verin cumaliye cekimde
Niyazi Allahverdizade
Niyazi Allahverdizade
13 дней назад
OKAR-liksizin abixeyran .
Zeynep 17
Zeynep 17
13 дней назад
Yamaç Şenay’ı hatırlamalı çünkü vartoluyu hatırliyor ve yamaç senay’ı vartoludan önce taniyordu
Sultan I Cap Cap
Sultan I Cap Cap
13 дней назад
çok saçma bir hal aldı bu dizi artık. iyice cılkı çıktı!
Zeynep 17
Zeynep 17
13 дней назад
Celasun ve karaca olmaz!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kenan Sukurov
Kenan Sukurov
13 дней назад
Yamac iyleşsin artik
Диана Рзаева
Диана Рзаева
13 дней назад
Televizionda Senayla Azer bide Masunu gosteriyorlar😂😂 yaa o kadar cok guldum ki🤣
Nazanin Ch
Nazanin Ch
13 дней назад
💪🏼💪🏼💪🏼
Mamed Tahirov
Mamed Tahirov
13 дней назад
Yakarsa çukuru medet yakar🚬
Lankaran Baku
Lankaran Baku
13 дней назад
Çukur da Idrisin yediyi hurmaların bedelini ödüyor hep
Farashta ghairat
Farashta ghairat
13 дней назад
1:17:00 spoiler Alicio ve emmi aradin mektup cumali okuycak kitaplarin icinde belke yamac cumali oz kardesi deil o yuzden ailesinden farkle ve sultan yamac daha seviyor sultan ve Meliha arasinda iye anlasiyor lar cunku meliha sultan eline optu belke meliha yamac bebek ken verdi sultana o yuz den sultan meliha eline optu zaman git burdan ve ailemden uzak dur dedi ki hic kimse meliha yamac oz Annesi olduna bilmesinler

Alico and Emmi was looking for a letter left from Meliha .Cumali is reading books he may have it with him and the letter might tell us that yamac is cumali step brother that why yamac isn’t like his family and everyone likes him and sultan likes yamac more . Sultan and Meliha relationship is calm because meliha kissed sultans hand to show respect maybe meliha gave yamac when he was a baby to sultan that’s why when meliha kissed sultan hand sultan said go away from here and stay away from my family so they don’t know yamac real mother .
Orxan Mehdiyev
Orxan Mehdiyev
13 дней назад
Sonunda Murtazada biii gün gördü 😂😂😂
Sona Qurbanova
Sona Qurbanova
13 дней назад
Vartoluya yazıklar olsun.
Z zzz
Z zzz
13 дней назад
TRENDLISTDEYIZ !!!
Hoope
Hoope
13 дней назад
Kötü bölümleri izledik sıra daha kötü bölümlerde
Ömer faruk Toprak
Ömer faruk Toprak
13 дней назад
Evrenpaşa Diyarbakır da değil şanlıurfa ceylanpınardadır
Kübra Dxx
Kübra Dxx
13 дней назад
Abe heyrannn
Sarah Güzel
Sarah Güzel
13 дней назад
57:48 alev alev 🔥
Anar Eliyev
Anar Eliyev
13 дней назад
Akın ,Yamaç ve Aliço Oynamıyor yaşıyorlar rolü sankı 🇦🇿🇹🇷
mb ice
mb ice
13 дней назад
1:42:30 şarkinin/türkünün ismi nedir
Cəbi Cəbrayılov
Cəbi Cəbrayılov
13 дней назад
Dizideki en mutlu insan Ayşe 🔥
Ayse Abbasova
Ayse Abbasova
13 дней назад
Aliconun gidin gidin demesi:)))))
Tel Tel
Tel Tel
13 дней назад
Özür dilemekle her şey düzelmiyor Sultan vampir
Vartoli Kocovali
Vartoli Kocovali
13 дней назад
Babamin oğlu yav icim parcalaniyor
zag gaz
zag gaz
13 дней назад
1:16:23 ve 57:56 düşünsenize öldüğünüz bildiginiz birisi bi filmde oynuo çok saçma aq tm anladık show un dizilerinin reklamını yapıyorsunuzda saçma gelio insana
Doush DH
Doush DH
13 дней назад
"Bu savaş daha yeni başlıyor" ☝
Salam Baku
Salam Baku
13 дней назад
Yamac dedi Efsun cok mutus o bakisnalar ikside asik ikside kirqin ikside yorulmus
Meh Di Chinoui
Meh Di Chinoui
13 дней назад
Yamac is back
Timur Tagyýew
Timur Tagyýew
13 дней назад
AKIN YAMAÇİN ELLİNE ÖPTÜĞÜNDE SULTAN ANA CUMALİ AMCAYA BAKIŞLARI EFSANEYDİ BE! SANKİ İÇİNDEN DEMEK İSTE Dİ Kİ KAÇ YOL ERKENKEN KAÇ!
TOP MUSİC
TOP MUSİC
13 дней назад
3 yıl sonra
Yamaç:ala qız menimdi aqıllı olun paçan bled
Hasan ülger
Hasan ülger
13 дней назад
Karaca ile geçen sahnelere ve zamana benden başka da gıcık olan var demi. 2 bölümdür fiyasko
Natiq Agayev
Natiq Agayev
13 дней назад
aqin və jasmin onların sahnesi çox uzcu 😞
Turan GAME
Turan GAME
13 дней назад
Ne demişdik yamaç-efsun karşılaşması son sahnede biterse kendini küfürlere hazırla Senarist. Buyrun başlaya biliriz
zeynep aydin
zeynep aydin
13 дней назад
1:33:00 hahaha çok güldüm ya 😭😂😂😂 fransızca küfür ediyolar
Yasemin Kouali
Yasemin Kouali
13 дней назад
Allahim bütün manyaklar akın başına sarıyor yaaa 😂😂😂😂
Mina Xəlilova
Mina Xəlilova
13 дней назад
Cumali koçovalının haline Bak be
zag gaz
zag gaz
13 дней назад
57:56 da çukuda kara kuzuların başı deilmi demiyceklermi aaa bu bizim ölmüş kara kuzuların başı deilmi diye
Hamza Cekic
Hamza Cekic
13 дней назад
Cukur yeniden dogus yeniden ask yeniden safer kisaca dogus ask ve zafer
Meko
Meko
13 дней назад
1:40:45 ben portakaL sevmem😂
ale 4ever
ale 4ever
13 дней назад
Ne 2 ore film skenaristi na e nxjerr Efsunin vetem per pak momente 🤔....deshiron te na luaj mendsh me duket 😠😠