Sen Çal Kapımı 20. Bölüm 1. Fragmanı

1 794 714 просмотра
3 004

Hayatta bütün umutlarını eğitimine bağlayan Eda Yıldız (Hande Erçel), yurt dışı eğitim bursunu keserek lise mezunu kalmasına neden olan Serkan Bolat (Kerem Bürsin) ile karşı karşıya gelir. Serkan Bolat, Eda'ya kendisiyle iki ay nişanlı taklidi yaparsa, bursunu geri vermeyi teklif eder.

Видео «Sen Çal Kapımı 20. Bölüm 1. Fragmanı» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 1 мин. 7 сек.

nax Karamm Kız
nax Karamm Kız
4 дня назад
(Bence defileyi Eda kazanacak ve Eda ile Serkan yemeğe çıkacak orada barisacaklar)AMİN 💕💕
b sydn
b sydn
4 дня назад
Ben sana ilk gün ki gibi AŞIĞIM.Serkan yaaaa eda affeder seni
ata turk
ata turk
4 дня назад
Finalde ikisi evleniyo bunların
b sydn
b sydn
4 дня назад
SERKANA ÇOK ÜZÜLÜYORUM
b sydn
b sydn
4 дня назад
Ceren feriti affetmesin bence çok haklı
b sydn
b sydn
4 дня назад
AYYY HELE FERİTİN CERENE YAPTIĞI COK AYIP GERÇEKTEN
Fulya Yüce
Fulya Yüce
4 дня назад
Artık barışsınlarr♡
b sydn
b sydn
4 дня назад
PIRIL VE ENGİN SAHNESI HIC YOKTU Bu BÖLÜMDE
b sydn
b sydn
4 дня назад
O EFE NIN EDANIN BABAANNESI ILE ORTAK OLDUĞUNU TAHMIN ETMISTIM
b sydn
b sydn
4 дня назад
AYDAN HANIM PLANLIYOR GECEYI KESIN EDA VE SERKAN YEMEĞE ÇIKSIN DİYE
b sydn
b sydn
4 дня назад
EDA AFFEDERSIN SERKANI ONUN SUÇU YOK.
Görünmez OyuncuTR
Görünmez OyuncuTR
4 дня назад
Eda bursunu unuttun kız
احباب الروح
احباب الروح
4 дня назад
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Rabia Tanak
Rabia Tanak
4 дня назад
Kesin 22. Bölümde tam olarak barışacaklar
Nazlıcan Önal
Nazlıcan Önal
4 дня назад
Bence fox'un en iyi dizilerinden lütfen final yapmasın
Lupita Mares
Lupita Mares
4 дня назад
Hola soy la única que miro en el avance que serkan cuando esta tomando café ya no tiene el anillo 💍 y eda si porque selo quito ?
fatma m
fatma m
4 дня назад
OHAA EDA
Fatime ERDEM KAYRAN
Fatime ERDEM KAYRAN
4 дня назад
Edser
Fatime ERDEM KAYRAN
Fatime ERDEM KAYRAN
4 дня назад
EDSER
Fatime ERDEM KAYRAN
Fatime ERDEM KAYRAN
4 дня назад
EDSER
Seda Kocak
Seda Kocak
4 дня назад
geçen bölüm ferite sinir oldum. İnşallah ceren tersler durur
Kamile İsmayilova
Kamile İsmayilova
4 дня назад
Acaba kazanibda Serkanla yemek yeyecek olan kim???Edami,Selinmi yoksa bir basqasimi.hadi yorumlara
Nihat hesenzade
Nihat hesenzade
4 дня назад
Barismasinlar ya Boyle çekişince Guzeler😂😂🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿
Jasmin Memmedli
Jasmin Memmedli
4 дня назад
Güzel bişiler olcak ksndosnodmd
Mehman Yusifov
Mehman Yusifov
4 дня назад
Benim merak etdiyim, Eda neden babanesini sevmiyor?
N LIl
N LIl
4 дня назад
Efe needs to take Selin with him when he’s leaving in episode 21. Maybe they can fall in love & leave Edser alone!🤷🏻‍♀️😁🤪🤟🤸‍♀️👻🧿
Recep Şengül
Recep Şengül
4 дня назад
Bu bölüm efsane bir şey olacak 😄
cizgi karakter
cizgi karakter
4 дня назад
Ne kadar sacma eda hıc mı gururun yok babanenı affetmeyen sen Serkanın hala nasıl pesındesın 😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Suzan Gerbeshi
Suzan Gerbeshi
4 дня назад
Eda so gorgeous ✨✨🌹
ABDULLAH AKINCI
ABDULLAH AKINCI
4 дня назад
HAYRET ÇOK ERKEN VERDİNİZ BİZİ BÖYLE ALIŞTIRMAYIN ADMIN :D
Selbi Bayramowna
Selbi Bayramowna
4 дня назад
Cok güzäl bir fragman değenler 👍
Adriana GV
Adriana GV
4 дня назад
Meksika'dan , Diziyi seviyorum, en iyisi. 🥰😍
Alejandra Duarte
Alejandra Duarte
4 дня назад
😭😭😭😭😭
Miguel Ferreira
Miguel Ferreira
4 дня назад
Serkan ve Eda 😍😍
rachele gordon
rachele gordon
4 дня назад
ADORO.
Canan Oguz– Brown
Canan Oguz– Brown
4 дня назад
Daha babaanne gelecek,Eda hisseleri devralacak,yani çok beklersiniz Eda&Serkan birleşmesini 🤣🤣🤣🤣Ne aceleniz var,final mi İstiyorsunuz? Birleşirlerse dizi hemen biter 😝😝😝
Mirian De Paula
Mirian De Paula
4 дня назад
Cumartesi gelecek bölümü izlemek için çok yakında ... podyumdaki peri Eda ... ne romantik Serkan Bolat🥰🥰🥰🧚‍♀️🤖🧚‍♀️🤖🧚‍♀️🤖🧚‍♀️🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷
Yasemin Doğan
Yasemin Doğan
4 дня назад
Dizi bitmesinnn lütfen
Nesli Nesli
Nesli Nesli
4 дня назад
Serkan eda bebek bekliyoruz lutven
Hehehsu Hdhehddhe
Hehehsu Hdhehddhe
4 дня назад
Nice
Hehehsu Hdhehddhe
Hehehsu Hdhehddhe
4 дня назад
Nice
Paula Rodrigues
Paula Rodrigues
4 дня назад
Meu novo dia preferido é sábado ❤️🇧🇷
Minur Zuber
Minur Zuber
4 дня назад
Final vereceği doğrumu
Pamela Torres
Pamela Torres
4 дня назад
Rareli en avance, solía ser uno a pura felicidad y el 2do destroza corazones(?)... Ojo, no me quejo AMO A ESTE PARRRRRR
Hristina Hristova
Hristina Hristova
4 дня назад
I can't wait for next episode.🤩
Metin Cakar
Metin Cakar
4 дня назад
Anlatsana artık anlatsana kusucam yeteeeerrrr...
Mirna Adames
Mirna Adames
4 дня назад
We love you!!!! #sencalkamipi
Nessrine Nini
Nessrine Nini
4 дня назад
😍😍😍
Busra Inan
Busra Inan
4 дня назад
Bu bölümden sonra ki bölüm net sevgililer 💝
mine algul durdu
mine algul durdu
4 дня назад
Geceye siyah elbiseyle gidiyor fakat gittiği yerde elbise ne ara kırmız oluyor fragmanda takıldığım nokta🤣🤣