Sencer, Anadolu Selçuklu'nun Melik'i Oluyor! | Uyanış: Büyük Selçuklu 30. Bölüm

341 355 просмотров
103

Uyanış: Büyük Selçuklu 30.Bölümünde Neler Oluyor?

Melikşah ordusuyla birlikte ikinci defa Şelemzar önlerine vardığında Turanşah ve Tekiş‘in kendisinden önce davranıp Şelemzar’ı zapt ettiğini görmüştü. Melikşah, töre gereği daha önceden Tapar’a vermiş olduğu Şelemzar’ı kılıç hakkı olarak Tekiş‘e bırakmak zorunda kalacaktır. Bu duruma Tapar’ın tepkisi nasıl olacaktır? Kendisine açıkça bir haksızlık yapıldığını düşünecek olan Tapar, nasıl bir fevri harekete girişecektir? Ona kim engel olacaktır? Gevher, bulunduğu konumu bahane ederek, bir obalı olarak gördüğü Başulu’nun elini öpmeyi reddetmişti. Zübeyde, Gevher’in bu saygısızlığına öfkelenmiş fakat Terken’in de Gevher’e arka çıkmasından ve Başulu’nun bağışlayıcı tavrından ötürü aralarında başlayan tartışmayı büyütmeyecektir. Fakat başhatun olan Zübeyde, saraya geldiklerinde Gevher ve Terken’e Başulu’ya karşı işledikleri saygısızlıktan ötürü nasıl bir ceza verecektir? Öte yandan Kavurd’un ölümünden sorumlu tuttuğu Nizamülmülk’ün ve yaverini öldüren Sencer’in cezalandırılmasını bekleyen Turanşah, umduğunu bulamayacaktır. Sencer uzun zamandır hak ettiği meliklik hilatini giyecek, bunun yanı sıra Nizamülmülk de hâcelik makamına geri dönecektir. Turanşah, bu iki haberi aldığında gerilecek ve Melikşah’ın bu hamlelerinin apaçık kendisine yönelik bir tahrik girişimi olduğu sonucuna varacaktır. Turanşah, Melikşah’la giriştiği savaşı hangi noktaya kadar vardıracaktır? Yoksa tahtı almak için harekete geçecek midir? Melikşah, kendisine asilik eden ve apaçık düşmanlık güden Tekiş’e ve hükmüne boyun eğmeyen Turanşah’a nasıl bir oyun hazırlamaktadır?

#UyanışBüyükSelçuklu her pazartesi TRT 1’de!

Видео «Sencer, Anadolu Selçuklu'nun Melik'i Oluyor! | Uyanış: Büyük Selçuklu 30. Bölüm» опубликовано в категории «Развлечения». Продолжительность: 12 мин. 19 сек.

Ayur 12345
Ayur 12345
2 дня назад
Bütün selçuklu devleti sultanĺarina gâni gani rahmet eylesin
Ayur 12345
Ayur 12345
2 дня назад
Şana meliklik çok yakıştı helal sana sen emeginle aldın sabrinla âldin yiğit sencer 👏👏👏👏👏👏👏👏👏🧿
İkbal Tiren
İkbal Tiren
2 дня назад
Mükemmel bir bölümdü her bölüm çok heyecanlı inşallah hep böyle devam eder
Fatma Betül Yılmaz
Fatma Betül Yılmaz
2 дня назад
Çok güzeldi yaa sahnee👏👏👏❤❤❤❤ bayıldıkkkkk
Zeynel Abidin Aydın
Zeynel Abidin Aydın
2 дня назад
Başlık yanlış. Anadolu Selçuklu değil Büyük Selçuklu...
Korkmaz Ailesi
Korkmaz Ailesi
2 дня назад
Bu akşam ki bölümü gözlerimiz yaşararak izledik. Görmek istediğimiz sahnelerdi.
Kuzey Leventoğlu
Kuzey Leventoğlu
2 дня назад
Aslan parçası
Korkmaz Ailesi
Korkmaz Ailesi
2 дня назад
Şimdilik Melik Sencer. İlerleyen dönemlerde Sultan Ahmed Sencer..
Nizâmülmülk
Nizâmülmülk
2 дня назад
Anadolu selçuklunun değil büyük selçuklunun meliki oluyor
gulle emaan
gulle emaan
2 дня назад
Love from Pakistan
Selçuklu Kartalı
Selçuklu Kartalı
2 дня назад
heee anadolu selçuklunun trt😂😂
Türkan Bozer
Türkan Bozer
2 дня назад
SIR ÇIKTI RAHATLADIM OHHHHHH
Siyasetçi YusufEfe
Siyasetçi YusufEfe
2 дня назад
Başlığa bak Sencer Anadolu Selçuklu meliki oluyor.Anadolu Selçuklu değil Büyük Selçuklu olacak o TRT :D Bunuda biz mi öğretelim.
Muhammet Karakaya
Muhammet Karakaya
2 дня назад
Rabbim mekanını cennet eylesin 🤲
Sabutullah
Sabutullah
2 дня назад
Çok güzel oldu yeni kılıcıda çok güzel
Abdullah Âdemoğlu
Abdullah Âdemoğlu
2 дня назад
Başlık hatalı olmuş.
Anadolu Selçuklu Meliki değil, Büyük Selçuklu Meliki...
Abdullah Han Osmanoğlu
Abdullah Han Osmanoğlu
2 дня назад
Anadolu Selcuklu ?
Naciye Nisa Çelebi
Naciye Nisa Çelebi
2 дня назад
Yakında zaten SULTAN Ahmed Sencer olcak.👍👍👍
Ahmet Ramazan Kara
Ahmet Ramazan Kara
2 дня назад
ANADOLU SELÇUKLU DEĞİL BÜYÜK SELÇUKLU @TRT1
Mehmet Berk Çetin
Mehmet Berk Çetin
2 дня назад
Arkadaşlar ufak bir yazım hatası var Anadolu Selçuklu değil Büyük Selçuklu Devleti ama olabilir böyle hatalar
Murat Bereket
Murat Bereket
2 дня назад
2.46 müzik ismi ne
sevcan özbay
sevcan özbay
2 дня назад
Anadolu Selçuklunun derken yanlış yazdınız galiba Büyük Selçuklu yazılmalıydı
Sanger Khan
Sanger Khan
2 дня назад
Great
enes menteş
enes menteş
2 дня назад
Yanlış yazmışsınız
Ysf aa
Ysf aa
2 дня назад
Sencer 10. Bölümde kutsal emanetlerle sultanın gözdesi oldu 20. Bölümde kınıklara bey oldu 30. Bölümde melik oldu 40. Bölümdede emir olur bu gidişle
Suleman Nazeer
Suleman Nazeer
2 дня назад
I love Malik Shah ❤️❤️
Aysun Bilici
Aysun Bilici
2 дня назад
Kaftanının kolunada Sencer melik yazılmış harika bir dizi
Hami Kandemir
Hami Kandemir
2 дня назад
Büyük selçuklu admin bey
Metehan TV
Metehan TV
2 дня назад
Ağa Büyük Selçuklu Olmasın Ya O XD
Hami Kandemir
Hami Kandemir
2 дня назад
Tarihe göre turanşah berkyaruk melik tekişte berkyaruk zamanı ölüyor.
Göktuğ Vatan Boğatemür
Göktuğ Vatan Boğatemür
2 дня назад
Büyük selçuklu*
Brissy Girl
Brissy Girl
2 дня назад
I'm dying to watch the whole episode but I am waiting until tonight
Kadircan Öztürk
Kadircan Öztürk
2 дня назад
daha bugün benim adım gültepede seyfiyi izliyodum şimdi bu karşıma çıktı 😅
Gülay GÜLER
Gülay GÜLER
2 дня назад
Allahım bu sahneleri ağzı kulaklarında mutlulukla ve heycanla izleyen bir tek benmiyim acaba görelim bakalım 🤔🤔🤗🤗
ALİ YAMAN
ALİ YAMAN
2 дня назад
Güzel bir bölüm parçası olmuş ve anlamlı olmuş herkese iyi geceler 👈👏
Kudret Yasinzadeh
Kudret Yasinzadeh
2 дня назад
Terken hatunon bakişlari 😍😍😍😍
furkan erıl
furkan erıl
2 дня назад
Tamada Anadolu Selçuklu değil Büyük Selçuklu devleti meliki
angelofdeath
angelofdeath
2 дня назад
ARKADAŞLAR BEĞENİNDE YUKARIDA KALSIN !!! sevgili senarist hani böyle müzip sahnelerde eklesen renkli tatlı müziklerle azıcık mizah tarihe uygun yeminle sırıtmaz ya ekin koç var abi kadroda buğra gülsoy var en azından melikler arasında tatlı tatlı sataşmalar falan vallahi çok güzel olur tebessüm ederiz
Feyzanur Yazıcı
Feyzanur Yazıcı
2 дня назад
Melik Sencer diyeceksiniz!!!!!
Sultan muhammed han
Sultan muhammed han
2 дня назад
Laaa buunlar büyük selçukluyu işliyor anadolu selçuklu başka loooo
Özlem YILDIZ
Özlem YILDIZ
2 дня назад
Melikşah'ın ayağının altına tabure koymuşlar yoksa sencerden kısa 😂
hakkı boynukısa
hakkı boynukısa
2 дня назад
Sencerin yerinde olsam bu kdr gururlanmazdim o nsl duruş yürüyüş yiğidim soyumuz gercekte nasil bir heybete sahipti ki birebirde olmasa taklidini yapabiliyorlar. Selam olsun imanla şereflenip islamı yüceltenlere.
Ahmet Burada
Ahmet Burada
2 дня назад
anadolu Selçuklu degil büyük Selçuklu admin ne yaptin sen
Muge Koach
Muge Koach
2 дня назад
Harikaydi 👏🌹
Emir
Emir
2 дня назад
30 bölümdür beklediğimiz an geldi. Bahtın açık olsun MELİK SENCER
Metin Kaya
Metin Kaya
2 дня назад
Fon müziğinin adı nedir
Ceren Özdemir
Ceren Özdemir
2 дня назад
Telken bi 30 bölüm daha hamile gezecek heralde 😂😂
Ceren Özdemir
Ceren Özdemir
2 дня назад
O adamın gözünü nasıl öyle yapmışlar ay 😂😂
İbrahim Altundas
İbrahim Altundas
2 дня назад
Dizideki Eksigiyle yanlışiyla tarimizi mu millet hatırlatanlardan emegi geçenlerdein hepsinden Allah razi olsun
Kadir ÇALBAK
Kadir ÇALBAK
2 дня назад
Admin, başlığı düzeltir misin? Büyük Selçuklu Devleti